Wat begon als Keanu Reeves maar uiteindelijk uitmondde in iets anders. Dat afgeraffelde is behoorlijk expres, ik vond het leuk om één persoon met twee gezichten te tekenen.
Kerz schreef op 06-08-2005 @ 15:19 : Twee keer bedankt, maar mijn host is naar de kloten, zoals je al hebt gemerkt zie je pagina's die er zijn dus niet
Je kan wel mooi tekenen, maar als je er naar kijkt dan heb je niet het idee dat het over 2 verschillende personen gaat, meer dat het gezicht niet klopt.
Ik vind er niet veel aan. Het is volgens mij nogal slordig ( de lippen en het oor enzo...) en ik herken er echt geen twee gezichten in. Het rechteroog vind ik het mooist gelukt de rest echt niet echt.
Ik vind het helemaal niks.
Dat slordige kan wel express zijn maar ziet er erg goedkoop en snel uit. Goede slordigheid is over t algemeen berekend en niet alsof het afgeraffelt is imo. Het twee-gezichten-idee komt niet goed uit omdat de helften niet genoeg verschillen, ze zijn nog te gelijk waardoor het gewoon wat scheef lijkt.
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"