![]() |
|
Jah ik zet er maar GA achter, zodat het duidelijk is dat het om Gootjes-Allplant.com gaat... Op het moment van schrijven heb ik hem net ge-upload, vanwege een snel naderende deadline. Het is dus nog een beta-versie. Ik zou graag wat kritiek willen hebben, met name op de lay-out. In de inhoud zitten dat ik weet enkele fouten. Op de achtergrond zet ik nog wat pics.. (met CSS, gevraagd in mn vorige topic, thanx voor het antwoord trouwens) Thanx bij voorbaat.
|
![]() |
||
Citaat:
Ja ik heb de menuutjes met dreamweaver in elkaar gezet, dus de site bevat vrij veel javascript.. Ik denk er overigens nog over een aparte site voor netscape gebruikers te maken, maar dat moet ik nog ff bekijken...
|
Ik heb deze keer een vraag:
Lees Dit Als ik via andere PC's de site open, blijkt dat er soms een aantal dingen verschillen met hoe ik het zie op mijn HD. Voorbeeld: De artikellijst, op te roepen via weefselkweek -> assortimentslijst, wordt in een apart venster geopend met bepaalde grootte. Het is niet de bedoeling dat gebruikers kunnen maximaliseren. Dit is op mijn PC het geval, maar op andere PC's niet altijd. Zo ook het groene lijntje rechtsbovenaan bij bv afdeling weefselkweek of fruitbomen. Hier is het geval dat op mijn PC dat lijntje altijd sluit, maar elders niet altijd... Hoe komt dat?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Centraal] Sitecheck topic (2) Manuzhai | 4 | 02-02-2006 16:29 | |
Software & Hardware |
Website keuringen Enlightenment | 422 | 18-03-2004 09:18 | |
Software & Hardware |
Het grote 'sitechecks' topic - deel 2 Verwijderd | 254 | 02-10-2003 06:56 | |
Software & Hardware |