Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-08-2005, 13:07
Bart
Bart is offline
Na ongeveer 4 jaar tegen mijn eizo CRT monitor aan te hebben gekeken, vind ik het wel eens tijd voor een TFT monitor.

Ik wil er wel mee kunnen gamen, maar een response tijd van 4 lijkt me een beetje overdreven. Verder zal ik 'm vooral gebruiken voor internet etc.

Mijn oog was al gevallen op de iiyama E431S-S3 , heeft iemand misschien ervaring met deze monitor?

Mijn budget is 300 euro.

Advies?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-08-2005, 15:14
J-roenn
J-roenn is offline
lijkt me prima monitor
klik voor revieuws/klachten/opmerkingenhier
Met citaat reageren
Oud 20-08-2005, 18:08
]{ing
]{ing is offline
Eizo L568 of L557 voor 440 euro

kost iets meer maar dan heb je ook wat (ach je zult het wel weten met een Eizo crt ken je het verschil wel neem ik aan). meestal is het zo dat de schermen met de laagste opgegeven response tijden ook eht slechtste beeld zullen geven.. maar koop iig geen scherm zonder DVI aansluiting!
Met citaat reageren
Oud 20-08-2005, 20:42
M@rco
M@rco is offline
Tering man... 440 euro voor een 17 inch TFT is echt geschift.
Ik heb 20 euro meer betaald voor een 19 inch en dat vond ik al veel geld.

@TS:
Lees dit topic eens door, veel nuttige info
Oud 20-08-2005, 20:46
]{ing
]{ing is offline
ik vind dat topic op got niet zo informatief, die tweakertjes staren zich teveel blind op merken als iiyama en samsung..

maar goed, een 19'' model (L768/L767) kost dan ook niet veel extra. ik vind het wel meevallen, voor een tft van dergelijke (top) kwaliteit
Met citaat reageren
Oud 21-08-2005, 13:19
M@rco
M@rco is offline
Nou... als ik voor 460 euro een ViewSonic VP191b kan kopen die, volgens prad.de, nauwelijks onder doet voor een Eizo L778 van 750 euro, dan vind ik die Eizo toch wel behoorlijk overpriced. Volgens mij betaal je sowieso al meer omdat er Eizo op staat
Oud 21-08-2005, 14:14
Bart
Bart is offline
@ ]{ing: ik wil toch echt niet veel meer dan 300 euro uitgeven aan de monitor, bovendien vind ik mijn eizo niet eens zo ontzettend bijzonder.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2005, 14:49
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Bart schreef op 21-08-2005 @ 15:14 :
@ ]{ing: ik wil toch echt niet veel meer dan 300 euro uitgeven aan de monitor, bovendien vind ik mijn eizo niet eens zo ontzettend bijzonder.
het is dan ook maar een crt monitor. maarja voor 300e krijg je ook wel wat (al is het dan geen eizo)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten