Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-09-2005, 11:46
TisKicking
TisKicking is offline
vorige maand heb ik verteld over de breuk met m'n vriendin.

Op kamp had ze een jongen leren kennen. Ze had het met mij uitgemaakt en is dan iets begonnen met die jongen (met heel veel getwijfel en pijn voor mij daartussen). Nu heb ik vandaag afgesproken met een meisje. En plotseling beseft ze dat ze helemaal nog niet over me heen is. Dat heeft ze me dan ook verteld in een telefoongesprek van ettelijke uren...

Nu hou ik nog steeds enorm veel van haar. Maar wat ze in feite doet is van twee walletjes eten he. Ze is met hem, maar durft het niet uit te maken omdat ze 1) hem niet wil kwetsen en 2) hem een kans wil geven. Maar ondertussen laat ze verstaan dat ik nog heel veel voor haar beteken. En nog over die jongen: ze vindt dat hij haar niet begrijpt en ze beseft dat dat uiteindelijk toch niets gaat worden.

Resultaat is dat ik nu "gekortwiekt" ben door wat ze allemaal gezegd heeft. Ik wil haar heel graag terug, maar had er nu een punt achter gezet.

Wat vinden jullie? Hoe pak ik dit best aan? Is het de moeite waard iets opnieuw met haar te beginnen?

Het lijkt mij best me neit te zwak op te stellen. We hebben wel al afgesproken dat we binnekort samen naar een toneelvoorstelling gaan kijken.. SOwieso moet alle initiatief van haar komen, niet?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-09-2005, 11:49
*Supergirlll*
*Supergirlll* is offline
Zij is degene die het heeft uitgemaakt, met een andere jongen ervandoor ging.. Nu heb jij een afspraakje met een meisje en ik zou dat gewoon doorzetten! Als ze nu nog twijfeld dan kan het zo zijn dat jullie weer even wat hebben en jij weer dolgelukkig bent en ze het doodleuk daarna weer uit maakt.
Je moet natuurlijk doen waar je jezelf het beste bij voelt, maar laat je niet gek maken doordat zij nu ineens terugkrabbelt! Succes ermee
Met citaat reageren
Oud 18-09-2005, 12:05
Chosen
Chosen is offline
Volgens mij is ze gewoon jaloers. Ze gaat er eerst zelf met een andere gast vandoor, en vervolgens probeert ze te voorkomen jij iets met een ander kan beginnen? Wtf.... ik zou gewoon lekker dat afspraakje met dat andere meisje doen .
Met citaat reageren
Oud 18-09-2005, 12:22
WolterB
WolterB is offline
Toen ze belde, wist ze dat jij toen dat jij een ander meisje ging zien?

Zo ja, dan is het ws dat zij jaloers is
Oud 18-09-2005, 12:30
KusjeJusje
KusjeJusje is offline
Als ze nog steeds van jou houdt, moet ze kappen met die andere jongen. Als ze dat niet doet, is het voor jou ook klaar toch?
Oud 18-09-2005, 13:10
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Citaat:
KusjeJusje schreef op 18-09-2005 @ 13:30 :
Als ze nog steeds van jou houdt, moet ze kappen met die andere jongen. Als ze dat niet doet, is het voor jou ook klaar toch?
Oud 18-09-2005, 13:54
Optima
Optima is offline
geef haar twee opties:

- je maakt het uit, vergeet die jongen, en begint weer oprecht, zonder twijfel wat met mij
- je gaat helemaal voor die relatie, en bent mij daarmee kwijt. Ookal gaat het uit, op mij hoef je niet meer te rekenen als vriendje

simpel. Zo wordt jij geen 'reserve' en weet je waar je aan toe bent.
Oud 18-09-2005, 13:59
mara18
mara18 is offline
Citaat:
WolterB schreef op 18-09-2005 @ 13:22 :
Toen ze belde, wist ze dat jij toen dat jij een ander meisje ging zien?

Zo ja, dan is het ws dat zij jaloers is
Inderdaad. Een heel normale reactie van haar maar in feite toch een beetje fout. En haar gedrag heeft dus niet per se te maken met het feit dat jullie relatie opnieuw zou kunnen openbloeien hoor. In haar ogen hoor jij achter haar aan te blijven hollen, doe je dat niet, dan maakt ze je lekker aan het twijfelen zodat je het toch nog wel zou doen.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2005, 19:06
TisKicking
TisKicking is offline
mss bekijk ik het allemaal te gekleurd ofzo, maar als zij jaloers is als ik met een ander meisje omga... dan wil dat toch eerder zeggen dat ze niet over me heen is, dan dat ze erop kickt om me achter haar aan te zien lopen, niet?

ik heb vanmiddag dus afgesproken, was gezellig; maarja, niet hetzelfde he
Met citaat reageren
Oud 18-09-2005, 19:47
Verwijderd
Laat haar eerst maar eens bedenken wat ze nu echt wil. Uiteraard ga jij daar niet op wachten en blijf jij gewoon je eigen ding doen.
en als ik jou was, zou ik ook niet meteen iets met haar beginnen als ze daadwerkelijk het uitmaakt. Alsof ze jou zomaar kan afstoten en aantrekken wanneer het haar maar uitkomt zeg...
Met citaat reageren
Oud 18-09-2005, 20:16
keukentrappetje
keukentrappetje is offline
Dat is precies mijn punt. Hij maakte het uit, ik vond het verschrikkelijk. Hij had wel meisjes die hij leuk vind, verder niks gebeurd. Gister spraken we af, hij zou naar mij toe komen. Nou het was gezellig en onder de avond trok ik de conclusie dat ik dan ook als goede vrienden wel gelukkig kon zijn zo samen. En toen vertelde hij aan het eind van de avond dat hij weer/nog wat voor me voelde. Precies toen ik de streep getrokken had. Maar ik weet nu al dat ik hem niet kan weerstaan zegmaar. En ik moet er niet aan denken dat het hetzelfde afloopt als eerder.
Ik weet ook niet precies wat je moet doen. Het verschil bij ons is dat mijn ex geen vriendin heeft. Ik zou als ik jou was wachten tot ze een echte keuze heeft gemaakt. Want ze kan natuurlijk niet 2 jongens aan het lijntje houden. Daar wordt aan het einde niemand vrolijker van.
Oud 19-09-2005, 18:25
keukentrappetje
keukentrappetje is offline
Citaat:
keukentrappetje schreef op 18-09-2005 @ 21:16 :
Dat is precies mijn punt. Hij maakte het uit, ik vond het verschrikkelijk. Hij had wel meisjes die hij leuk vind, verder niks gebeurd. Gister spraken we af, hij zou naar mij toe komen. Nou het was gezellig en onder de avond trok ik de conclusie dat ik dan ook als goede vrienden wel gelukkig kon zijn zo samen. En toen vertelde hij aan het eind van de avond dat hij weer/nog wat voor me voelde. Precies toen ik de streep getrokken had. Maar ik weet nu al dat ik hem niet kan weerstaan zegmaar. En ik moet er niet aan denken dat het hetzelfde afloopt als eerder.
Ik weet ook niet precies wat je moet doen. Het verschil bij ons is dat mijn ex geen vriendin heeft. Ik zou als ik jou was wachten tot ze een echte keuze heeft gemaakt. Want ze kan natuurlijk niet 2 jongens aan het lijntje houden. Daar wordt aan het einde niemand vrolijker van.
Sorry trouwens dat ik mijn verhaal zo in jouw topic zet, maar ik wilde er net een topic over maken, toen mijn oog op deze viel, vandaar
Reageren

Regels voor berichten