Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Tis je vriendin, vertrouw haar. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Over vertrouwen. Ik denk dat ik haar wel vertrouw, maar voor maar 99%. er is altijd wel 1% kans dat zei ervandoor kan gaan met een ander, en ik denk dat ik daar heel erg bang voor ben. Om haar kwijt te raken. en t stomme vind ik gewoon dat we dit probleem hebben, maar wel gewoon superveel van elkaar houden.
||
Citaat:
Laat haar merken dat je om haar geeft en weet dat ze niet voor niets al 10 maanden jouw vriendin is. En als ze werkelijk iemand anders wil, dan doe je daar toch niets aan. Dus geef haar gewoon geen reden om bij je weg te gaan en stel je wat minder jaloers op. ![]()
||
![]() |
Citaat:
Want eigenlijk kan je dat ergens niet maken omdat je vriend nog niet is vreemdgegaan met dat meisje. Voel jij je dan niet de 'boosdoener' om het zo te zeggen? Ik vroeg het me maar even af toen ik dit las, ik begrijp best dat je het niet leuk vind hoor... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Jawel, zo voel ik me wel, maar voor mij is het nu genoeg. Ik wíl eigenlijk niet eens dat mijn vriend vrienden met haar is, want ik vind dat ze dat niet waard is. Is nogal egoïstisch, ik weet het. Ik moet gewoon mijn grenzen aangeven, anders gaat mijn relatie de fout in. Dat heb ik dus duidelijk gezegd, hem de keuze gegeven en hij heeft meteen voor mij gekozen en we hebben er flink over gepraat. Het was echt niet zo van "Zij of ik!" maar meer dat ik wist dat ik dit niet lang vol zou houden, hoe ze nu met elkaar omgingen. Ze zijn eigenlijk nooit echt vrienden geweest. Het is meer dat flirterige omgaan met elkaar. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Probleem memorycard Sony Ericsson k550i Kingofthemall | 1 | 06-12-2007 08:13 | |
Software & Hardware |
[WINXP] CAB Files installatie probleem Q | 7 | 28-07-2004 11:17 | |
De Kantine |
‘Geweld op school maatschappelijk probleem’ niceman1984 | 10 | 02-05-2004 16:28 | |
Games |
Probleem GTA VC PGWR | 17 | 01-03-2004 20:08 | |
Psychologie |
wat is mijn probleem... - emigratie - miep | 4 | 14-01-2002 02:14 | |
Software & Hardware |
Playstation2 probleem Tidus Almasy | 9 | 03-11-2001 16:07 |