Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-08-2005, 12:32
meisje833
meisje833 is offline
heb een half jaar een vriend, onze relatie is min of meer een beetje ingedut, ik hou nog van hem, maar hij is de laatste tijd erg saai.
Nu heb ik op vakantie een hele leuke jongen leren kennen, hij woont wel een paar uurtjes bij me vandaan, ( mijn vriendje
woon t op me eigen dorp) maar het is echt mijn type, ik ben min of meer verliefd op hem geworden

Nu zit ik een beetje tussen wal en schip, ik hou nog wel van m'n vriendje maar met die jongen klikt het gewoon heel goed, beter eigelijk nog dan met m'm eigen vriendje..
Ik weet wel dat mensen op vakantie anders zijn, maar nou vraag ik me af stel dat ik met hem afspreek, gewoon om te zien of hij nog zo is als op vakantie, en het klikt goed.
Is het dan verstandig een relatie van een half jaar opzij te zetten
of is het gewoon beter die verliefdheid over te laten waaien

heeft iemand ervaring hier mee?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-08-2005, 12:39
Verwijderd
Je kunt het zien als een flauwe reactie, maar ik zou zelf hetzelfde doen: ik denk dat het verstandig is om te doen waar je je het beste bij voelt.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2005, 12:39
Bruut
Bruut is offline
beetje sletterig vind ik het

maargoed zeg het uit en ga met die andere gast
Oud 09-08-2005, 12:41
HybridTheory
HybridTheory is offline
Citaat:
Bruut schreef op 09-08-2005 @ 13:39 :
beetje sletterig vind ik het

maargoed zeg het uit en ga met die andere gast
Wat is er nou weer sletterig aan verlieft worden op een ander?
Alsof je daar altijd wat aan kunt doen
Met citaat reageren
Oud 09-08-2005, 12:43
Bruut
Bruut is offline
Citaat:
HybridTheory schreef op 09-08-2005 @ 13:41 :
Wat is er nou weer sletterig aan verlieft worden op een ander?
Alsof je daar altijd wat aan kunt doen
komt op mij over alsof ze haar vriendje aan het lijntje houdt?

en dat vind ik sletterig ja!
Oud 09-08-2005, 12:45
HybridTheory
HybridTheory is offline
Citaat:
Bruut schreef op 09-08-2005 @ 13:43 :
komt op mij over alsof ze haar vriendje aan het lijntje houdt?

en dat vind ik sletterig ja!
Áls ze doet ja, maar volgens mij weet ze zelf niet wat ze wil, en het lijkt mij wel verstandig om mezelf dat eerst te bedenken voordat ze het uitmaakt of juist voor hem kiest .
Met citaat reageren
Oud 09-08-2005, 12:53
meisje833
meisje833 is offline
ik hou niemand aan het lijntje, ik vindt de keuze gewoon ontzettend moeilijk
ik weet gewoon niet wat ik nu moet doen, daarom vroeg ik tips van iemand die het misschien weleens heeft meegemaakt.

Ik dacht misschien een oplossing te hebben gevonden hem nog een keerte ontmoeten ( gewoon vriendschappelijk) , en dan kijken of hij nog steeds zo leuk is als op vakantie, en of ik hem nog steeds zo leuk vindt. of is dat raar
Met citaat reageren
Oud 09-08-2005, 12:56
elledc
elledc is offline
Als je denkt dat je huidige relatie de moeite waard is dan zou ik er iets aan doen om het minder saai te maken. Praat erover met je vriend en vertel hem dat je wat meer pit wil, misschien begrijpt hij het en wil hij er iets aan doen.
Als je werkelijk denkt dat je iets mist in je huidige relatie, dan zou ik het wagen eens met die ene jongen af te spreken... om te zien wat het geeft en verder niets doen.
Denk er dan eens over na, misschien is het je dan veel duidelijker. Je weet het niet natuurlijk, misschien is die jongen van op vakantie in realiteit ook maar een saaie piet.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2005, 13:13
meisje833
meisje833 is offline
ja met die vraag zit ik dus ook, en aangezien ik op vakantie ook zeer goed met z'n zusje omging, spreken we dus binnenkort af om wat leuks te doen, ideale manier om dus ook die jongen te leren kennen, want ik ga dan naar hun beide op bezoek..
Met citaat reageren
Oud 09-08-2005, 13:27
The0
The0 is offline
Citaat:
meisje833 schreef op 09-08-2005 @ 14:13 :
ja met die vraag zit ik dus ook, en aangezien ik op vakantie ook zeer goed met z'n zusje omging, spreken we dus binnenkort af om wat leuks te doen, ideale manier om dus ook die jongen te leren kennen, want ik ga dan naar hun beide op bezoek..
Ik zou voor ik daar heen ging heel erg goed bedenken waar je grenzen liggen en hoe/of je het aan je huidige vriend gaat vertellen.
Oud 09-08-2005, 13:35
Al Murphy
Al Murphy is offline
Om nu direct te gaan roepen: "Oh my God, wat een slet"... neen, zo werkt het gelukkig niet.

Op zich is het natuurlijk niet fout, slecht of stout om in een relatie te zitten en verliefd te worden op iemand anders. Maar meestal is dat toch het begin van het einde. Een mens is niet gemaakt om op twee personen tegelijk te verliefd te worden, en een relatie kan ingewikkelde zaken als verliefd worden op een ander vaak helemaal niet aan.

Maar daarnaast hou je je vriendje natuurlijk wel aan het lijntje. Je probeert een situatie te verantwoorden waar hij helemaal niet zo goed uitkomt, en waar hij waarschijnlijk ook niks van weet. En je zoekt uitvluchten, situaties om toch uit te gaan zoeken of je misschien wel niet op een ander verliefd zou kunnen worden, iemand die je nog niet goed genoeg kent. Maar misschien doe je in jouw situatie wel degelijk het juiste. Dat weet je pas achteraf.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2005, 13:37
Verwijderd
Ik vind een half jaar nog redelijk snel om dan al verliefd te worden op een ander.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2005, 13:44
tamar
tamar is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 09-08-2005 @ 14:37 :
Ik vind een half jaar nog redelijk snel om dan al verliefd te worden op een ander.
helemaal mee eens, en roepen dat je relatie is ingedut is wel erg makkelijk.Het komt toch van twee kanten?!
Met citaat reageren
Oud 09-08-2005, 13:46
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 09-08-2005 @ 14:37 :
Wat dan met relaties die al na 2-3 maanden gedaan zijn?
Oud 09-08-2005, 15:18
Chronocide
Chronocide is offline
Citaat:
meisje833 schreef op 09-08-2005 @ 13:32 :
heb een half jaar een vriend, onze relatie is min of meer een beetje ingedut, ik hou nog van hem, maar hij is de laatste tijd erg saai.
Nu heb ik op vakantie een hele leuke jongen leren kennen, hij woont wel een paar uurtjes bij me vandaan, ( mijn vriendje
woon t op me eigen dorp) maar het is echt mijn type, ik ben min of meer verliefd op hem geworden

Nu zit ik een beetje tussen wal en schip, ik hou nog wel van m'n vriendje maar met die jongen klikt het gewoon heel goed, beter eigelijk nog dan met m'm eigen vriendje..
Ik weet wel dat mensen op vakantie anders zijn, maar nou vraag ik me af stel dat ik met hem afspreek, gewoon om te zien of hij nog zo is als op vakantie, en het klikt goed.

Kijk, die nieuwe jongen ken je nog maar net, en natuurlijk vindt je hem nu helemaal geweldig.

Maar waarschijnlijk was dat eerst ook zo bij je huidige vriendje, en na een tijdje zul je die nieuwe jongen ook weer saai gaan vinden.

Maar welke keuze je ook maakt, zorg dat je hem snel maakt, zodat je niemand aan het lijntje houd.
Oud 09-08-2005, 16:53
meisje833
meisje833 is offline
Citaat:
Chrome schreef op 09-08-2005 @ 16:18 :
Kijk, die nieuwe jongen ken je nog maar net, en natuurlijk vindt je hem nu helemaal geweldig.

Maar waarschijnlijk was dat eerst ook zo bij je huidige vriendje, en na een tijdje zul je die nieuwe jongen ook weer saai gaan vinden.

Maar welke keuze je ook maakt, zorg dat je hem snel maakt, zodat je niemand aan het lijntje houd.
ja daar zit wat in, je hebt wel gelijk.
maar mijn vriendje was in eht begin ook niet spontaan, stuurde niet veel smsjes en was niet romantisch, dat is hij nooit geweest, maar vond hem wel leuk.
Deze jongen is al vanaf het begin geweldig zeg maar. heeft alles wat ik wil
Met citaat reageren
Oud 09-08-2005, 17:01
miekmuis
miekmuis is offline
Je situatie komt me wel bekend voor. Ik had ook een relatie met iemand die niet bepaald spontaan was. Toen kwam ik iemand tegen die me kaartjes en bloemen stuurde en me mee uit nam. Daar werd ik dan ook al snel verliefd op, maar dat was alleen maar omdat ik iets bij mijn eigen vriend mistte. Het is met die ander dan ook nooit wat geworden.
Oud 09-08-2005, 19:12
Iduna
Iduna is offline
Misschien moet je eens met je vriend praten over je gevoelens. Niet per se dat je verliefd bent geworden op iemand anders. Probeer er achter te komen wat hij nou eigenlijk voor jou voelt.

Samen met je vriend weg gaan, kan misschien ook wel de 'sleur' doorbreken.

Met een verliefdheid hoef je niet altijd wat te doen. Het kan ook overgaan, als het weer beter gaat tussen jou en jouw vriend.

Citaat:
meisje833 schreef op 09-08-2005 @ 17:53 :
Deze jongen is al vanaf het begin geweldig zeg maar. heeft alles wat ik wil
Sommige mensen komen nou eenmaal langzaam op gang..
Dan zou je het uit moeten maken met je vriend.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2005, 19:39
Optima
Optima is offline
een vriendin van me had 4 jaar een relatie, werd verliefd op een ander, maakte het netjes uit, en heeft nu verkering met die ander.

that's the best way
Oud 09-08-2005, 19:43
juno
juno is offline
Na een half jaar al ingedut?
Met citaat reageren
Oud 09-08-2005, 22:06
Verwijderd
Ik herhaal - na een half jaar al ingedut? Na een hálf jaar al íngedut? Uitmaken die handel, per direct. Kom zeg, als je nog geen zes maand de relatie leuk kunt houden dan is het hopeloos.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2005, 11:23
PrinsesLotte
PrinsesLotte is offline
Ik had geen ingedutte relatie, maar wel wat gedoe met een andere jongen. Ik heb alles dat in mijn hoofd omging gewoon verteld en ook gezegd wat ik nou precies verwacht in een relatie. Nouja, sindsdien gaat het beter dan ooit
Oud 10-08-2005, 12:20
Verwijderd
Citaat:
Methuselah schreef op 09-08-2005 @ 14:46 :
Wat dan met relaties die al na 2-3 maanden gedaan zijn?
Ik ging uit van de situatie van de Ts.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2005, 13:24
meisje833
meisje833 is offline
Citaat:
PrinsesLotte schreef op 10-08-2005 @ 12:23 :
Ik had geen ingedutte relatie, maar wel wat gedoe met een andere jongen. Ik heb alles dat in mijn hoofd omging gewoon verteld en ook gezegd wat ik nou precies verwacht in een relatie. Nouja, sindsdien gaat het beter dan ooit
Ik Heb er weleens met me vriendje over, maar hij zegt ik ben gewoon zo, ik ben niet zo klef, ben niet romantisch en gewoon niet zo enthousiast en spontaan.
Zelfs z'n ouders zeggen af en toe tegen hem je mag weleens wat aardiger doen tegen je vriendin
Ik heb gewoon het idee dat ik meer liefde geef dan terug krijg

Die jongen die ik heb ontmoet is gewoon heel anders, die heeft al deze dingen allemaal wel. Dusvandaar mijn vraag bij dit onderwerp
Met citaat reageren
Oud 10-08-2005, 13:27
Verwijderd
Je geeft meer liefde dan je krijgt. Jij hebt behoefte aan meer. Je vindt het niet bij hem. Was het niet een kwestie van tijd tot je een ander zou ontmoeten?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-08-2005, 13:31
meisje833
meisje833 is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 10-08-2005 @ 14:27 :
Je geeft meer liefde dan je krijgt. Jij hebt behoefte aan meer. Je vindt het niet bij hem. Was het niet een kwestie van tijd tot je een ander zou ontmoeten?
ja ik weet het niet ik heb het in ieder geval in die andere jongen wel gevonden..
Met citaat reageren
Oud 10-08-2005, 13:36
Iduna
Iduna is offline
Ik zou het uitmaken, dat is eerlijk tegenover je vriend. Of het met de ander wat wordt, weet je niet, maar dat is sowieso geen reden om het met je vriend niet uit te maken.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2005, 13:37
Verwijderd
dus het is een goede reden om het wel uit te maken

Ik kan je garanderen dat je uiteindelijk toch die knuffel op zijn tijd nodig hebt.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2005, 14:10
Mark
Mark is offline
Als ik jou zou zijn, zou ik het volgende doen, maar ik ben een rationele denker.

Stap 1:
Je moet je eerst afvragen of je met je huidige vriendje door wil gaan. Ongeacht andere jongens op deze wereld. Je moet je afvragen wat hebben wij samen, en vind je dat genoeg? Wil ik met deze jongen oud worden? Kunnen we ons aanpassen aan de ander? Kortom passen we wel goed bij elkaar? Denk wel, verliefdheid gaat over, dat gevoel kun je niet altijd blijven houden. Maar als je niet meer gek op hem bent en niet denkt dat jullie iig nog jaren bij elkaar zullen blijven, omdat je goed bij elkaar past, dan zal ik het uitmaken.

Maak je het uit -> ga naar stap 2
Blijf je bij hem -> ga naar stap 3

Stap 2:
Nu je weer vrijgezel bent, je hebt goed nagedacht over je huidige relatie en bent tot de conclusie gekomen dat jullie niet bij elkaar passen, ga je nadenken over andere jongens. Ik zeg altijd maar zo, ben je verliefd, dan is het het proberen waard. Gewoon leuke dingen samen doen, je weet het wel.... Wie niet waagt, die niet wint. Mocht later blijken dat jullie toch niet bij elkaar passen, dan beeindig je de relatie gewoon weer.

Stap 3:
Jullie besluiten bij elkaar te blijven, want zulke dingen doe je samen. Overleg dus ook met hem, zeg wat je dwars zit. Probeer daar samen aan te werken. Praten is een must, zonder te praten weet je niet wat de ander wil en hij niet wat jij wil. Door goed te praten kan de ander pas aangeven of hij bereid is zich aan te passen voor jou. Niemand past 100% bij elkaar, aanpassen is een vereiste binnen een gezonde relatie. Praat er dus over en sla samen misschien een nieuwe weg in.

Mark
Oud 10-08-2005, 14:20
esprit-chick
esprit-chick is offline
eigelijk zit ik op dit moment in exact t zeldfe schuitje als jij....

t enige verschil is dat ik " de ander" niet van n vakantie ken ( wat t allemaal wel eens iets kan romantiseren) maar een vriend van me is, die ik ook, via mijn huidige vriend ken

mijn vriend en ik hebben moeilijke week achter de rug we hebben een giganbtisch uit de hand gelopen conflict gehad en daardoor hebben we allebei t een en ander op tafel kunenn leggen en is het verschil in wensen nog meer duidelijk geworden dan t al was.

we hebben t toen weer bijgelegd (dit is dus nog geen week geleden) en ik twijfel nu alweer verschrikkelijk, hij kan me gewoon niet echt geven wat ik wil, die echte intimiteit en echtr smane ites hebben ed snapt hij gewoon niet, en dan lijkt die andere gozer ook nog s zo perfect.....zucht

mijn einde aan dit verhaal zal waarschijnlijk iets worden, dat ik t uitmaak om de verschillen in verlangens van n relatie en wel t een en ander zal proberen bij die andere gast (overgens weet ik dat die verliefd is op mij en hebben we ook best al zitten flirten)

nou meid doe je voordeel met dit verhasal als t je lukt
Met citaat reageren
Oud 10-08-2005, 14:56
Flauros
Flauros is offline
Als je relatie na een half jaar al indut en je verliefd wordt op een andere jongen lijkt het me duidelijk: je huidige vriend is niet de blijver. Dan kun je maar beter kijken wat de ander je te bieden heeft. Een half jaar is nou ook weer niet zó lang
Oud 10-08-2005, 15:12
meisje833
meisje833 is offline
is het dan nooit egoistisch om te denken: als je beter kan gaan moet je beter gaan
Met citaat reageren
Oud 10-08-2005, 15:31
juno
juno is offline
Nee, want nu maak je hem ook niet gelukkiger, je houdt hem ook gevangen in een relatie die niet goed loopt.

Misschien kan hij met een ander meisje wel zijn wat jij nu allemaal mist, gewoon omdat jij die gevoelens nu eenmaal niet in hem oproept.

En dan is het dus niet genoeg...

Een relatie van een haf jaar is nu niet bepaald dat je samen al heel wat stormen hebt doorstaan en dat je door dik en dun naast elkaar staat he. Zoveel geef je niet op..
Met citaat reageren
Oud 10-08-2005, 15:39
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Kom er eerst achter wat dat vakantievriendje voor je voelt. Wil hij er ook voor gaan? Of is hij iemand die denkt: "vakantieliefde, gewoon iets er tussen door, verder klikt het maar ik voel nix van verliefdheid"?
Oud 10-08-2005, 16:30
Konijn
Konijn is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 10-08-2005 @ 16:39 :
Kom er eerst achter wat dat vakantievriendje voor je voelt. Wil hij er ook voor gaan? Of is hij iemand die denkt: "vakantieliefde, gewoon iets er tussen door, verder klikt het maar ik voel nix van verliefdheid"?
Dat klinkt logisch, maar eigenlijk is het dat totaal niet.
Hierbij wordt haar huidige vriend inderdaad ontzettend aan het lijntje gehouden. Voelt de vakantievriend meer voor haar, dan maakt ze het uit en gaat naar hem (ga ik voor t gemak van uit) en anders blijft ze bij dr vriend. Dan is t een kwestie van tijd tot er weer een nieuwe andere liefde voorbij komt wandelen die wel hetzelfde voelt en gaat t alsnog uit.
@Ts, mocht je dit willen, maak het dan sowieso uit met je vriend, ook al wil je vakantievriend niet verder met je.. Ga niet je vriendje er maar bij houden tot je iets beters vindt.
Oud 18-08-2005, 15:44
meisje833
meisje833 is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 10-08-2005 @ 16:39 :
de jongen van vakantie is stapelverliefd op mij en die wil voor me gaan, 1 ding is alleen onzeker, hij weet niet of hij het vol zou houden omdat ik 3 uur bij hem vandaan woon, hij wil het proberen maar weet niet of het lukt.
en bij me vriend heb ik die zekerheid natuurlijk wel
Met citaat reageren
Oud 18-08-2005, 16:35
Poeperd
Poeperd is offline
Ik zou het niet doen.

Ik neem aan dat je die jongen nog helemaal niet goed kent en met je vriend kan het allemaal nog wel goed komen. Jullie hebben 6 maanden met elkaar, dus er moet echt nog wel iets zijn wat jullie nog niet samen hebben gedaan.

Je bent ook net op vakantie geweest zeg je, dus dan heb je elkaar ook n tijdje niet meer gezien en kan het gevoel (als er al het een en ander aan de hand is) wat minder worden.

Ik zou zeggen, hou die jongen van vakantie als een vriend in je msn en ga eerst eens aan je relatie werken. Probeer het nog, haal hem over om wat leuks te doen, ga uit, doe iets geks. Als het warm is kun je bijvoorbeeld heel spontaan een HEEL eind met em gaan fietsen. Of doe nog gekker en neem een bepaalde stad of dorp, fiets daarheen en ga illegaal in de bosjes camperen ofzo

Dat zijn van die dingen die leuk zijn om samen te doen. Doe iets spontaans, iets geks etc.. En helpt dat allemaal niet, dan moet je er maar eens goed met je vriend over praten. Misschien is hij wel zo 'saai' omdat hij zich ergens rot over voelt. Of misschien is hij zo wel omdat hij ook een beetje twijfelt over de relatie, zodat hij geen zin heeft iets leuks te doen.

Ik vind in ieder geval niet dat je een relatie van een half jaar zomaar moet verbreken voor een jongen die je amper kent. Leer die andere jongen eerst kennen, zonder vreemd te gaan oid. Je moet ook niet romantische dingen met die jongen doen, of iets waarvan je weet dat je vriend dat niet leuk vindt, of iets romantisch waardoor je die jongen nog leuker gaat vinden. Snap je een beetje wat ik bedoel? Leer hem eerst wat beter kennen. Desnoods via msn ofzo.

Nouja, ik weet niet of je helemaal snapt wat ik bedoel. Het komt een beetje hierop neer: Eerst met je vriend proberen en kijken of die andere jongen wel zo is als hij zegt, leer hem kennen. Dan pas oordelen. Anders krijg je later spijt.

Hoop dat je er iets mee opschiet. Zal wel niet, beetje onduidelijk
Oud 18-08-2005, 16:38
Poeperd
Poeperd is offline
Oja, daar moet nog iets bij.. Wat ik vind is dat als je romantische dingen met iemand gaat doen, je automatisch sneller verliefd op hem wordt. Of als je gewoon vaak met hem omgaat of als hij vaak flirt enzo.

Je moet wel proberen niet al te snel verliefd te worden op die andere jongen, anders kun je al heel snel beslissingen nemen waar je later spijt van krijgt, omdat die jongen onder 'normale' omstandigheden misschien wel veel minder leuk is.. Oid.
Oud 18-08-2005, 18:24
bejou
bejou is offline
heeej meiske

ik zal je ff een tip geven.. volg je hart.. anders kan je daar heel ongelukkig van worden.. ik heb min of meer hetzelfde meegemaakt.. ik had geen relatie van een half jaar.. maar het helen verhaal is te lang om hier nu neer te zetten..
maar ik wil je graag helpen.. dus als je daar behoeften aan hebt.. om mijn verhaal te horen..of om advies voeg me dan maar toe...

just_me_jori@hotmail.com

nog veel sterkte in elk geval..

kuss...
Met citaat reageren
Oud 25-08-2005, 19:44
Fearless
Fearless is offline
Citaat:
PrinsesLotte schreef op 10-08-2005 @ 12:23 :
that's the way.

deed ik dat maar
Met citaat reageren
Oud 25-08-2005, 21:46
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Fearless schreef op 25-08-2005 @ 20:44 :
that's the way.

deed ik dat maar
Mja, dat lijkt me best moeilijk eigenlijk. Maar als het werkt, werkt het goed. (en als het niet werkt.. is het uit.)
Oud 26-08-2005, 09:14
Verwijderd
Ditch the boyfriend, please.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2005, 11:04
Angie-la
Angie-la is offline
Dit had ik precies hetzelfde, ik heb er sterk overgedacht om het uit te maken met mijn vriend. Heb hem ook het hele verhaal verteld, hij reageerde heel goed en zei dat ik er zelf uit moest komen en dat we het even rustig aan deden. Toen heb ik besloten om toch bij hem te blijven en daar ben ik heel blij mee
Met citaat reageren
Oud 26-08-2005, 14:39
Anaïs
Anaïs is offline
Als je je vriend na een half jaar al saai vindt, dan lijkt het me behoorlijk duidelijk wat je moet doen. You only want the best for yourself
Met citaat reageren
Oud 28-08-2005, 09:59
zeep007
zeep007 is offline
Ik vind het niet kunnen dat je eerst gaat kijken hoe het met die vakantieliefde staat, want het is wel zoveel uur reizen.

Los van die hele vakantieliefde moet je je bedenken wat je met je huidige vriend wil. Je zegt zelf dat ie niks heeft van die dingen die je hem in zoekt, maar je vond hem wel "wel leuk".
Waarschijnijk vind ie jouw dan ook "wel leuk" en omdat jullie elkaar allebei "wel leuk" vinden, is het niet de stormachtige passionele relatie die je wel zoekt.
MAAR je huidige relatie waar je niet gelukkig in bent geeft je GEEN excuus naar iets eventueels iets beters te kijken. Het is JOUW keuze om die relatie te hebben, dan moet je ook maar accepteren dat daar geen andere kerels bij komen kijken.
Doe je dat wel, dump dan je huidige vriend.

Want ben je van plan als je vakantievriendje niet all that is, bij je vriend te blijven. Simpelweg omdat je niets beters hebt???

Waar blijf je eigenlijk uberhaupt bij je vriend?
Met citaat reageren
Oud 28-08-2005, 10:40
Verwijderd
Verliefd worden op iemand anders kan gebeuren maar het blijft niet echt eerlijk voor de ander, vind ik.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2005, 10:58
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
zeep007 schreef op 28-08-2005 @ 10:59 :
Want ben je van plan als je vakantievriendje niet all that is, bij je vriend te blijven. Simpelweg omdat je niets beters hebt???
De bezongen liefde van Jaap Fisher

Als ik ooit terugkom
Weet dan goed waarom

Niet omdat je mooi bent want dat ben je niet
Niet omdat je slim bent want dat ben je niet
En niet omdat je koken kan, dat kan je niet
Maar alleen omdat ik geen ander weet
Niet omdat je lief bent want dat ben je niet
Niet omdat je flink bent want dat ben je niet
Niet omdat je hersens hebt, die heb je niet
Maar alleen omdat ik geen ander weet
Oud 28-08-2005, 16:56
Anijs
Anijs is offline
Je relatie is nu al ingedut? Dat is opzich best snel..
Als je daar nu aan wilt gaan werken heb je grote kans dat hij over 3 maanden weer indut..

Het is gewoon niet de ware, geniet lekker van je leven zou ik zeggen, en ga
eens kijken hoe het met die andere jongen is!

Ben lekker verliefd..!
Met citaat reageren
Oud 04-09-2005, 18:52
yapo
yapo is offline
Misschien is 't beter dat je op zoek gaat naar iemand die in de buurt woont én superlief voor je is. Iets met iemand op afstand beginnen kan evengoed vervelend gaan worden, vooral als je al een half jaar gewend bent dat je vriendje een paar straten verderop woont.
Oud 04-09-2005, 21:31
Badmutssssss
Badmutssssss is offline
Citaat:
meisje833 schreef op 09-08-2005 @ 13:32 :

Nou dit lijkt me toch wel duidelijk hoe moeilijk et ook kan zijn... Als er de mogelijkheid is voor jou om verliefd te worden op een ander, dan moet er toch wel het een en ander mis zijn. Je word iig niet zonder reden verliefd op iemand, en als dat is tijdens een relatie, lijkt het me idd dat er iets mis is met de relatie...

Je kunt natuurlijk wel van elkaar houden dan nog, dat is ook niet zo vreemd na 6 maand zou ik zeggen, maar als je eenmaal verliefd bent op een ander... Kom op, je bent niet getrouwd ofzo...

En ik wil niet per direct zeggen dat je het uit moet maken, maar wel dat het misschien handiger is voor jou én je vriend om je die pijn te besparen, want het zal niet fijn zijn, verliefd zijn op iemand anders en het gevoel hebben dat je "aan iemand vastzit".
Reageren

Regels voor berichten