Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Het is ook alleen met haar dat ik dat heb. Als ik ff alleen naar de toilet ga of een drankje ga halen kijken er heus wel jongens naar me ![]() ![]() ![]() Ik heb er al met haar over gepraat, ze kan er niet veel aan doen he, ze begrijpt het zelf ook niet, zegt ze. |
![]() |
||
Citaat:
Ik zie er overigens veel liever en vrolijker uit dan haar, maar zij lijkt ouder en is sexier. Ze kleedt zich uitdagender en kan ook supergoed dansen. Dus ja... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Af en toe ergerde ik me er dood aan; in de zin van, zie ik een leuke jongen, gaat hij er met haar vandoor. Maar ik bleef gewoon spontaan en gezellig en deed leuk mee en dan kijken er vanzelf wel mensen verder naar jouw. Het kan af en toe gewoon irritant zijn, maar niet meer dan dat. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Just kidding eh S. ![]()
||
Citaat:
Soms krijgt de een nou eenmaal meer aandacht dan de ander, maar door je eigen houding daar in te veranderen kun je die situaties ook veranderen, ookal zal zij evengoed net zoveel aandacht blijven krijgen. Maar zorg dan dat jij die aandacht ook op de een of andere manier op je gevestigd kan krijgen ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Ik zal het eens proberen. Me uit die schaduw van haar zetten... Gaat niet makkelijk zijn, want hoe spontaan ik ook kan zijn, ik ben ook heel verlegen als het op jongens aankomt ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
als jij zegt: er kijkt een leuke jongen naar me, en zij zegt: 'ja, ik merkte het al de hele tijd dat ie naar me keek'... tsja... ik vind dat een big nono, eigenlijk ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Nu, genoeg jongens vallen voor 't kleine lieve ding hoor, don't worry. ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() En met de rest van je post geef ik je groot gelijk, ik zal er maar eens aan werken of ik word nog een ouwe vrijtster ![]() Nog mensen die dit herkennen en mogelijke reacties daarop? |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ach, je hebt nog tijd genoeg, zo oud ben je nu ook weer niet. ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Mijn vriendin gaat naar Salou.. Verwijderd | 9 | 02-07-2015 11:39 | |
Liefde & Relatie |
einde of niet van mijn relatie :( v1nA | 11 | 03-06-2015 17:22 | |
Liefde & Relatie |
Echt met de vraag: kans of geen kans yeahbuddy181 | 2 | 25-12-2013 13:00 | |
Liefde & Relatie |
Na mijn vriendin handel ik zo raar.. Spray rebel | 18 | 30-10-2004 12:54 | |
Liefde & Relatie |
uitgaan met vriend(in) Co | 8 | 08-05-2004 19:38 | |
Liefde & Relatie |
Uitdagend tijdens uitgaan...(man maakt vrouw gek) jungle_m | 38 | 21-02-2004 18:26 |