Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-08-2005, 19:48
Verwijderd
Ik wil misschien nog van gedacht veranderen en toch nog op kot gaan (kamers dus ) Kun je nu nog iets vinden of is alles toch al bezet?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-08-2005, 20:07
MB
MB is offline
Als je goed zoekt vindt je heus wel wat, in welke stad ga je studeren?
Oud 22-08-2005, 20:51
Verwijderd
antwerpen
Met citaat reageren
Oud 22-08-2005, 21:17
woezel
woezel is offline
ej, ik zoek ook nog een kot in antwerpen.
volgens mij ist best te doen en jij woont daar niet zo ver toch? of heb ik het mis. als het zo is gewoon de stad in en telefoonnummers noteren. (die aan de vensters hangen)
en googlen natuurljik.
Oud 22-08-2005, 21:18
woezel
woezel is offline
ohja, en naar welke school ga je? daar kan je je normaal ookg ewoon inschrijven voor een of andere kotsite.
Oud 22-08-2005, 21:32
Verwijderd
Ja, kotweb inderdaad. Dat heb ik al eens bekeken en er is veel te vinden maar ik was een beetje bang dat die koten allemaal al weg gingen zijn. En de prijzen van sommige van die koten zijn zo laag dat ik denk dat er wel iets mee mis moet zijn maar ach
Ik woon inderdaad niet zó ver (en ik ga unif doen) maar toch wel ver genoeg om op kot te gaan vind ik. En ik wil gewoon alleen gaan wonen, zelfstandig zijn und so weiter.

Wat ga jij nu doen? Fotografie?
We kunne samen op zoek gaan
Met citaat reageren
Oud 22-08-2005, 21:38
woezel
woezel is offline
Fotografie aan de academie voor schone kunsten, dus niet karel de grote hogeschool.

mijn probleem is dat ik wel erg ver woon en dus niet gwoon ff kan afspreken om een paar koten te bezoeken ofzo
Oud 22-08-2005, 21:39
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb vandaag mijn kot in Leuven leeggemaakt dus die komt binnenkort ook te huur. Zo zullen er nog wel meer mensen zijn die na tweede zit hun studie opgeven en hun kot ook weer te huur zetten dus ik denk dat het zeker nog wel mogelijk is om wat te vinden hoor
Oud 22-08-2005, 21:41
woezel
woezel is offline
ff oftopci : wrom weg uit leuven?
Oud 22-08-2005, 21:42
Verwijderd
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 22-08-2005 @ 22:39 :
Ik heb vandaag mijn kot in Leuven leeggemaakt dus die komt binnenkort ook te huur. Zo zullen er nog wel meer mensen zijn die na tweede zit hun studie opgeven en hun kot ook weer te huur zetten dus ik denk dat het zeker nog wel mogelijk is om wat te vinden hoor
Oh ja, da's ook waar. Daar had ik zelfs nog niet aan gedacht

Ik moet alleen nog mijn ouders over de schreef trekken btw. Ze doen echt zó moeilijk, terwijl ik echt genoeg goeie argumenten heb.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2005, 21:44
woezel
woezel is offline
Waarover doen ze moeilijk dan?
Oud 22-08-2005, 21:44
Verwijderd
Citaat:
woezel schreef op 22-08-2005 @ 22:38 :
Fotografie aan de academie voor schone kunsten, dus niet karel de grote hogeschool.

