![]() |
|
Verwijderd
|
Hallo,
Zijn er hier al mensen die veilig Mac OS X op een partitie van hun PC geïnstalleerd hebben. Ikzelf probeer dat te doen aan de hand van de volgende Wiki: http://wiki.osx86project.org/wiki/in...e_And_Accurate Maar dan ga ik waarschijnlijk LILO gebruiken, omdat ik al Mandrake Linux met LILO had geïnstalleerd. Daar kan het ook mee toch? En is er misschien nog iets op aan te merken op deze Wiki. Iets waardoor ik de fout in zou kunnen gaan? Ik wil het namelijk installeren op mijn 2e IDE hardeschijf, die al volledig gepartitioneerd is. Kan ik wel makkelijk en veilig vrije ruimte partitioneren met cfdisk, of kan ik dat beter op een andere manier doen? |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Weet iemand of het ook makkelijk is om van vrije ruimte op een partitie een nieuwe partitie te maken met "cfdisk". Of zou ik dat met Partition Magic kunnen doen? En dan met cfdisk het type veranderen? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Machester = Dual Core en dat is weer 3800+/4200+/4600+
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mijn vriendin gaat een Mac kopen, ze il een iMac G5, maar dit kan ze nog niet betalen.. Het wordt waarschijnlijk een G4. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
<Maar mijn vriendin koopt volgende week de iMac G5, dus probeer ik die eerst wel of het me bevalt ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|