Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
en @Morgan: ik wil jou nog wel eens horen als je chef je opeens begint te zoenen.... dat is echt niet leuk... en ik hoef geen medelijden/ lonk niet.. ik vraag gewoon om advies/ wil mn verhaal kwijt
||
Citaat:
![]() En post hier eens pics, want ik geloof er geen hol van. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Enneuh: you're sick dude. ![]()
||
Citaat:
Dude? Laatste keer dat ik keek was dat nog niet het geval.. Maarja, ik heb misschien een beetje zieke geest, maar aan me zitten doet niemand ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Sommige vrouwen kijken echt te zwoel, zonder er iets mee te bedoelen! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En verder, wat boeit het je? Laat ze lekker kijken. Zie het als een compliment.
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar ik vind inderdaad dat de TS er iets aan moet doen. Dit moet gewoon niet kunnen. Iedereen, waar dan ook, hoort van je af te blijven. Ongeacht hoe je kijkt of hoe je je kleedt.
||
![]() |
Citaat:
![]() on topic: ik vind het nogal raar dat toevallig al die collega's zulke onderontwikkelde oerapen blijken te zijn die alleen hun lul achtervolgen. Een vriendin van mij is ook zo, iedereen valt in bosjes voor haar, maar ze lokt het dan ook uit. Dat heeft ze zelf echter niet door. Onbewust stelt ze zich nogal 'verleidbaar' op. Dat zal misschien bij jou ook wel zo zijn. Kan je dat niet even vragen aan een goede vriendin ofzo, iemand die jou irl kent? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Maar inderdaad, dat ze daar nog werken... ![]() ![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als er zoiets is voorgevallen zou ik daar niet eens meer willen werken. Dat kost je dan wel je baan, maar het gaat hier om je waardigheid. What's next? Nu is het blijkbaar zoenen, maar wat doe je als er in de kopieërruimte aan je borsten of tussen je benen wordt gezeten? Verzwijg je dat dan ook maar voor de goede arbeidsvrede? Een tongzoen tegen iemands zin is in de ogen van rechters gewoon verkrachting, hoor. Helemaal met de nieuwe regels omtrent seksuele intimidatie, waarin de bewijslast dat er niet iets is gebeurd vrijwel volledig op de schouders van de beschuldigde persoon is, kun je hier donders goed iets tegen ondernemen, mits je dat zelf wilt natuurlijk - maar ik ga ervan uit dat elk redelijk denkend mens dit niet over haar kant laat gaan. Ik zou er werk van maken. Desnoods neem je eerst contact op met een rechtswinkel of een advocaat, als je het gevoel hebt dat je klemzit. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
en het was niet echt mn baan.. ik doe een duale opleiding en werk daar als een soort stage.. en ik weet wel dat het dan nog geen excuus is om het te pikken, maar als stagair ben je toch niet een volwaardige werknemer en ligt alles wat gecompliceerder.. denk ik...
||
![]() |
Citaat:
En dan maar doen alsof ze het niet leuk vindt... |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Bovendien, ik vind het sowieso nogal vreemd dat je als man eerst een meisje zomaar tongzoent en dan achteraf je excuses aanbiedt als blijkt dat ze het niet leuk vond. Lijkt me dat je dat vantevoren even bekijkt, da's wel zo handig he. Wat is dat voor stelletje 'volwassenen'? Meisjes zomaar zoenen doe je al niet meer in groep zes. Citaat:
Met alle respect, maar ik sta eigenlijk een beetje te kijken dat je er nogal vergoeilijkend over doet. Dat is op zichzelf wel begrijpelijk, maar je snapt zelf denk ik ook wel dat die manen gewoon fout zaten, hoe ze het ook wenden of keren. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 20-08-2005 om 01:58. |
![]() |
||
Ik weet dat ze van me af moeten blijven, zeker ook omdat ik heel duidelijk naar ze toe communiceer..
Maar ik weet ook dat je gelijk hebt.. tis heel dubbel.. Ik zit nu op een site over seksuele intimidatie op de werkvloer te kijken.. Als ik het zelf niet was geweest had ik ws net als jullie gereageerd, maar nu ik het wél zelf ben, is dit verhaal een stuk herkenbaarder voor me: Citaat:
Laatst gewijzigd op 20-08-2005 om 13:49. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
FF ontopic..zoals ik het hoor, komt bij mij gelijk dat verhaal van Herman Pieter de Boer naar boven. Over een mooie dame die zo kap was dat alle mannen achter haar aanliepen zelfs toen ze getrouwd was, ging het nog door.. Haar man vroeg haar of ze haar haren niet meer wilde wassen. Dit deed zij, maar er bleven mannen achter haar aanlopen.. Daarna vroeg hij of ze geen schone kleding meer wilde dragen en mank wilde lopen.. Er liepen minder mannen achter haar aan, maar toch nog wel wat. Tensloote vroeg de man aan zijn vrouw of zij wilde praten als een raar oud en wijf, scheel ging kijken en af en toe ging schelden, midden in een gesprek. Dat lukte, er liep geen vent meer achter har aan. En die man was opeens getrouwd met een raar wijf, wat mank liep, geen persoonlijke hiegyene kende en scheel keek etc... Wat IK zou doen? het zooitje en de opmerkingen negeren en slaan als die mannen mij aanraken. Ze hebben met hun poten van je af te blijven en dan kan je het wel hard maken dat je niet van die dingen houdt en dat het wel degelijk sexuele intimidatie is! Vampire_esje Laatst gewijzigd op 23-08-2005 om 01:04. |
![]() |
|
|