mijn probleem is dat ik wel erg ver woon en dus niet gwoon ff kan afspreken om een paar koten te bezoeken ofzo
Ja, West-vlaanderen was het toch? Da's idd wel ver..
Hoe was de toelating btw? Ik heb van een vriendin van mij gehoord dat er echt massa's zwaar getalenteerde mensen waren. Het was wel voor mode, dat wel
Met citaat reageren
Oud 22-08-2005, 21:45
Verwijderd
Citaat:
woezel schreef op 22-08-2005 @ 22:44 :
Waarover doen ze moeilijk dan?
Uh.. geld, ze vinden het niet ver genoeg, weet ik veel nog wat. Je zou juist denken dat je als ouder het zou aanmoedigen als je kind zelfstandig wil zijn, een groot deel zelf kan en wil betalen, blablaa.. maar nee. Ze zijn zelf ook allebei nooit op kot geweest, dat zal er ook mee te maken hebben.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2005, 21:46
Verwijderd
Citaat:
woezel schreef op 22-08-2005 @ 22:41 :
Ze is niet geslaagd en gaat nu terug in nederland studeren geloof ik.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2005, 21:47
woezel
woezel is offline
Citaat:
doezel schreef op 22-08-2005 @ 22:45 :
Uh.. geld, ze vinden het niet ver genoeg, weet ik veel nog wat. Je zou juist denken dat je als ouder het zou aanmoedigen als je kind zelfstandig wil zijn, een groot deel zelf kan en wil betalen, blablaa.. maar nee. Ze zijn zelf ook allebei nooit op kot geweest, dat zal er ook mee te maken hebben.
geen studiefinanciering?

toelating: was eng , hehe. uiteindelijk viel het wel mee
Oud 22-08-2005, 21:48
Verwijderd
Citaat:
woezel schreef op 22-08-2005 @ 22:47 :
geen studiefinanciering?

toelating: was eng , hehe. uiteindelijk viel het wel mee
Nee, we verdienen juist teveel geloof ik ..

Ja, dat zal wel maar je foto's zijn ook wel heel goed
Met citaat reageren
Oud 22-08-2005, 21:50
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
woezel schreef op 22-08-2005 @ 22:41 :
Omdat mijn studie niet lukte, het was te moeilijk voor me en niet helemaal wat ik wou en dan koos ik toch liever voor een andere studie in Nederland (Rotterdam).
Oud 22-08-2005, 21:51
woezel
woezel is offline
wij verdienen ook te veel maarja ze hebben geen keus, moesten ze maar niet in zo'n achterlijk dorp zijn gaan wonen.
mn opleiding is wel duur, maar ach.
Oud 22-08-2005, 21:53
Verwijderd
Ha, ik woon ook in een achterlijk dorp. Een uur onderweg naar de unif, en op zich valt dat nog wel mee maar ik heb al van mensen gehoord dat je het na een tijd echt kotsbeu wordt om elke dag zolang in een bus te zitten. En je kan dan ook niet 's avonds even naar huis om te eten bijvoorbeeld. Onpraktisch dus.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2005, 07:03
woezel
woezel is offline
Nja een uur is wel niet zo ver inderdaad maar kan me ook inbeelden dat het saai wordt
Oud 23-08-2005, 09:35
swie
swie is offline
Citaat:
woezel schreef op 23-08-2005 @ 08:03 :
Nja een uur is wel niet zo ver inderdaad maar kan me ook inbeelden dat het saai wordt
geloof me ik heb dit jaar telkens al een uur naar envan leuven gedaan dat is wel veel
Met citaat reageren
Oud 23-08-2005, 09:57
freakje
freakje is offline
Ik ga ook altijd met de bus naar Leuven, dat is ong. 45 minuten onderweg. Ik ben dat ook al beu, maar als het niet anders kan, ga je daar ook niet moeilijk over doen hé!
Oud 23-08-2005, 10:09
Wawl
Wawl is offline
Tip, zoek een kamer via-via.
Oud 23-08-2005, 10:36
freakje
freakje is offline
Citaat:
Wawl schreef op 23-08-2005 @ 11:09 :
Tip, zoek een kamer via-via.
Dat is makkelijker als je als een jaartje op kot gezeten hebt, denk ik.

Mijn tip: zorg dat je genoeg belwaarde hebt op je (of iemand anders) gsm, wandel gewoon door de buurt waar je graag op kot wil en telefoneer naar het uithangende telefoonnr. als je voor de deur staat. Met een beetje geluk kan je dan direct het kot bekijken en/of beslissen.

Wel oppassen voor chagrijnige studenten die tweede zit hebben en op hun kot aan het studeren zijn...
Oud 23-08-2005, 11:59
Verwijderd
mn beste vriendin gaat nu op kamers in antwerpen, 1 straat achter de Meir, nieuwbouw.. ze heeft m ook via internet gevonden en niet zo lang geleden, dus dat moet jou ook nog wel lukken toch
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten