Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Je moet wel gek zijn als je meteen een punt zet achter jullie vriendschap, want je zegt heel veel lol te hebben samen en dat is veel te waardevol om weg te gooien ![]() |
![]() |
||
Citaat:
We zijn toen 3 weken lang elke dag met elkaar om gegaan. Maar ik was niet verliefd en had steeds niet het gevoel om me aan hem te binden. Ik ging toen op vakantie en ik wilde graag als vrijgezel op vakantie. Hij was hierdoor boos op me en we kregen ruzie. Want hij wilde of alles of niets. En aangezien ik niet verder wilde, wilde hij geen contact meer. Toen ik op vakantie was merkte ik dat ik T na 2 dagen al vergeten was en ik heb toen ook een vakantievriendje gehad, wat overigens niks meer is geworden na de vakantie. Echter hadden T en ik ruzie, maar toen ik thuiskwam kreeg ik toch nog een smsje van die jongen. ''Ik heb nagedacht, ik wil je niet kwijt. Misschien kunnen we beter wel vrienden blijven, bel me'' Ik heb hem gebeld en hij zei dat ie vrienden wilde blijven. Maar na een dag stuurde die een smsje dat ie ernstig wou praten. We spraken af en hij zei dat ie geen vrienden wou zijn omdat ie meer van me wilde. Maar een dag erna zei die van ik wil wel vrienden zijn. We zijn toen 2 weken weer als vrienden met elkaar om gegaan, we hadden veel lol met elkaar, het was weer als vanouds behalve dat we niet meer zoenden of andere dingen deden die verliefde mensen doen. Ik had het naar mn zin en voelde me een beetje opgelucht omdat ik dacht dat deze relatie beter bij me paste. Echter had ik een tijdje een rottijd, ik moest in de vakantie een herkansing maken voor school waar veel druk achter lag etc, ik was in die tijd best chagrijnig. Die vriend van me kwam elke dag langs, maar steeds was ik chagrijnig. Op gegeven moment barste bij hem de bom en toen kwam er ook wat anders uit: Hij wou meer van mij dan ik van hem en daardoor was het beter dat wij elkaar niet meer zouden spreken. Hij is toen boos weggelopen, ik voelde me ontzettend klote omdat ik het gevoel had da ik mn beste vriend kwijt was geraakt. De volgende dag moesten wij samen werken, maar hij kwam meteen naar me toe. Hij zei dat ie spijt had hoe die had gereageerd en niet boos op me was. Zn vader was jarig en zn ouders hadden gevraagd of ik ook nog langs wou komen etc. T was super vrolijk en zei dat ie voor altijd vrienden wou blijven Nu gaan we al een tijdje als vrienden met elkaar om. Tot vandaag mn vader erover begon. Hij had het gevoel dat T meer van me wou dan ik van hem. En hij wou niet dat ik T zou kwetsen 'het is geen speelgoed'. Ik ben toen na gaan denken en ik ben dus eigenlijk ook bang dat ik hem aan het lijntje hou. Ik wil hem niet kwetsen maar dat doe ik wel. Omdat ik het gevoel heb, eigenlijk weet ik het wel zeker dat hij nog steeds meer van mij wil. Daarom doet ie super veel lieve dingen voor me. Momenteel heb ik niet zoveel vrienden en ik geniet echt van de leuke dingen die ik met hem meemaak, helaas heb ik het gevoel dat er niet meer in zit dan vriendschap. Bepaalde vrienden en ook T zeggen dat ik me niet genoeg openstel. Dat ik gewoon moet proberen om verder met hem te komen maar ik ben bang dat als ik me eenmaal aan hem bind er geen weg meer terug is en onze vriendschap dan sowieso kapot gaat als ik dan toch merk dat het niks wordt. Bovendien heb ik helemaal niet de behoefte meer om met hem te zoenen of verder te gaan. Ik had hem vandaag gebeld en gezegd waar ik mee zat. Meteen heeft hij onze afspraak afgezegd. Hij kan gewoon heel erg boos of gekwetst reageren en ik weet dat ik hem hoe dan ook een keer ga kwetsen. Ik weet niet wanneer dus soms heb ik het gevoel dat ik het beter af kan kappen onze vriendschap. Maar ik wil onze band niet kwijt en ik zou het kut vinden als ik hem dan op mn werk tegenkom en we elkaar alleen nog groeten. Ik heb zoveel lol met hem. Soms heb ik ook bang dat ik bindingsangst heb. Momenteel is er een jongen waar ik een tijdje wat mee heb gehad maar dat om stomme redenen stuk liep, die weer wat met me wil proberen. Ik wil dat eigenlijk ook wel met hem. Ik heb hem al 4 maand niet gezien en ik ben benieuwd wat ik voel als ik hem weer zie. Maar ik weet als T dat weet dat ie helemaal door het lint gaat. Hij is namelijk al jaloers als ik op het werk met andere jongens praat. Ik weet gewoon echt niet wat ik moet doen. Het verstandigste is waarschijnlijk om gewoon helemaal geen contact meer te hebben maar dat vind ik dus kut omdat ik hem dan kwijtraak en op mn werk nog syteeds met hem wordt geconfrotneerd. Wat zouden jullie doen? zo beter? ![]() maw: alles wat ze zegt is van toepassing op haar situatie, hoe meer ze erover vertelt, hoe duidelijker het beeld is en hoe beter ze geholpen kan worden.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Afstandrelatie wat ik niet wil.. Verwijderd | 15 | 17-11-2010 17:41 | |
Liefde & Relatie |
Hoe kom ik van hem af? xmanon | 41 | 19-09-2010 08:37 | |
Liefde & Relatie |
Hij vind mij leuk, maar ik hem niet... darkeyes | 26 | 22-08-2008 03:31 | |
Liefde & Relatie |
''ik wil hem niet kwetsen maar...'' Oezem | 31 | 07-05-2006 12:40 | |
Liefde & Relatie |
Mensen..lees dit, ik weet echt niet wat ik moet doen! LilDushi | 12 | 01-06-2004 20:01 | |
Liefde & Relatie |
wel of niet verliefd?? .:::TaMsIe:::. | 23 | 29-06-2002 10:48 |