Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-08-2005, 22:20
nicklesswarior
nicklesswarior is offline
Hey ,

Ik heb sinds een jaar lenzen van de Kruidvat.
Sinds ongeveer een maand ofzo krijg ik steeds last van pijnlijke geirriteerde ogen na het uitdoen van mijn lenzen. Alsof mijn ogen dan inneens overgevoelig zijn.
Enig idee wat het kan zijN?
Oud 30-08-2005, 22:37
nicklesswarior
nicklesswarior is offline
Zijn kwartaal lenzen en ik heb ze nu 2 maanden. Maar miss dat het indeed met nieuwe lenzen zo verholpen is. Maar heb ze niet te lang in ofzo, nooit langer dan 12 uur
Oud 30-08-2005, 23:14
Big Brother
Big Brother is offline
hans anders heeft goede aanbieding, 60 euro voor 6 setjes maandlenzen inclusief vloeistof. ik ben sowieso grote fan van zachte lenzen en hans anders heeft het bij mij ook nog nooit verknoeit.

vloeistof maakt trouwens ook verschil, de (duurdere) bausch & lomb vind ik echt heel goed (vooral tegen eiwit en droogte etc)
owja en hydrolenzen zijn ook weer een stuk comfortabeler!

wow wat een tips
Oud 31-08-2005, 01:41
SilverBlue
SilverBlue is offline
Nou ik ZAT bij de hans anders. Heb die lenzen paar jaar gehad, maandlezen, nou echt ik deed er echt geen maand mee die lenzen waren voor mij erg duur en naar een 3 tal weken begonnen ze zelfs zeer te doen, ja ik maak ze goed schoon (alleen heb ik last van te veel eiwitten die ik aanmaak)

Iniedergeval, de aldi had lenzen ik koop er 1 paar het zijn maand/jaar lenzen dat weet ik niet meer maar deze kun je inhouden ! die hans anders lenzen moest ik elke dag in en eruit halen, nou echt dat nooit meer.

De aldi lenzen 6.95 paartje en nu dacht ik zelfs voor 4.95 heb ik nu al iets van 4 maanden in en echt geen enkel probleem.

Nouja het erin doen was lastig deze zijn iets dunner en groter dan de maandlezen van hans anders.

Maar echt ik zou haast iedereen willen aanraden die lenzen te kopen. zelfs al heb je te veel eiwitten die je aanmaakt.

Als ze toch pijn doen kun je ze gewoon schoonmaken maar dat heb ik nog geen enkele keer hoeven doen.

Groetjes

SilverBlue
Oud 31-08-2005, 08:54
Roos
Roos is offline
Misschien zijn die lenzen niet goed zuurstof-doorlatend ofzo.
Oud 31-08-2005, 22:24
Kali
Kali is offline
Het gaat in godsnaam om je ogen, waarom beknibbelen aan de kosten met de allergoedkoopste lenzen te nemen/ zoeken ?
Met citaat reageren
Oud 01-09-2005, 17:22
amor
amor is offline
Ga asjeblieft naar een goede opticien het gaat om je ogen daar moet je zuinig op zijn!
Met citaat reageren
Oud 03-09-2005, 21:23
Kaa
Kaa is offline
Citaat:
nicklesswarior schreef op 30-08-2005 @ 23:20 :
Hey ,

Ik heb sinds een jaar lenzen van de Kruidvat.
Sinds ongeveer een maand ofzo krijg ik steeds last van pijnlijke geirriteerde ogen na het uitdoen van mijn lenzen. Alsof mijn ogen dan inneens overgevoelig zijn.
Enig idee wat het kan zijN?
ik gebruik ook lenzen van de kruidvat.
ik had ze ooit nodig voor n optreden en ze bevielen wel en ben er zo aan blijven plakken.
je had kwartaal lenzen zei je. ik heb gemerkt dat bij nieue kwartaal lenzen het even duurt voordat ze 'soepel' oid zijn.
in het begin zit er zo'n dikke laag beschermmiddel op die na verloop van tijd slijt. maar als er te weinig van dat blauwachtige spul op zit, gaat het ook irriteren.
beetje uitvogelen dus.
ik maak ze extra goed schoon de eerste week oid, helpt wel.

enanders; ik weet niet hoe vaak je ze draagt. maar ikd raag ze niet als ik gewoon thuiszit. maar als ze ze vaak in en uit doet kan je erook wel last van krijgen.
Oud 04-09-2005, 17:39
Loveflowertje
Loveflowertje is offline
Hmm een vriendin van mij heeft heel haar ogen naar de kl*te geholpen met de lenzen van de Kruidvat. Ze had na een poosje ook helemaal geirriteerde ogen enz, en besloot toen maar eens naar een echte opticien gegaan, hij zag toen dat heel haar bloedvaatjes kapot waren en nu mag ze een jaar geen lenzen in omdat haar ogen moeten herstellen en daarna moet ze het heel rustig weer opbouwen. Niet iedereen kan ook lenzen hebben, en als je al lenzen kunt hebben wil dat ook nog niet zeggen dat je alle lenzen kunt hebben...duss...ik zou gewoon naar een opticien gaan.
Oud 04-09-2005, 18:07
Nyawa
Ik heb net lenzen van de Specsavers en daar kun je gratis een oogmeting laten doen en gratis één maand proberen, zonder verplichtingen. Tijdens die oogmeting onderzoeken ze je ook of je ogen nog wel in goede gezondheid zijn. Misschien kun je daar lenzen proberen en kijken of het verschil maakt met je Kruidvatlenzen?
Met citaat reageren
Oud 11-09-2005, 18:31
Big Brother
Big Brother is offline
Citaat:
Nyawa schreef op 04-09-2005 @ 19:07 :
Ik heb net lenzen van de Specsavers en daar kun je gratis een oogmeting laten doen en gratis één maand proberen, zonder verplichtingen. Tijdens die oogmeting onderzoeken ze je ook of je ogen nog wel in goede gezondheid zijn. Misschien kun je daar lenzen proberen en kijken of het verschil maakt met je Kruidvatlenzen?
ja dat heeft elke (goede) opticien wel, bij hans anders, pearle en 't huis doen ze dat ook. ik heb zelf niet echt een voorkeur voor een van deze (geen echt goede of echt slechte ervaringen gehad), maar het feit dat je elk halfjaar gewoon gratis een goede test voor je ogen kan laten doen spreekt mij aan.

bausch&lomb en het "huismerk" van hans anders vind ik erg goed voor de vloeistof (ik had eerst optifree maar dat is echt prut vergeleken met de andere)
en qua lenzen moet ik gewoon erg goed doorlatende lenzen of hydrolenzen hebben, want mijn ogen zijn snel erg droog.

ook zal ik NOOIT voor lenzen gaan die je niet hoeft uit te doen.
als nachtlenzen in een verder stadium zijn zal ik die misschien wel overwegen.
Oud 11-09-2005, 19:12
Muspel
Muspel is offline
je moet ze ook niet met je nagels eruit halen
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten