![]() |
||
Citaat:
ik had ze ooit nodig voor n optreden en ze bevielen wel en ben er zo aan blijven plakken. je had kwartaal lenzen zei je. ik heb gemerkt dat bij nieue kwartaal lenzen het even duurt voordat ze 'soepel' oid zijn. in het begin zit er zo'n dikke laag beschermmiddel op die na verloop van tijd slijt. maar als er te weinig van dat blauwachtige spul op zit, gaat het ook irriteren. beetje uitvogelen dus. ik maak ze extra goed schoon de eerste week oid, helpt wel. enanders; ik weet niet hoe vaak je ze draagt. maar ikd raag ze niet als ik gewoon thuiszit. maar als ze ze vaak in en uit doet kan je erook wel last van krijgen.
||
Citaat:
bausch&lomb en het "huismerk" van hans anders vind ik erg goed voor de vloeistof (ik had eerst optifree maar dat is echt prut vergeleken met de andere) en qua lenzen moet ik gewoon erg goed doorlatende lenzen of hydrolenzen hebben, want mijn ogen zijn snel erg droog. ook zal ik NOOIT voor lenzen gaan die je niet hoeft uit te doen. als nachtlenzen in een verder stadium zijn zal ik die misschien wel overwegen.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Lenzen Sitroentje | 51 | 27-10-2007 21:15 | |
Lichaam & Gezondheid |
Lenzen Iduna | 51 | 08-04-2006 12:53 | |
Lichaam & Gezondheid |
Lenzen Saarah | 50 | 01-04-2005 12:13 |