Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-08-2005, 09:56
anlomay
anlomay is offline
Hoi luitjes,ik ben nieuw hier.Mijn naam is Anlomay,maar ik zie dat het hier allemaal voor scholieren bedoeld is.Wel dan ben ik echt op het verkeerde forum terecht gekomen.Zelf ben ik 42jaar en heb na veel ellende,via een datingsite een man uit Amerika leren kennen.We chatten vaak en er is wel een verliefdheid uit ontstaan.Ik zie het echter niet zitten om zo een lange afstandsrelatie aan te gaan,alhoewel mijn chatvriend het wel ziet zitten en zeker en vast eens wil afkomen.
Voor mezelf is het wel een fijne afleiding,omdat ik me door die nieuwe vriend,niet meer in een gewone relatie stort,die toch steeds weer uitmond in machtspositie's en waar ik niets meer mee te maken wil hebben.Heeft er iemand van jullie een idee hoe ik er mee om kan gaan,want ik wil toch zeker voor hem een fijne chatvriendin blijven.Volgens hem kan ik later naar Amerika verhuizen,maar dat zie ik niet zo zitten,ik heb tenslotte drie kids die ik niet zou achterlaten
heel veel liefs
anlomay
Oud 21-08-2005, 09:58
soultodeny
soultodeny is offline
Misschien met de zoekfunctie?
Oud 21-08-2005, 09:59
anlomay
anlomay is offline
lukt ook niet,maar toch bedankt
liefs anlomay
Oud 21-08-2005, 10:26
evanescence
evanescence is offline
Ik snap niet dat je iemand in amerika zoekt...als gewoon chatmaat okay...maar om serieus verliefd op te worden of weet ik veel, dat zou ik toch zeker voorkomen...
alleen maar ellende...hoe vaak ga je elkaar dan zien 1x in het jaar....lijkt me niet echt gezellig
Oud 21-08-2005, 10:29
anlomay
anlomay is offline
Ik snap je wel,maar is het wel normaal,dat ik verliefd word op een chatmate?
Oud 21-08-2005, 10:31
Verwijderd
't Kan gebeuren natuurlijk, maar als je het niet ziet zitten, moet je 't niet door laten gaan, doe je jezelf alleen maar pijn mee en hem ook.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2005, 10:45
Manuzhai
Manuzhai is offline
Erg normaal, gebeurt steeds vaker.
Oud 21-08-2005, 11:16
Verwijderd
Waarom meld je je aan op een scholierenforum om dit te vragen?
Met citaat reageren
Oud 21-08-2005, 12:30
I C U
I C U is offline
Mwah, een lange afstandrelatie is sowieso al moeilijk in NL zelf, laat staan als een van de twee in the USA zit! En als je niet wil verhuizen, houdt het natuurlijk op.
Verder is het redelijk normaal om verliefd te worden op een chatvriend, komt idd steeds vaker voor.
Ik geloof dat je het beste de boot af kan houden, zeggen dat je niet wil verhuizenf, noch een liefdesrelatie ziet zitten. En dan maar hopen dat hij het contact niet afbreekt...
Oud 21-08-2005, 13:16
Preaper
Preaper is offline
Amerikanen... voor mijn eigen bestwil zeg ik maar niets.
Oud 21-08-2005, 13:26
Skilly
Skilly is offline
Citaat:
Preaper schreef op 21-08-2005 @ 14:16 :
Amerikanen... voor mijn eigen bestwil zeg ik maar niets.
Lol

Waarom meld je je idd op het scholierenforum?

WIl niet onbeleefd zijn maar ben ik de enige die naar de leeftijd kijk. 42? Die probleem. Ja ik zou denken dat 40 plussers slimmer en verstandiger zijn.

Nevermind laat maar het was maar een vage visie

Nu wat aardiger:
Ik zou het met hem gewoon over hebben ik snap niet waarom u er gewoon niet over kan praten Je kan toch gewoon afhaken als je niet wil. DOe een beetje dominant en beslis een beetje meer voor u zelf.
Oud 29-08-2005, 12:59
vampire_esje
vampire_esje is offline
misschien heb je hier wat aan:

http://forum.scholieren.com/showthread.php?s=&threadid=1250182
Met citaat reageren
Oud 29-08-2005, 15:52
Boris_Beer
Boris_Beer is offline
Citaat:
WIl niet onbeleefd zijn maar ben ik de enige die naar de leeftijd kijk. 42? Die probleem. Ja ik zou denken dat 40 plussers slimmer en verstandiger zijn.
Dit slaat natuurlijk ook nergens op! Hoezo zou iemand van 42 niet kunnen praten met iemand van 18? Bovendien zitten er wel meer 'oudjes' op dit forum (no offence ) en ook een hoop mensen die niet op school zitten.

Ik denk als het forum zich alleen zou houden aan de doelgroep die aangegeven wordt in de naam dat het al snel een saaie boel zou worden. Is toch juist leuk die diversiteit (in leeftijden en achtergronden)?
Reageren

Regels voor berichten