Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-09-2005, 17:18
theQueen
theQueen is offline
Bij mij dus... van een jongen die ik leuk vind( hij mij ook dacht ik) , wat bedoeld is voor een ander meisje....
Oud 05-09-2005, 17:20
Verwijderd
dat is lullig...

maar wat wilde je hier mee zeggen / vragen?
Met citaat reageren
Oud 05-09-2005, 17:23
theQueen
theQueen is offline
ik wet niet echt wat ik nu moet doen, eigenlijk wil ik hem niet meer leuk vinden, maar aan de andere kant...
Ik weet het niet
Oud 05-09-2005, 17:41
Iduna
Iduna is offline
'Hoi, volgens mij heb je net een smsje naar de verkeerde persoon gestuurd'.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2005, 17:51
snoopy
snoopy is offline
Ik geloof nooit zo in het 'smsjes sturen naar de verkeerde persoon'. Weet je zeker dat ie je niet leuk vindt? Dit is een vrij standaard versier-methode...
Oud 05-09-2005, 18:01
theQueen
theQueen is offline
JA, als hij dat zegt ga ik uit van wel
Oud 05-09-2005, 18:14
bindmiddel
bindmiddel is offline
Citaat:
snoopy schreef op 05-09-2005 @ 18:51 :
Ik geloof nooit zo in het 'smsjes sturen naar de verkeerde persoon'. Weet je zeker dat ie je niet leuk vindt? Dit is een vrij standaard versier-methode...
Nou mij anders vaak genoeg gebeurd, maar gebruik nu weer telefoonboek van telefoon. Te lui om alles weer uit mn hoofd te doen
Oud 05-09-2005, 18:35
Silverchoice
Silverchoice is offline
Citaat:
Ja, ik stuur ook altijd sms-jes met de naam van een ander als ik iemand leuk vind
Oud 05-09-2005, 18:35
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
is me ook wel eens gebeurd.
Even tegen iemand 'zeuren' over een actie van iemand, die ik naar die iemand stuurde ipv degene aan wie ik t wilde vertellen...
oeps

Maar idd smsje sturen dat hij t naar de verkeerde stuurde
Oud 05-09-2005, 21:22
Anijs
Anijs is offline
Oh dat is mij ook wel eens overkomen

Een meisje was toen verliefd op 'mijn' vriendje en mijn vriendje was niet verliefd op haar, vond haar gewoon leuk. Maar toen smste hij haar dus van ja ik heb je mail weggegooid zoals je zei en ik wil best nog wel een keer iets met je doen als gewone vrienden en ik zie je morgen (wtf dacht ik, ik zie je morgen) bleek later heel onschuldig te zijn, gewoon omdat hij een wedstrijd ging hardlopen en zij ging kijken naar een vriendin, maarja ik zat helemaal te flippen, dat snap je wel, en ik las dat smsje nog snachts om 3 uur ook, toen ik toevallig wakker werd, dat was dus een slapeloze nacht.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2005, 21:25
Anijs
Anijs is offline
Citaat:
Anijs schreef op 05-09-2005 @ 22:22 :
Oh dat is mij ook wel eens overkomen

Een meisje was toen verliefd op 'mijn' vriendje en mijn vriendje was niet verliefd op haar, vond haar gewoon leuk. Maar toen smste hij haar dus van ja ik heb je mail weggegooid zoals je zei en ik wil best nog wel een keer iets met je doen als gewone vrienden en ik zie je morgen (wtf dacht ik, ik zie je morgen) bleek later heel onschuldig te zijn, gewoon omdat hij een wedstrijd ging hardlopen en zij ging kijken naar een vriendin, maarja ik zat helemaal te flippen, dat snap je wel, en ik las dat smsje nog snachts om 3 uur ook, toen ik toevallig wakker werd, dat was dus een slapeloze nacht.
maar nu heb ik alleen maar mijn verhaal verteld en heb ik je niet eens goede raad gegeven

Hoewel ik eigenlijk ook niet zo'n goede raad kan bedenken, het is gewoon kut dat het gebeurd is, misschien kan je een pakkend smsje terugsturen?
Met citaat reageren
Oud 06-09-2005, 10:52
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Jaja, dat zegt ie! Maar ondertussen..
Oud 06-09-2005, 11:23
Verwijderd
Wat stond er dan eigenlijk in dat smsje? Dat hij haar leuk vond ofzo? Of waarom wil je hem ineens niet meer leuk vinden?

Verder heeft een vriendin het wel eens verkeerd gestuurd naar mijn date (nu mijn vriendje). Zij kende hem ook (maar niet echt bijster goed), had ze hem eerst een normaal smsje gestuurd zoiets van veel plezier vanavond, en daarna wilde ze mij ook een smsje sturen, maar was perongeluk naar hem gegaan daar stond in van hey je houdt je wel een beetje in he, niet teveel zoenen. Nou ja hij dacht toen ook van huh?! Maar ja later kon ze er wel om lachen, zo erg was het nou ook weer niet.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2005, 11:25
Verwijderd
Citaat:
BrunetJuh schreef op 06-09-2005 @ 11:52 :
Jaja, dat zegt ie! Maar ondertussen..
... blijft het niet direct voor haar bestemd, of dat nu wel of niet de bedoeling was. Als hij het ontkent of erover liegt kun je er toch niet van op aan en kun je het hele voorval maar beter negeren. Overigens, áls het uberhaupt voor haar bedoeld was en hij doet er zo vaag over... had het van mij, als ik haar was al niet meer gehoeven. Maar dat terzijde.

Citaat:
'Hoi, volgens mij heb je net een smsje naar de verkeerde persoon gestuurd'.
Precies.
En als hij dan een zogenaamde kans mis heeft gelopen omdat je er zo nuchter op reageert is dat zijn probleem, dan moet hij maar met wat beters komen, lijkt mij?
Met citaat reageren
Oud 06-09-2005, 14:16
Muchacha
Muchacha is offline
Veel leuker is het als je plots onverwacht een sms'je krijgt van de jongen die je leuk vindt waarin staat "Jeuj, de examens zijn gedaan! Proficiat, ik ga nu slapen en feesten" En ik terug sturen: "Was dit voor mij bedoeld?" en hij dan weer "Ah ja, je had toch ook gedaan met je examens vandaag". Geweldig dat ie toch aan me dacht terwijl ik dat helemaal niet meer verwachtte van hem
Met citaat reageren
Oud 06-09-2005, 16:59
Menahem
Menahem is offline
Jij vindt hem leuk, hij een ander.
End of story.
Slotje.
Reageren

Regels voor berichten