![]() |
||
![]() |
Dit komt van de site van de Rabobank:
Citaat:
Vrijdag ben ik bij de bank geweest, heb aangifte gedaan bij politie en al het papierwerk is verstuurd naar het hoofdkantoor van de ABN AMRO. Ik krijg echter telkens te horen: "We willen je geen valse hoop geven." en "Je kan er maar beter niet vanuit gaan dat je het terugkrijgt." Gelukkig kón er simpelweg niet meer opgenomen worden, aangezien mijn limiet was bereikt. € 1.140,-- kan ik niet missen, maar wanneer ik € 15.000,-- op mijn rekening had staan, was de ramp groter geweest. Je komt er per slot van rekening tóch pas achter wanneer je niet meer kan pinnen... Zijn er hier mensen die dit ook hebben meegemaakt??? Kan ik mijn geld terugverwachten??? |
Advertentie | |
|
![]() |
|
http://www.consumentenbond.nl/nieuws...ticket=nietlid Kun je hier iets mee? Er staat tevens een standaardbrief die je er kunt downloaden..
Sterkte!!
||
![]() |
Citaat:
dan steekt er een soort van plastic tong voor het gleufje uit. je mag er dan vanuit gaan dat het veilig is. kijk ook altijd of er in de bovenrand (waar je je hoofd tegen stoot) geen extra balk met een camera zit. (op deze manier worden de pincodes gelezen door de criminelen) ff wiebelen (niet slopen!) met de pasinvoer en de balk leert al snel of ze wel of niet vals zijn (bewegen ze makkelijk: niet pinnen) (een politieagent op de Rozengracht in A'dam rukte die camerabalk er zo uit bij een heterdaad van skimmers vorig jaar ![]()
||
![]() |
Citaat:
Verder vraag ik me toch af hoe het werkt als je geen handtekening zet. Dan hebben ze namelijk helemaal niks om het geld te "vorderen"
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|