Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-08-2005, 12:27
vosje16
vosje16 is offline
Hey,

Bijna 2 maanden geleden had ik een ingegroeid haartje op mn onderbeen. Die heb ik er dan uitgeknepen. Dat haartje bleek al bijna 2 cm te zijn en er kwam een druppeltje bloed tevoorschijn toen ie uitgeknepen was Nix ergs dacht ik...
Een 2-tal weken later merkte ik dat er een bolletje onder mn huid was op die plek (voelde aan zoals een muggebeet ofzo, maar dan onder mn huid, want van buitenaf was mn huid nog effen (maar jeukte niet ofzo hé)) en mijn huid was wat schilferig op die plek. Ik kon dat schilferig stukje vel er gemakkelijk af halen en er bleef een rode plek over. Ik dacht dat het wel ontstoken zal geweest zijn door dat haartje ofzo...Maar nog es 2 weken later had ik weer zo'n schilferig velletje die ik er weer afgetrokken heb en er bleef weer een rode gevoelige plek over. En ik voelde nog steeds een bolletje onder mijn huid. Vorige week lag ik in bed en mn been jeukte. Dus ik krabde, maar aangezien ik niet meer aan die plek gedacht had, blijkbaar iets te hard. Toen begon die plek te bloeden...Momenteel zit er nu dus een korstje, maar ik voel nog steeds dat bolletje (is groter dan het korstje)

Ik vraag me nu echt af wat dat is 't Kan toch niet meer een ontstoken haartje zijn ofzo, die had ik er namelijk al 2 maanden geleden uit getrokken...Gisterenavond spookte het plots door mijn hoofd dat het misschien huidkanker was ofzo
Weten jullie misschien wat het is
Met citaat reageren
Oud 21-08-2005, 21:08
vosje16
vosje16 is offline
niemand een idee?
Met citaat reageren
Oud 21-08-2005, 21:13
Verwijderd
Ontsteking kan flink lang duren hoor, vooral als er nog troep in zit en het onder de huid zit. Ik weet niet of je er makkelijk zelf van af kan komen; dokter kan het misschien goed schoonmaken. (Ik moest voor een ontsteking op m'n arm altijd trekzalf gebruiken, een enorm gore, zwarte zalf, volgens mij kan je dat gewoon bij de drogist kopen.)
Met citaat reageren
Oud 22-08-2005, 12:24
Zwoek
Zwoek is offline
(wat zijn ingegroeide haartjes? Zitten die echt letterlijk onder de huid? Ik heb er nog nooit een gezien )

Regels voor berichten