Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-08-2005, 20:26
Built to last
Built to last is offline
na 4 jaar ergens niet eerlijk over blijkt te zijn geweest?

En dan bedoel ik niet vreemdgaan ofzo, maar wel een major iets.

Laatst gewijzigd op 24-08-2005 om 15:16.
Advertentie
Oud 23-08-2005, 20:28
Phenobarbidoll
Phenobarbidoll is offline
nouja, het hangt toch wel van het soort iets af denk ik
is het iets waar jij zeg maar niets mee te maken hebt en waarvan het logisch is dat ze het voor zichzelf hield omdat het gewoon een moeilijk en pijnlijk onderwerp is?
Oud 23-08-2005, 20:28
Verwijderd
Tja, dat ligt dus heel erg aan het onderwerp, maar ik denk dat ik behoorlijk kwaad zou worden. Ik hecht aan eerlijkheid, en bovendien kan ik me niet voorstellen dat er ook maar iets zou zijn dat hij niet tegen mij kan vertellen. Waarom zou hij in vredesnaam vier jaar iets voor me verzwijgen?
Oud 23-08-2005, 20:30
Lorelei
Lorelei is offline
Dan word ik boos en verdrietig. En als ik weer wat gekalmeerd ben, ga ik met d'r praten en goed nadenken.

En wat er verder gebeurt, hangt heel erg van de situatie af en het gevoel wat ik erbij heb.
Oud 23-08-2005, 20:33
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
grl schreef op 23-08-2005 @ 21:30 :
Dan word ik boos en verdrietig. En als ik weer wat gekalmeerd ben, ga ik met d'r praten en goed nadenken.

En wat er verder gebeurt, hangt heel erg van de situatie af en het gevoel wat ik erbij heb.
Oud 23-08-2005, 20:38
x-ViXeN-x
x-ViXeN-x is offline
Citaat:
Built to last schreef op 23-08-2005 @ 21:26 :
na 4 jaar ergens niet eerlijk over blijkt te zijn geweest?

En dan bedoel ik niet vreemdgaan ofzo, maar wel een major iets.
Zo maak je ons natuurlijk vreselijk nieuwschierig....
Oud 23-08-2005, 20:48
Gothic
Gothic is offline
Ipv dat ze maagd zou zijn, heeft ze sm gehad met 28 mannen? Zoiets?

Zou ik eerst aan mezelf gaan twijfelen waarom hij dat mij niet durfde te vertellen, vervolgens hetzelfde aan hem vragen...
Oud 23-08-2005, 20:50
Phenobarbidoll
hmm
is het dan niet zo dat ze daar in het begin iets over zei wat niet waar was en dat ze dat nooit heeft rechtgezet?
dat is weer net iets anders dan iets 4 jaar over iets liegen vind ik

maar ik zou heel boos worden en verdrietig
Oud 23-08-2005, 20:54
Built to last
Built to last is offline
Citaat:
Phenobarbidoll schreef op 23-08-2005 @ 21:50 :
hmm
is het dan niet zo dat ze daar in het begin iets over zei wat niet waar was en dat ze dat nooit heeft rechtgezet?
dat is weer net iets anders dan iets 4 jaar over iets liegen vind ik
mja dat is zo

Maar je vraagt zoiets aan elkaar vaak in het begin van een relatie

Dan verwacht je stiekem een eerlijk antwoord...

