Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Maar je vraagt zoiets aan elkaar vaak in het begin van een relatie Dan verwacht je stiekem een eerlijk antwoord... Als dan jaren later blijkt dat het anders is...is dat zoveel anders dan liegen? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Denk ik ook dat ze zich er voor geschaamd heeft... Laatst gewijzigd op 23-08-2005 om 21:01. |
![]() |
||
Citaat:
ik weet niet goed hoe ik het uit moet leggen, maar ik kan me er wel iets bij voorstellen dat ze het dan later niet uit het niets alsnog recht ging zetten ofzo. ik zou het veel erger vinden als het wel vaak ter sprake is gekomen zeg maar.
||
![]() |
Citaat:
Maar toch...blijft raar... We zullen zien wat er van komt |
![]() |
||
Citaat:
![]() OT: ik weet niet of ik daar mee zou kunnen leven. Wel vind ik dat als het 1 keer voorbij is gekomen, dat dat veeel minder erg is dan als ze ergens herhaaldelijk over gelogen heeft.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Offtopic:
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() (Sorry, moest ik even kwijt ![]() En even OT: 't Ligt echt aan wat het is en of ze er echt over gelogen heeft; verzwijgen vind ik iets anders. Ik weet niet wat ik zou doen.. Als het echt enorm belangrijk is voor de relatie die je nu hebt, als die nu niet meer hetzelfde is als voordat je achter die leugen kwam, dan zou ik eens flink gaan praten. Wanneer het iets uit het verleden is, iets wat nu recht is gezet, maar de relatie verder niet beinvloed, dan zou ik het lekker laten varen. Laatst gewijzigd op 24-08-2005 om 16:26. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Nu ja: OT: hangt er vanaf wat dat "major" iets is.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En dat pik je?.... Dat zoiets de eerste paar weken niet helemaal duidelijk is, ala, maar het is al een jaar uit en hij heeft al een half jaar iets met jou???? |
![]() |
||
Citaat:
![]() Als ie wilt doen alsof ie nog met zijn ex is dan mag ie terug naar zijn ex gaan van mij ![]() Een vriendin van me kwam er laatst achter dat haar vriendje 16 meisjes had gehad voor haar ipv 7, wat ie haar eerst had verteld... In dit geval zou ik het 'pikken' als er niet verder is over gepraat. Het er éénmaal over hebben (in het begin dan) en er over zwijgen is iets helemaal anders dan 7 zeggen en blijven zeggen en dan de leugen die uitkomt... Want dan kan ie heel goed een masker dragen en dan mag ie gaan... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Op verzoek een slotje.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-Je-Hart topic #26 deringmeester | 488 | 29-04-2005 08:26 | |
Liefde & Relatie |
Wat doe ik daaraan??? Devotee | 20 | 01-05-2002 21:46 | |
Psychologie |
Hoe sluit je een relatie af ? Verwijderd | 6 | 09-04-2002 09:11 | |
Liefde & Relatie |
hoe maak je het uit ? en als het uit is ? Verwijderd | 13 | 08-04-2002 19:18 | |
Liefde & Relatie |
Wat doe je met een vriendin die zichzelf pijn aan het doen is? Empaled | 15 | 25-03-2002 10:48 | |
Verhalen & Gedichten |
Vandaag minimeeting psy, paar korte indrukken in gedichtvorm... Gothic | 3 | 24-10-2001 19:08 |