Advertentie | |
|
![]() |
|
Wat prachtig, uitgesponnen. Je bijzondere woorden als 'zaklantaarnde' enzo deden me denken aan een bepaald gedicht. Van een bekende dichter, maar ik weet niet meer wie. Ik heb al anderhalf uur gezocht en weet het nog niet
![]() Je gaat zo ontzettend vooruit elke keer, lijkt het wel. Vergelijk dit werk nou eens hiermee ![]() ![]() Ik heb het gevoel dat ik er nog veel uit moet halen, maar ik vind het wel erg origineel en ook fijn lezen ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Toch vind ik deze wat minder dan je andere gedichten, maar dat is puur gevoelsmatig, ik kan niet uitleggen waar het aan ligt. Want je woordgebruik is goed en het loopt ook wel fijn, maar de inhoud ontgaat me geloof ik een beetje ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Mijn moeder. Verwijderd | 49 | 09-07-2003 15:10 | |
De Kantine |
Jouw vriendengroep: Wie van jouw vrienden/vriendinnen???... Mr.Oizo | 45 | 05-05-2003 19:07 | |
Lifestyle |
Hoe wordt ik een echte alto/wannabe-neger? Sir Smoke-A-Lot | 154 | 01-05-2003 10:13 | |
Psychologie |
Mijn ouders en hun drang naar perfectie. Verwijderd | 44 | 27-07-2002 18:00 | |
Lifestyle |
Analyseer je medeforummers. kaleidoscope | 454 | 23-05-2002 18:14 | |
Seksualiteit |
Stelling:het kruis is het goorste deel van het menselijk lichaam. Light | 57 | 07-01-2002 17:07 |