Als dan jaren later blijkt dat het anders is...is dat zoveel anders dan liegen?
Oud 23-08-2005, 20:55
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ligt eraan waarover het gaat. Maja je zegt een "major" iets, dus vrij belangrijk. Dan zou ik me wel teleurgesteld voelen en misschien ook wel kwaad. Als ze 4 jaar niet eerlijk tegen je is geweest, mag dat ook wel vind ik.
Maja, misschien heeft ze wel een goede reden waarom ze het niet verteld heeft. Misschien schaamt ze zich ervoor, je weet maar nooit. Echter, ik vind dat je je partner echt alles moet kunnen vertellen, zeker als je diegene vertrouwt, ook al is het een beschamend / verschrikkelijk iets.
Oud 23-08-2005, 20:58
Built to last
Built to last is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 23-08-2005 @ 21:55 :
Ligt eraan waarover het gaat. Maja je zegt een "major" iets, dus vrij belangrijk. Dan zou ik me wel teleurgesteld voelen en misschien ook wel kwaad. Als ze 4 jaar niet eerlijk tegen je is geweest, mag dat ook wel vind ik.
Maja, misschien heeft ze wel een goede reden waarom ze het niet verteld heeft. Misschien schaamt ze zich ervoor, je weet maar nooit. Echter, ik vind dat je je partner echt alles moet kunnen vertellen, zeker als je diegene vertrouwt, ook al is het een beschamend / verschrikkelijk iets.
Stiekem,

Denk ik ook dat ze zich er voor geschaamd heeft...

Laatst gewijzigd op 23-08-2005 om 21:01.
Oud 23-08-2005, 21:02
Phenobarbidoll
Citaat:
Built to last schreef op 23-08-2005 @ 21:54 :
mja dat is zo

Maar je vraagt zoiets aan elkaar vaak in het begin van een relatie

Dan verwacht je stiekem een eerlijk antwoord...

Als dan jaren later blijkt dat het anders is...is dat zoveel anders dan liegen?
ja het is natuurlijk ook liegen
ik weet niet goed hoe ik het uit moet leggen, maar ik kan me er wel iets bij voorstellen dat ze het dan later niet uit het niets alsnog recht ging zetten ofzo.
ik zou het veel erger vinden als het wel vaak ter sprake is gekomen zeg maar.
Oud 23-08-2005, 21:12
Built to last
Built to last is offline
Citaat:
Phenobarbidoll schreef op 23-08-2005 @ 22:02 :
ja het is natuurlijk ook liegen
ik weet niet goed hoe ik het uit moet leggen, maar ik kan me er wel iets bij voorstellen dat ze het dan later niet uit het niets alsnog recht ging zetten ofzo.
ik zou het veel erger vinden als het wel vaak ter sprake is gekomen zeg maar.
ihr hatte recht.

Maar toch...blijft raar...

We zullen zien wat er van komt
Oud 23-08-2005, 21:16
evanescence
evanescence is offline
ja nu wil ik weten wat ze heeft verzwegen of niet eerlijk heeft gezegd!!!!

als je A zegt moet je ook B zeggen
Oud 23-08-2005, 21:42
DutchGirl
DutchGirl is offline
je was toch niet haar eerste "echte" vriendje?
Oud 23-08-2005, 22:01
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
evanescence schreef op 23-08-2005 @ 22:16 :
ja nu wil ik weten wat ze heeft verzwegen of niet eerlijk heeft gezegd!!!!

als je A zegt moet je ook B zeggen
mja... ben ook wel nieuwsgierig, eigenlijk...

OT: ik weet niet of ik daar mee zou kunnen leven. Wel vind ik dat als het 1 keer voorbij is gekomen, dat dat veeel minder erg is dan als ze ergens herhaaldelijk over gelogen heeft.
Oud 23-08-2005, 22:21
Verwijderd
Citaat:
grl schreef op 23-08-2005 @ 21:30 :

Oud 23-08-2005, 22:44
vosje16
vosje16 is offline
Uitpraten...Ik ben na 6 maanden te weten gekomen dat mijn vriend soms nog bij zijn ex blijft slapen (zonder méér) en dat zijn ouders nog steeds dachten dat hij samen was met zijn ex (terwijl hij dus al 6 maanden samen was met mij en het al ongeveer een jaar uit was met zijn ex )
Maarja, we hebben het dus uitgepraat en nu is alles weer.
Oud 23-08-2005, 22:53
yapo
yapo is offline
Ik zou me afvragen of de reden waarom ze het verzweeg/loog enigzins te begrijpen is.

