Hey,
Bijna 2 maanden geleden had ik een ingegroeid haartje op mn onderbeen. Die heb ik er dan uitgeknepen. Dat haartje bleek al bijna 2 cm te zijn en er kwam een druppeltje bloed tevoorschijn toen ie uitgeknepen was

Nix ergs dacht ik...
Een 2-tal weken later merkte ik dat er een bolletje onder mn huid was op die plek (voelde aan zoals een muggebeet ofzo, maar dan onder mn huid, want van buitenaf was mn huid nog effen (maar jeukte niet ofzo hé)) en mijn huid was wat schilferig op die plek. Ik kon dat schilferig stukje vel er gemakkelijk af halen en er bleef een rode plek over. Ik dacht dat het wel ontstoken zal geweest zijn door dat haartje ofzo...Maar nog es 2 weken later had ik weer zo'n schilferig velletje die ik er weer afgetrokken heb en er bleef weer een rode gevoelige plek over. En ik voelde nog steeds een bolletje onder mijn huid. Vorige week lag ik in bed en mn been jeukte. Dus ik krabde, maar aangezien ik niet meer aan die plek gedacht had, blijkbaar iets te hard. Toen begon die plek te bloeden...Momenteel zit er nu dus een korstje, maar ik voel nog steeds dat bolletje (is groter dan het korstje)
Ik vraag me nu echt af wat dat is

't Kan toch niet meer een ontstoken haartje zijn ofzo, die had ik er namelijk al 2 maanden geleden uit getrokken...Gisterenavond spookte het plots door mijn hoofd dat het misschien huidkanker was ofzo
Weten jullie misschien wat het is