Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() En die zuigende Leonardo DiCaprio zie ik al helemaal niet graag acteren. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En 'het accent hoort niet bij leonardo' is geen goed argument. Hij speelt zichzelf niet. Hij speelt een Zuid- Afrikaan/ Rhodesiër/ whatever hij ook is. Dan heb je een ander accent en ben je een ander persoon....lijkt me logisch ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Vooral als je het vergelijkt met het accent van die sergeant oid (die gast van the mummy) die daadwerkelijk zuidafrikaans is. Op een gegeven moment praat hij ook gewoon zuidafrikaans en dan hoor je wel dat zijn accent echt is en dat van leo gewoon niet overkomt. Tenminste bij mij niet. Wat niet wegneemt dat ik dat op zich wel prima vond, beter een redelijk mislukte poging dan helemaal niets. Ik vond de film wel ok, sommige scenes waren erg sterk, vooral dat stukje wanneer die kinderen die leraar doodschieten. Het was echt eng om te zien hoe erg zij zijn gehersenspoeld door de RUF. Sommige scenes tussen conelly en dicaprio vond ik echt heel erg met hun tenenkrommende dialogen af en toe. Vooral dat telefoongesprek op het einde vond ik maar teleurstellend. Al met al vond ik het wel een mooie en goede film, vooral de manier waarop de omgeving was gefilmd. Als je niet teveel let op de kleine dingen, is het een erg sterke film ![]()
||
Citaat:
Ik heb de film eigenlijk veel meer gezien als commentaar op hoe ongeloofelijk kut sub-Sahara Afrika eraan toe is, en hoe daarvan geprofiteerd wordt, dan als een verhaal over diamanten.
||
Citaat:
![]() @ Sanne: Mensen weten juist wél wat er speelt, vandaar de uitdrukking 'je hoofd in het zand steken'. Geïnteresseerd in informatie over de manieren waarop het Westen Afrika en Azië totaal kapotmaakt? Zwartboek Wereldmerken. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
En waar slaat dat op, dat je me zo'n link geeft? Wil je me nu wegwijs maken in de wereld, zodat ik zie wat er allemaal speelt? |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Omdat ze er nooit zo concreet mee geconfronteerd worden. "Er heerst armoede." Dat doet inderdaad niet veel als je het nie van 'dichtbij' hebt gezien. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 16-02-2007 om 16:33. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Blood Diamond xyz | 1 | 19-03-2007 17:29 | |
Films, TV & Radio |
Oscars! DanielC | 54 | 05-03-2007 12:06 | |
Films, TV & Radio |
Welke film, bitches. Welke film. (nummero zoveel) Dinalfos | 500 | 24-02-2007 18:55 | |
Films, TV & Radio |
A quel film avez-vous vu dure et qu'avez-vous le pensé ? (een welke film topic) Uice | 500 | 18-01-2007 13:54 | |
Psychologie |
(song)teksten die je raken.. ~~dolce~~ | 454 | 07-01-2004 14:16 |