Ik zou me afvragen of ik de relatie toen zou verbreken als ik het toen al wist.
En aan de hand van die antwoorden zou ik afwegen of er voldoende reden is om elkaar in de toekomst volledig te kunnen vertrouwen. Eventueel zou ik wat tijd vragen om erover te kunnen nadenken, mocht ik bang zijn om teveel uit emotie te handelen.

Als het om iets gaat dat voor je relatie heeft plaatsgevonden heeft ze het waarschijnlijk gezegd om jullie relatie te behouden, of om je gevoelens niet te kwetsen...
Oud 24-08-2005, 12:40
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Nou word ik wel nieuwsgierig Ik zou heel kwaad worden en verdrietig en later vragen warom hij dat wel niet deed!
Oud 24-08-2005, 16:10
Roos
Roos is offline
Is ze als man geboren?
Oud 24-08-2005, 16:19
Shitonya
Shitonya is offline
hangt er helemaal vanaf waar ze over heeft gelogen
Oud 24-08-2005, 16:23
Verwijderd
Offtopic:
Citaat:
Roos schreef op 24-08-2005 @ 17:10 :
Is ze als man geboren?
Dat heb ik ook eens tegen mijn vriend gezegd, compleet als grap, ik zei het ook echt niet serieus, maar hij ving het echt serieus op en dacht dus dat ik het meende (we waren toen een jaar samen, gok ik). Ik dacht eerst dat hij een grapje maakte door te doen alsof hij het geloofde, dus 'speelde' ik mee.. (Ik heb veel peuter foto's waar ik erg op een jongetje lijk, dus hij had er weinig moeite mee het te geloven..) Dat was echt raar Hij ging vragen stellen over waarom ik dan nu een meisje was, en wanneer ik een meisje was geworden... Toen ik eindelijk doorhad dat hij mij geloofde (terwijl de context daar écht niet naar was; we waren helemaal niet serieus aan het praten oid, echt ráár) en hem vertelde dat het een grapje was, geloofde hij dat niet (Nu wel hoor )

(Sorry, moest ik even kwijt )

En even OT: 't Ligt echt aan wat het is en of ze er echt over gelogen heeft; verzwijgen vind ik iets anders. Ik weet niet wat ik zou doen.. Als het echt enorm belangrijk is voor de relatie die je nu hebt, als die nu niet meer hetzelfde is als voordat je achter die leugen kwam, dan zou ik eens flink gaan praten. Wanneer het iets uit het verleden is, iets wat nu recht is gezet, maar de relatie verder niet beinvloed, dan zou ik het lekker laten varen.

Laatst gewijzigd op 24-08-2005 om 16:26.
Oud 24-08-2005, 16:33
Built to last
Built to last is offline
Ben er uit! topic mag dicht!
Oud 24-08-2005, 16:38
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 24-08-2005 @ 17:23 :
Offtopic: Dat heb ik ook eens tegen mijn vriend gezegd, compleet als grap, ik zei het ook echt niet serieus, maar hij ving het echt serieus op en dacht dus dat ik het meende (we waren toen een jaar samen, gok ik). Ik dacht eerst dat hij een grapje maakte door te doen alsof hij het geloofde, dus 'speelde' ik mee.. (Ik heb veel peuter foto's waar ik erg op een jongetje lijk, dus hij had er weinig moeite mee het te geloven..) Dat was echt raar Hij ging vragen stellen over waarom ik dan nu een meisje was, en wanneer ik een meisje was geworden... Toen ik eindelijk doorhad dat hij mij geloofde (terwijl de context daar écht niet naar was; we waren helemaal niet serieus aan het praten oid, echt ráár) en hem vertelde dat het een grapje was, geloofde hij dat niet (Nu wel hoor )

