Advertentie | |
|
![]() |
|
shrike, m'n beste, is teffusoud
![]() edit: oh, je hebt een router? in dat geval... a): kijk of je netwerkkaart-driver hebt geladen, geef de output van #lsmod b): gebruik ifconfig, een lees eerst die manual page door ik zou eigenlijk voor een server iets in de trant van slackware of debian gebruiken ![]() Laatst gewijzigd op 03-09-2005 om 14:04. |
![]() |
|
Haha, Shrike ook echt,
ik weet niet wat je ermee wilt gaan doen, maar ik gok een servertje, en ik geloof dat je behoorlijk niet bent anders zou je dit niet vragen. Als ik jou was zou ik clarkconnect eens uitchecken (www.clarkconnect.com, de home versie kan je van hun ftp halen, free of charge uffcurs). Shrike is zo ondertussen al obsolete geworden; Fedora is de opvolger van RedHat (RedHat zelf maakt Advanced Server nog wel, de thuis distro van hun is Fedora geworden). Maargoed, check clarkconnect eens uit, andrs Debian (Of Ubuntu; de gebruiksvriendelijkere versie van debian zegmaar). |
![]() |
||
Citaat:
Zou eigenlijk zelfs niet eens voor een 2.6 kernel gaan maar voor 2.4. Maar dat terzijde Epiphany en firefox doen clarkconnect.com hier beide goed. |
![]() |
||
Citaat:
xfce is best te doen ![]() (en slack komt met 2.4 kernel ![]() kde 3.3 zou ik idd niet doen, maar het kan oh ja, ontopic: #apt-get links links is wat.. handiger in tekstmode dan lynx |
![]() |
||
Citaat:
Waarom dat dan, zelfs Debian is al over gestapt naar 2.6 en voordat iets daarin moet komen moet het wel heul goed getest zijn. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|