Advertentie | |
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
![]() hier: Graancirkelonderzoeker Colin Andrews sprak voor de BBC. Andrews (zie Skepter, maart 1990 en december 1991) heeft het fenomeen inmiddels zeventien jaar bestudeerd en kwam met een nieuwe verklaring. Tachtig procent van de cirkels was mensenwerk, zo onthulde hij, de overige twintig procent, schreef het Utrechts Nieuwsblad (10 augustus) 'wordt gevormd onder invloed van verschuivende magnetische velden. De onderzoeker is van mening dat de verschuiving een elektrische stroom teweegbrengt die de planten plat op de grond drukt.' Skepter-lezers die dit fenomeen in de vensterbank kunnen nabootsen kunnen in Stockholm hun Nobelprijs op gaan halen. Bron
||
Citaat:
|
Graancirkels zijn in het bijzijn van mensen ontstaan die het zagen als een waaier die zich uitvouwde, vaak ook tegelijkertijd met de welbekende lichtbollen.
Bij sommige graancirkels is er geen spoor van mensenwerk te bekennen, het lijkt er veeleer op dat het niet door mensen is gedaan, omdat er nog klonten grond liggen, geen voetstappen te vinden zijn. Dan zijn er nog de uitwerking van zo'n graancirkel die mensen opeens van stemming kan doen omslaan, horloges komen stil te staan, wat volgens sommigen te maken heeft met een energieveld. Verder hebben we nog te maken met de intense hitte waarmee het moet zijn gebeurd. Vliegen die vast zijn blijven kleven aan de grassprieten. Dood, of verdoofd en later weer wegvliegend. Ook is er in graancirkels een onbetaalbaar zuivere stof gevonden (naam weet ik zo gauw niet). Wie zou dat er dan ingegooid hebben?
||
Citaat:
ik heb geen zin meer om erover te praten, al is het mijn achterbuurman , nu zal het me even een worst wezen.
||
Hmm nou ik denk niet dat dat door buitenaardse UFOs komt. Waarom zouden buitenaardse wezens zich op die manier kenbaar laten willen maken? Mooie plaatjes btw!
![]() Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Maar sommige zijn zo perfect, precies en groot dat ze onmogelijk (vind ik) door mensen in 1 nacht gemaakt kunnen zijn.
Soms zijn er ook mysterieuze lichtbollen boven graanvelden gezien en vlak daarna was er een graancirkel. Alleen geloof ik dit en dat met die bliksemschichten en verschuiven van magnetische velden niet echt, want het zou dan raar wezen dat er zo'n mooie complexe maar perfecte afbeelding ontstaat. ![]() ![]() ![]() Maar ja, sommige zijn dus wel door mensen gemaakt, anderen kunnen haast onmogelijk door mensen gemaakt zijn, maar hoe dan wel weet ik ook niet helaas.
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() tis wel een nuttigere hobby ![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
ER IS ZOVEEL MEER - Googlen met Robbert van den Broeke Char Margolis | 8 | 29-12-2005 22:18 | |
Verhalen & Gedichten |
Opdracht nederlands Cherry Springs | 2 | 01-11-2005 18:05 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Graancirkels emperor crono | 16 | 08-11-2002 09:15 | |
Films, TV & Radio |
Signs TAFKAB | 45 | 24-10-2002 14:16 | |
Films, TV & Radio |
welke goede films komen dit jaar in de bioscoop of zijn er al in?? king112 | 43 | 24-09-2002 19:25 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Is buitenaards leven al eerder op aarde op bezoek geweest? Severus | 30 | 06-09-2002 22:32 |