Hahaha.
Oud 24-08-2005, 16:44
Roos
Roos is offline
Citaat:
Offtopic: Dat heb ik ook eens tegen mijn vriend gezegd, compleet als grap, ik zei het ook echt niet serieus, maar hij ving het echt serieus op en dacht dus dat ik het meende (we waren toen een jaar samen, gok ik). Ik dacht eerst dat hij een grapje maakte door te doen alsof hij het geloofde, dus 'speelde' ik mee.. (Ik heb veel peuter foto's waar ik erg op een jongetje lijk, dus hij had er weinig moeite mee het te geloven..) Dat was echt raar Hij ging vragen stellen over waarom ik dan nu een meisje was, en wanneer ik een meisje was geworden... Toen ik eindelijk doorhad dat hij mij geloofde (terwijl de context daar écht niet naar was; we waren helemaal niet serieus aan het praten oid, echt ráár) en hem vertelde dat het een grapje was, geloofde hij dat niet (Nu wel hoor )

Wel een lieve vriend!
Oud 24-08-2005, 16:44
WolterB
WolterB is offline
Ligt eraan wat het is en in wat voor situatie ze zat toen dat wat gebeurde is gebeurd en waaorm ze het neit verteld heeft.
Oud 24-08-2005, 16:59
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
Built to last schreef op 24-08-2005 @ 17:33 :
Ben er uit! topic mag dicht!
Dat moet je niet hier melden, maar in een ander forum
Oud 24-08-2005, 17:12
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:

Vriendin van me zei dat ook tegen me, wist niet of ze serieus bezig was of niet, dus tja...

Nu ja: OT: hangt er vanaf wat dat "major" iets is.
Oud 24-08-2005, 20:31
Sime
Sime is offline
wat was er dan?
Oud 24-08-2005, 20:32
elledc
elledc is offline
Wat een abstracte vraag. Vertel ons dan tenminste waarover het gaat.
Er is nog altijd een verschil tussen goedaardig en slechtaardig liegen. Liegen hoeft niet altijd slecht te zijn. Vind ik.
Oud 25-08-2005, 02:16
Snellius
Snellius is offline
Citaat:
Roos schreef op 24-08-2005 @ 17:44 :
Wel een lieve vriend!
Wat een flapdrol
Oud 25-08-2005, 13:11
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Snellius schreef op 25-08-2005 @ 03:16 :
Wat een flapdrol
Oud 25-08-2005, 14:02
Verwijderd
Citaat:
vosje16 schreef op 23-08-2005 @ 23:44 :
Uitpraten...Ik ben na 6 maanden te weten gekomen dat mijn vriend soms nog bij zijn ex blijft slapen (zonder méér) en dat zijn ouders nog steeds dachten dat hij samen was met zijn ex (terwijl hij dus al 6 maanden samen was met mij en het al ongeveer een jaar uit was met zijn ex )
Maarja, we hebben het dus uitgepraat en nu is alles weer.

En dat pik je?.... Dat zoiets de eerste paar weken niet helemaal duidelijk is, ala, maar het is al een jaar uit en hij heeft al een half jaar iets met jou????
Oud 25-08-2005, 15:40
Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
lady-kebiss schreef op 25-08-2005 @ 15:02 :

En dat pik je?.... Dat zoiets de eerste paar weken niet helemaal duidelijk is, ala, maar het is al een jaar uit en hij heeft al een half jaar iets met jou????
Zou ik inderdaad ook niet apprecieeren hoor
Als ie wilt doen alsof ie nog met zijn ex is dan mag ie terug naar zijn ex gaan van mij
Een vriendin van me kwam er laatst achter dat haar vriendje 16 meisjes had gehad voor haar ipv 7, wat ie haar eerst had verteld... In dit geval zou ik het 'pikken' als er niet verder is over gepraat. Het er éénmaal over hebben (in het begin dan) en er over zwijgen is iets helemaal anders dan 7 zeggen en blijven zeggen en dan de leugen die uitkomt... Want dan kan ie heel goed een masker dragen en dan mag ie gaan...
Oud 25-08-2005, 21:55
Verwijderd
Op verzoek een slotje.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten