![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik stel je nu een vraagje waar je eerlijk over moet nadenken en antwoorden Ben jij bereid je leven te delen met iemand die voetbal, computers etc. belangrijker vindt, als intiem zijn met zijn meissie/zijn vriendin? Kan je echt je leven al later zien? Getrouwd, kinderen? Als je het antwoord op deze vraag weet, weet je wat je te doen staat.... LIEFDE (en seks) moet van 2 kanten komen! een relatie is geven en nemen... in jou geval niet alleen geven... |
![]() |
||
Citaat:
of misschien heeft hij wel een of ander trauma wat nu de kop boven water steekt maar ik denk dat die kans wel wat klein is
||
Citaat:
tja of hij vind sex gewoon niet al te opwindend vind het erg speculeren imho
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Vraag me sowieso af of dit serieus is, maar dat zal wel aan mij liggen. Verder lijkt het me gewoon kwestie van praten en je vriend voor het blok zetten. Je vriendin is wel een flink stuk belangrijker dan wat voetbal of computeren.. |
![]() |
||
Citaat:
voetbal neem je maar op en die pc loopt niet weg zij mischien wel ik bedoel mijn vriendin hoeft niet 2 keer te vragen of er gesekst word, dag voetbal hallo bed
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hoewel ik (nog) niet zou weten hoe dat zou gaan na een seksuele relatie van 5jaar.. Er is natuurlijk wel spanning en fun van in het begin minder geworden. Maar neemt niet weg dat ik seks en intimiteit met mn vriendin dan nogsteeds vele malen belangrijker zal vinden dan wat voor computer of voetbal dan ook. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Wat kan je eraan doen? Sja, ik denk eerlijk gezegd dat je vriend een beetje bullshit aan je ophangt, zodat hij je kan sussen. Misschien moet je het er eens GOED over hebben, dat je het hem gewoon nog eens vraagt wat er nou mis is. Als hij dan iets noemt, zoals je bijvoorbeeld al zei dat hij de sex saai vond, waarom HIJ er dan niets aan wil doen. Want jullie zitten SAMEN in de relatie en als hij de sex saai vindt, moet hij er ook iets voor doen, dus niet alleen jij. Ik zou zoiets doen denk ik ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Aan het eind van mijn 2e lange relatie had ik dat ook, ik had wel zin in sex, maar niet met mijn vriend.. Ben jij de eerste voor hem of niet? Laatst gewijzigd op 29-10-2005 om 10:18. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik probeer alleen te helpen door middel van mijn ervaring te vertellen, wat het ZOU kunnen zijn. Ik bedoel niet dat het ook echt zo is ![]() Laatst gewijzigd op 29-10-2005 om 19:25. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
En dat ie het saai vindt: tja, dat lijkt me een slecht smoesje, want a: welke man vind seks nou saai? b: kan hij zelf toch ook wat aan doen?
||
Citaat:
alleen ik vind het onnodig de ts nog meer op stang te jagen, ookal behoort het tot een reeele mogelijkheid
||
Citaat:
maar welke man vind seks nou saai met iemand waarmee hij het eerst niet saai vond? klopt beter (geld btw niet uitsluitend voor mannen)
||
Citaat:
![]() praten, misschien een relatieterapeut?
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
geen sex meer? DaichiDechu | 68 | 18-02-2012 16:18 | |
Seksualiteit |
geen sex meer....snif voice | 16 | 14-11-2004 10:51 | |
Liefde & Relatie |
Hij liegt tegen me Coertlover | 20 | 29-08-2004 20:00 | |
Liefde & Relatie |
hij wil minder sex... 4774 | 42 | 05-08-2004 08:41 | |
Seksualiteit |
hij wil niet meer SilverAngel | 19 | 24-01-2003 13:21 | |
Liefde & Relatie |
ik kan me niet hechten en houden van komt me ook niet bekend voor.....hij snapt ut ni nikky3x3 | 1 | 06-06-2002 09:44 |