![]() |
||
Citaat:
jammer
||
![]() |
Citaat:
Wat kunnen we anders doen dan geld geven aan het KWF voor onderzoek? Eeen beetje melodramatisch gaan zitten doen tegen slachtoffers van kanker zal ze dus absoluut niet genezen, onderzoek wel.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dit is gewoon puur marketingtechnisch veel beter. Want er staat wel vast dat áls er iets gedaan kan worden aan kanker, dat nóóit zal kunnen gebeuren zonder geld. Er is geld nodig voor onderzoek. Punt. Je kunt het wel mooier verpakken, maar dat is toch waar het om draait. En dat er mensen zijn die daar dan aanstoot aan nemen...tsja, ik wil niemand tegen het zere been schoppen, maar dan ben je wel behoorlijk gevoelig. Dan kun je ook wel zeggen dat het 'schokkend' is dat er verteld wordt dat Afrika met geld geholpen moet worden (want ontwikkelingsgelden zijn ook niet dé oplossing voor het ontwikkelingsprobleem). |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik bedoel, een film waarin iemand overlijdt is al confronterend. Zo blijf je bezig. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik bedoel, je bent toch niet zo stom om te denken dat andere mensen gaan denken dat jouw dierbare voor niets is overleden omdat er wat aan te doen is? Kom op, het is een manier om de aandacht te trekken. Zie het niet zo zwaar. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Alleen al het feit dat je z'n geleidehond écht zakken kunt laten rollen is hylarisch.
||
Citaat:
Je moet de mensen niet zeggen dat ze iets goed moeten doen, maar iets goed gedaan hebben. Die van de blinde geleidehonden organisatie vind ik trouwens ook slecht. ![]()
||
![]() |
Citaat:
Volgende punt: wat jij zegt in langdradige bewoordingen, heeft het KWF kort en krachtig neergezet. Bovendien is het een snelle, duidelijke reclame. Daar vraagt de huidige maatschappij om met zijn stress en snelheid. Geen lang, sleurend reclamespotje. Komt nog bij dat de reclame niemand belerend toespreekt, zoals jij suggereert. Ze presenteren hun probleem, en de oplossing. Of mensen zelf geld geven hebben ze aan de mensen overgelaten. Er zitten goede reclamemensen achter. En wat is er volgens jou mis met de reclame van KNGF?
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb de kankerbestrijding alleen helemaal niet gezien, terwijl ik ze meestal wel wat geef... omdat mijn vader namelijk overleden aan kanker is, en ik dan altijd denk mss hoeft er dan geen jonge vader te sterven, als ik ene beetje geld geef. Lekker naief he, maar ach als ik er gelukkig van word ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
@Vice: dat schuldgevoel creeer je zelf door er op die manier tegenaan te kijken. In dit topics zie je al veel manieren om er ook anders tegenaan te kijken. |
![]() |
||
Citaat:
Overigens ben ik het met je eens dat de reclame tegen kanker beter is dan al die zielige reclamespotjes. Op een gegeven moment werken die gewoon niet.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben ervan overtuigd dat de kankerbestrijding en alle doktoren er alles aan hebben gedaan jouw oom te redden, net als mijn oma. Soms is het niet meer te genezen, maar heel veel andere mensen kun je nog wel redden. Ik vind het een goede zaak, dat mensen, zoals de kankerbestrijding, zich daarvoor inzetten. Wat boeit dat kutspotje dan. |
![]() |
||
Citaat:
Ze zeggen juist: we willen hem alles leren, behalve zakkenrollen. Maw: ze willen ze juist niét leren zakkenrollen, maar als niemand geld geeft moeten ze dat geld ergens vandaan halen. Geniaal, juist ![]()
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Homeopathie en andere bullshit Drs. M | 62 | 03-01-2005 15:34 | |
Beleidszaken |
scholieren is de best ignatius | 235 | 10-10-2004 21:31 |