Ik zit sinds augustus 2002 op kamers in Maastricht. Deze week heb ik ineens post gekregen van de gemeente: een aanslagbiljet betreffende gemeentelijke belastingen. Het gaat om een bedrag van bijna 90 euro, voor rioolrechten eigenaar (12,37) en afvalstoffenheffing (76,70).
Ik heb zoiets in al die jaren nog nooit eerder gekregen, en ik vraag me nu af of dit alleen voor mij is, of dat het hele huis dit samen moet betalen?
Advertentie
02-09-2005, 18:12
Verwijderd
Waarschijnlijk kom je in aanmerking voor kwijtschelding. Er zit toch zo'n boekje bij? Moet je even achterin kijken.
02-09-2005, 18:57
Verwijderd
Ben jij misschien de bewoner die er het langste woont? Dat kan verklaren waarom jij het nu krijgt. (Zo gaat dat hier ook.)
Volgens mij kom je als student in aanmerking voor kwijtschelding, vraag dat eens na bij de gemeente.
02-09-2005, 19:05
Verwijderd
Er zat geen boekje bij, wel een bezwaarschrift formulier..
Er wonen twee meisjes nog langer dan mij, maar als die alletwee ineens verhuisd zijn deze zomer, dan zou het dat ook kunnen zijn ja
Ik heb dat laatst ook gehad maar ik weet niet of het verschil uit maakt of je op kamers zit of dat je een eigen appartement of iets dergtelijks hebt (wat bij mij dus het geval is..)
Gewoon dat andere formulier invullen en afleveren bij het gemeentetehuis. Dan regelen zij de kwijtschelding