Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-04-2005, 20:43
Verwijderd
Hey mensen ik hoop echt ZO erg dat jullie een oplossing voor me hebben want ik zit met een probleem.
ik heb ongeveer 3 weken geleden een netwerkkaartje en een router gekocht voor een draadloze internetverbinding van het merk e-tech.
Na alles succesvol te hebben geïnstalleerd valt na een aantal uren de verbinding weg.Ik krijg dan een melding dat ik een netwerkverbinding met beperkte mogelijkheden heb en kan niet het internet op. Hierop heb ik al verscheidene oplossingen geprobeerd: router naast de PC gezet firewall uitgezet windows software uitgeschakeld en het netwerk met behulp van WEPkeys en een Id te beveiligen maar helaas helpt geen van deze oplossingen en blijft mijn verbinding telkens wegvallen.
Als ik dan weer wil internetten moet ik eerst de router resetten voordat hij het weer doet . Dit is natuurlijk vreselijk irritant heb heb geen zin om dit zo'n 3 keer per dag te doen ik zit er echt al een hele tijd mee te kutten ook op internet gezocht enz maar ben nou ten einde raad.

dus iemand tips?heb ze hard nodig!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-04-2005, 20:48
Koning
Koning is offline
Ik heb een soortgelijk probleem, hier het topic

http://forum.scholieren.com/showthre...2#post16606402

succes!
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 16:35
Destralak
Destralak is offline
Wij krijgen iig een soortgelijk probleem van een beperkte verbindingsmogelijkheid, ook al hebben we geen router.

er zitten namelijk 2 poorten in onze modem; één ethernetingang en één usb-ingang. Maar als we beide computers aan hebben & ingeplugd geeft hij dat probleem.

Ik heb me laten adviseren en een router moet zo gehaald worden, maar iemand anders die ik ken heeft ook een modem en die heeft weliswaar 5 ethernetingangen maar we kunnen wel beide op internet.

Da's nogal vaag...
Oud 02-10-2005, 11:43
Verwijderd
Ik heb ook problemen met draadloos internet. Op m'n vaders computer werkt alles goed. Op de laptop ook. Maar op mijn computer valt hij iedere dag wel 25x weg. Moet je weer op herstellen enzo klikken. Iemand enig idee hoe dit komt?
Met citaat reageren
Oud 02-10-2005, 12:07
Marcade
Marcade is offline
Ik heb ook zulke problemen gehad; ik heb ondertussen ook mijn wireless router het raam uit gesmeten; thank god for wires. Veel sneller ook.

Ik wijt mijn internet uitval aan het feit dat mijn router simpelweg gewoon niet 10tallen connecties tegelijk aan kon en/of niet bestand was tegen zware bestandsoverdrachten.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2005, 12:31
Baka-san
Baka-san is offline
koop dan ook een linksys
Met citaat reageren
Oud 02-10-2005, 14:03
3rd Rock
3rd Rock is offline
Citaat:
Marcade schreef op 02-10-2005 @ 13:07 :
Ik heb ook zulke problemen gehad; ik heb ondertussen ook mijn wireless router het raam uit gesmeten; thank god for wires. Veel sneller ook.

Ik wijt mijn internet uitval aan het feit dat mijn router simpelweg gewoon niet 10tallen connecties tegelijk aan kon en/of niet bestand was tegen zware bestandsoverdrachten.
dat idee had ik bij mijn zooi ook. en ook dat mijn pc het wellicht niet allemaal kon handelen (pentium 800 met 256mb geheugen). Ik blijf een voorstander van bekabelen.

(en harry boven mij: als je nikst toe te voegen hebt, zeg dan niks...)
Oud 02-10-2005, 15:22
Verwijderd
Ik weet niet of het helpt, maar soms is in dit soort gevallen een zogenaamde firmware upgrade nodig. Meer info zou op de site van de fabrikant moeten staan. http://www.e-tech.nu/.

En anders? --> Teruggaan naar de winkel met het spul.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2005, 15:54
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Baka-san schreef op 02-10-2005 @ 13:31 :
koop dan ook een linksys
Die fout hebben wij al gemaakt.
Oud 02-10-2005, 15:58
Verwijderd
Hardware
Met citaat reageren
Oud 02-10-2005, 19:25
0oFZo0
0oFZo0 is offline
woon je toevallig in overijsel? daar heb ik gisteren toevallig nogal wat instellingen verandert op een onbekende router van e-tech.

achja ik verveelde me bij mijn opa en oma en had toch mijn laptop bij me
Oud 03-10-2005, 13:11
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ik heb hetzelfde met mn laptop. Bij mijn moeder kan ik er helemaal niet op komen, bij mijn vader valt ie eens in de maand uit en dan moet de modem gereset worden en bij mn vriend is ie een maand geleden oid uitgevallen en sindsdien kan ik er ook niet meer op.

Heb ook al 100 keer op dit forum gevraagd of iemand weet waar t aan zou kunnen liggen, maar het antwoord is nooit gegeven
Met citaat reageren
Oud 03-10-2005, 17:35
Big Brother
Big Brother is offline
ik heb het heel af en toe, dan valt de verbinding gewoon weg. router resetten hoeft dan niet, simpelweg op "verbinding herstellen" is genoeg. is er niet ergens een optie om dat automatisch te laten gebeuren, want ik moet het wel echt handmatig doen dan.
Oud 03-10-2005, 23:53
Verwijderd
Citaat:
Chloe Siere schreef op 03-10-2005 @ 14:11 :
Ik heb hetzelfde met mn laptop. Bij mijn moeder kan ik er helemaal niet op komen, bij mijn vader valt ie eens in de maand uit en dan moet de modem gereset worden en bij mn vriend is ie een maand geleden oid uitgevallen en sindsdien kan ik er ook niet meer op.

Heb ook al 100 keer op dit forum gevraagd of iemand weet waar t aan zou kunnen liggen, maar het antwoord is nooit gegeven
Wat geeft ie' dan aan? Heb vorige week ook gigantisch lopen kloten hier toen er een 2e laptop via WLAN op internet moest. Nu snap ik het een heel heel heel klein beetje
Met citaat reageren
Oud 04-10-2005, 09:46
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Alex schreef op 04-10-2005 @ 00:53 :
Wat geeft ie' dan aan? Heb vorige week ook gigantisch lopen kloten hier toen er een 2e laptop via WLAN op internet moest. Nu snap ik het een heel heel heel klein beetje
Ik heb wel verbinding en die is ook gewoon goed. Alleen kunnen er geen internetpagina's geopend worden en kan ik ook niet op msn of wat dan ook. Dan staat er dat de pagina niet geopend kan worden. Echt heel vreemd.

Bij mijn moeder kom ik er helemaal niet op. Maar hij geeft geen reden oid.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten