Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-09-2005, 09:36
ChiqueFreaq
ChiqueFreaq is offline
Ik heb nu ongeveer 2 maanden met mijn vriend (ik ben 17 en hij is 22). In de zomervakantie zagen we elkaar ongeveer elke dag en hadden we erg vaak seks. Nu moet ik weer naar school (ben van vmbo-t 4 naar havo 4 gegaan) en hij moet van maandag t/m vrijdag werken. Dan moet ik op zaterdag ook nog eens werken. Tijdens de vakantie had ik altijd al een heel naar gevoel als hij weer weg moest, ik wilde hem niet loslaten zegmaar, ik wilde hem in mijn armen blijven vasthouden, niet dat ik dat deed hoor, maar ik wilde het wel. Nu ga ik hem in het weekend zien (van zaterdag tot zondag) en misschien heel soms doordeweeks. Ik denk niet dat ik dat ga trekken, ook niet qua seks. Gisteravond heb ik hem voor het laatst gezien en ik zit nu bijna te huilen zo mis ik hem. Ik ga zo naar mijn nieuwe school (waar ik niemand ken ) en dan zie ik hem waarschijnlijk zaterdag pas weer. Ik kan hem gewoon niet loslaten... we zijn ook verloofd (ja het is vroeg, maar we wilden het echt zo). Kan iemand me helpen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-09-2005, 10:15
Verwijderd
wees blij: nieuwe school kun je nieuwe mensen leren kennen.

of botweg: get a life
Met citaat reageren
Oud 06-09-2005, 10:53
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Je hebt nog een leven hoor! Je moet niet zo afhankelijk van je vriend zijn, zo wordt je alleen maar een stuk hoop ellende!
Oud 06-09-2005, 11:01
Simon
Simon is offline
Je hoort dat wel vaker als je binnen een relatie van vaak zien naar minder zien gaat: dat mensen dat lastig vinden. Maar je verhaal heeft wel wat dramatische kantjes ('hem vast willen houden' 'naar gevoel als ie vertrekt' 'leeg gevoel als hij er niet is') dat ik denk dat je je iets te afhankelijk van hem opstelt. Da's trouwens niet iets wat je bewust doet hoor, don't worry, maar wel iets waar je aan kan werken.

Praat er met hem over, open, en voorkom dat hij de indruk krijgt dat je hem 'claimt'. Succes op de havo!
Oud 06-09-2005, 11:15
Verwijderd
Oh my hoe moet dat dan als jullie later allebei een baan hebben?
Met citaat reageren
Oud 06-09-2005, 11:17
Verwijderd
Het zal even wennen zijn, en anders dan het in de vakantie was, maar ik denk dat je je daar maar even over heen moet zetten.
Waarom kan je hem eigenlijk niet vaker door de weeks zien? Gewoon, even een uurtje op een avond ofzo.

Ik denk dat je moet gaan genieten van je nieuwe school, leer daar nieuwe mensen kennen, en ga niet teveel zitten treuren omdat je je vriend zo weinig ziet; hierdoor ga je jezelf alleen maar zielig vinden.

Verder denk ik dat je door de weeks ook wel genoeg aan school hebt te doen (lessen, huiswerk), dus dan zal je daar gewoon even aan moeten wennen, en een weg in moeten vinden, wanneer je hem ziet.

Ik zou me niet te druk maken over de seks; je hebt je handen toch nog altijd?!
Met citaat reageren
Oud 06-09-2005, 11:34
Lorelei
Lorelei is offline
Dat wordt vanzelf minder. (ervaring) Gewoon doen wat je moet doen en met elkaar afspreken, het komt wel goed. Wat erg belangrijk is, is dat je zelf dingen gaat doen die je echt leuk vindt. Niet alleen maar school en daarna op je kamer sip zitten zijn.. maar ga naar het concert van die band die je altijd al hebt willen zien, of spreek met nieuwe en/of oude vrienden af om een avond in de kroeg te gaan zitten en pak dat boek erbij wat je altijd al hebt willen lezen en ga met een kop chocolademelk in bed zitten lezen. Verzin zelf wat je leuk vindt, maar ga dat ook doen. Dan heb je elkaar op de momenten dat je samen bent meer te vertellen en heb je op de momenten dat je niet samen bent een leuke tijd.
Oud 06-09-2005, 14:35
Wammus
Wammus is offline
Wat je nu inderdaad het beste kan voorkomen is dat je in het ritme beland waarin je na school naar huis gaat en daar alleen maar eenzaam en alleen sip aan je vriend gaat zitten denken en verder niets anders doet dan schoolwerk en aan je vriend denken want daar schiet je namelijk niets mee op.

Je gaat naar een nieuwe school. Wees blij daar kan je nieuwe mensen leren kennen. Ga gewoon heel spontaan naast iemand zitten en vraag hoe z'n weekend was ofzo (gewoon een gesprek beginnen) dan zal je zien dat je al snel een hoop nieuwe vrienden maakt daar en dat je daar mee bezig bent. S'middags als je uit bent vraag je of er iemand zin heeft om mee te gaan de stad in of op een terras te gaan zitten of weet ik het wat.

Oftewel kort maar bot gezegd: Get a life!!!
Oud 06-09-2005, 14:41
U*NiQ
U*NiQ is offline
Op zo'n jonge leeftijd is het niet verstandig om geheel afhankelijk te zijn van 1 persoon. Erg ongezond.
Dus wees idd blij dat je naar een nieuwe school gaat, dan kun je wat andere mensen leren kennen.

En verloven op je 17de? Naja, dat vind ik erg vreemd.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2005, 14:46
Adagio
Adagio is offline
Gewoon goede afspraken samen over maken je zal toch naar school moeten etc.

Maar je bent pas 17 en jullie hebben pas 2 maanden en al verloofd? oef
Met citaat reageren
Oud 06-09-2005, 14:46
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
U*NiQ schreef op 06-09-2005 @ 15:41 :

En verloven op je 17de? Naja, dat vind ik erg vreemd.
Hier ben ik het ook mee eens. Op je 17e hoor je een beetje rond te sletten en een hoop verschillende jongens tegen te komen enzo. (begrijp dit niet verkeerd aub) Een vaste relatie ok maar ga je niet compleet afhankelijk van iemand anders opstellen en metteen beginnen (ja na 2 maanden vind ik metteen) over verloven trouwen en weet ik het wat. Als iemand dat bij mij zou doen zou ik d'r compleet voor gek verklaren.
Oud 06-09-2005, 15:38
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Goed gek als je op je 17e al verloofd bent, daar krijg je later spijt van.
Oud 06-09-2005, 15:41
Rachel
Rachel is offline
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 06-09-2005 @ 16:38 :
Goed gek als je op je 17e al verloofd bent, daar krijg je later spijt van.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2005, 15:43
Verwijderd
Ik wil je trouwens even complimenteren met je - voor zover ik kan zien - foutloze post, daar kunnen veel mensen met een hogere opleiding op dit forum nog een groot voorbeeld aan nemen
Met citaat reageren
Oud 06-09-2005, 15:46
Phenobarbidoll
Phenobarbidoll is offline
Citaat:
nare man schreef op 06-09-2005 @ 16:43 :
Ik wil je trouwens even complimenteren met je - voor zover ik kan zien - foutloze post, daar kunnen veel mensen met een hogere opleiding op dit forum nog een groot voorbeeld aan nemen
ja, dat mag ook weleens gezegd worden
Oud 06-09-2005, 16:25
Toet0r
Toet0r is offline
Hoe wil je dat gaan doen als je niet eens een een paar dagen zonder seks kan? Iedereen op school neuken? Zal je vriend leuk vinden..
Met citaat reageren
Oud 06-09-2005, 16:49
WolterB
WolterB is offline
Je moet er aan wennen, proberen hem toch wat os te laten en als je dan bij hem bent er van genieten zonder er bij na te denken da tje hem daarna weer even niet zult zien.
Oud 06-09-2005, 16:51
T!ne
T!ne is offline
Citaat:
Adagio schreef op 06-09-2005 @ 15:46 :

Oud 06-09-2005, 17:14
Verwijderd
Ik zou een goede klassieke gitaar kopen en de beruchte Segovia-editie met 20 studies. Hoe kan een mens genieten van intieme uurtjes studie van Sor en Giuliani
Met citaat reageren
Oud 06-09-2005, 17:19
LoeLoe
LoeLoe is offline
Mjah ik snap wel een beetje hoe je het omschrijft.

Ik was eerst ook altijd iemand die enorm op haar vrijheid was gesteld en ik had eigelijk amper tijd voor mezelf. Was altijd wel iets aan het doen.

En nu heb ik sinds juni ook wat met een hele lieve jongen en ineens...is dat hele leven van mij weg
Of jah helemaal is een beetje overdreven. Van het weekend was hij hier en hij is gistermorgen vanuit mijn hyuis gaan werken. En gisteravond lag ik ook in bed en ik miste hem best wel.
Maja da's ook wel weer een goeie gedachte want daar blijkt dus wel uit dat je om elkaar geeft enzow en dat je echt we lverzot bent op die jongen

En als je elkaar dan na een tijdje weer ziet, al duurt het wat langer dan je eigenlijk zou willen, dan is het des te leuker!
Kga hem zaterdag waarschijnlijk weer zien en ik kijk er enorm naar uit .. maar ondertussen moet je proberen om niet stil te blijven zitten! Dus gewoon je ding blijven doen zoals je dat voor hem al deed. Dan komt het helemaal goed!
Oud 06-09-2005, 17:41
Yerli
Yerli is offline
Citaat:
Adagio schreef op 06-09-2005 @ 15:46 :

Wat vinden je ouders daar wel niet van?
En ten tweede.. naja, ik zou het nooit doen, en ik vind ook dat je nogal jong bent, even oud als ik ben. Geniet gewoon van je verliefdheid, ook al zie je elkaar minder. Je hoeft je niet gelijk te verloven.
Oud 06-09-2005, 21:29
Haligh
Haligh is offline
haha omg.
Oud 06-09-2005, 21:43
Verwijderd
Citaat:
Snees schreef op 06-09-2005 @ 18:14 :
Ik zou een goede klassieke gitaar kopen en de beruchte Segovia-editie met 20 studies. Hoe kan een mens genieten van intieme uurtjes studie van Sor en Giuliani
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten