Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-08-2005, 16:22
Verwijderd
eerstejaars, 1 september.

Duurt van 10:00 tot 16:00, dus het leek me wel logisch dat er verschillende tijden voor iedere werkgroep zijn.
Weet iemand dit en zo ja, hoelaat voor werkgroep 19?
Danke im voraus.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-08-2005, 16:59
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Ik denk het niet. Een studievereniging wil je gewoon wat ruimte geven om je boeken op te komen halen en ook aan zichzelf zodat ze niet iedereen tegelijk hebben.
Ongetwijfeld zullen ze een onovertroffen systeem hebben waardoor alles goed gaat Iig hadden ze t je wel laten weten als het zo zou zijn, dus gewoon gaan kijken als je tijd hebt en wachten tot t jou beurt is. succes
Oud 22-08-2005, 17:16
Verwijderd
volgens mij stond het dus op het formulier (dat je terug moest sturen), maar het zal wel loslopen
Met citaat reageren
Oud 23-08-2005, 10:18
NN
NN is offline
Bij de JFV Groningen moet je altijd lang wachten.
Het is altijd druk, chaotisch en soms valt dan ook nog een pinapparaat of computer uit met alle gevolgen van dien.
Tip: ga zo vroeg mogelijk. Als het om 10.00 begint, is het goed om er al om 9.30 te zijn en zodra je daar mensen ziet; direct vragen of ze je even kunnen helpen.

Welke rechtenstudie ga je doen?

Ik ben straks zelf vierdejaars en doe Nederlands Recht (master Staats-&Bestuursrecht) en Recht & bestuur (JBW).
Oud 23-08-2005, 14:45
jochem123
jochem123 is offline
De boekenmarkt is op achterletter gesorteerd. Maar in princip[e mag je op elk moment komen. 's Ochtends is het inderdaad superdrukmeestal, maar 's middags is het meestal een stuk rustiger omdat iedereen zo vroeg mogelijk wil gaan om de een of andere reden.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten