Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Alsof je daar altijd wat aan kunt doen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
en dat vind ik sletterig ja!
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Maar waarschijnlijk was dat eerst ook zo bij je huidige vriendje, en na een tijdje zul je die nieuwe jongen ook weer saai gaan vinden. Maar welke keuze je ook maakt, zorg dat je hem snel maakt, zodat je niemand aan het lijntje houd.
||
![]() |
Citaat:
maar mijn vriendje was in eht begin ook niet spontaan, stuurde niet veel smsjes en was niet romantisch, dat is hij nooit geweest, maar vond hem wel leuk. Deze jongen is al vanaf het begin geweldig zeg maar. heeft alles wat ik wil |
![]() |
||
Misschien moet je eens met je vriend praten over je gevoelens. Niet per se dat je verliefd bent geworden op iemand anders. Probeer er achter te komen wat hij nou eigenlijk voor jou voelt.
Samen met je vriend weg gaan, kan misschien ook wel de 'sleur' doorbreken. Met een verliefdheid hoef je niet altijd wat te doen. Het kan ook overgaan, als het weer beter gaat tussen jou en jouw vriend. Citaat:
Dan zou je het uit moeten maken met je vriend. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Zelfs z'n ouders zeggen af en toe tegen hem je mag weleens wat aardiger doen tegen je vriendin Ik heb gewoon het idee dat ik meer liefde geef dan terug krijg ![]() Die jongen die ik heb ontmoet is gewoon heel anders, die heeft al deze dingen allemaal wel. Dusvandaar mijn vraag bij dit onderwerp |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Hierbij wordt haar huidige vriend inderdaad ontzettend aan het lijntje gehouden. Voelt de vakantievriend meer voor haar, dan maakt ze het uit en gaat naar hem (ga ik voor t gemak van uit) en anders blijft ze bij dr vriend. Dan is t een kwestie van tijd tot er weer een nieuwe andere liefde voorbij komt wandelen die wel hetzelfde voelt en gaat t alsnog uit. @Ts, mocht je dit willen, maak het dan sowieso uit met je vriend, ook al wil je vakantievriend niet verder met je.. Ga niet je vriendje er maar bij houden tot je iets beters vindt.
||
![]() |
Citaat:
en bij me vriend heb ik die zekerheid natuurlijk wel |
![]() |
|
heeej meiske
![]() ik zal je ff een tip geven.. volg je hart.. anders kan je daar heel ongelukkig van worden.. ik heb min of meer hetzelfde meegemaakt.. ik had geen relatie van een half jaar.. maar het helen verhaal is te lang om hier nu neer te zetten.. maar ik wil je graag helpen.. dus als je daar behoeften aan hebt.. om mijn verhaal te horen..of om advies voeg me dan maar toe... just_me_jori@hotmail.com nog veel sterkte in elk geval.. kuss... |
![]() |
||
Citaat:
deed ik dat maar |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Als ik ooit terugkom Weet dan goed waarom Niet omdat je mooi bent want dat ben je niet Niet omdat je slim bent want dat ben je niet En niet omdat je koken kan, dat kan je niet Maar alleen omdat ik geen ander weet Niet omdat je lief bent want dat ben je niet Niet omdat je flink bent want dat ben je niet Niet omdat je hersens hebt, die heb je niet Maar alleen omdat ik geen ander weet
||
Citaat:
Je kunt natuurlijk wel van elkaar houden dan nog, dat is ook niet zo vreemd na 6 maand zou ik zeggen, maar als je eenmaal verliefd bent op een ander... Kom op, je bent niet getrouwd ofzo... En ik wil niet per direct zeggen dat je het uit moet maken, maar wel dat het misschien handiger is voor jou én je vriend om je die pijn te besparen, want het zal niet fijn zijn, verliefd zijn op iemand anders en het gevoel hebben dat je "aan iemand vastzit".
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
same met iemand maar verliefd op een andere jongen baby_chikkie | 12 | 27-07-2009 22:01 | |
Liefde & Relatie |
Na 3 jaar verliefd op een ander Gummetje | 57 | 19-10-2006 11:29 | |
Liefde & Relatie |
mijn vriend was verliefd op een ander...(en zij op hem) Kuona | 7 | 28-09-2003 19:28 | |
Liefde & Relatie |
verliefd op een ander :( Jij-Jij | 21 | 19-05-2003 17:40 | |
Liefde & Relatie |
Relatie en verliefd op een ander vanillestokje | 23 | 11-05-2003 00:29 | |
Liefde & Relatie |
verliefd op een ander? tijgertjuh1985 | 3 | 19-05-2002 17:52 |