Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-06-2009, 11:26
LW
LW is offline
Hee mensen!

Voor een half jaar geleden heb ik een 'spoelling' gekocht wat er nu nog niet uit is wel iets vervaagd.
Volgens de kapper is het dus gewoon verf.
Mijn eigen haar is donkerblond, en die kleur wil ik graag weer terug maar niet door het opnieuw te verfen.
Nu vraag ik me af wat er gebeurd als je blondspray op bruin haar doet.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2009, 11:44
Alyssia
Alyssia is offline
Dan wordt het lichter?
Een vriendin van mij heeft dat ook eens gedaan, echt jaaaaaren geleden en het zag er ook natuurlijk uit enzo.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2009, 18:07
Verwijderd
Als het een spray is die je haar ook echt een beetje bleekt, dan wordt 't inderdaad lichter. Maar je hebt ook sprays voor blond haar die zeggen je haar mooier blond te maken, die doen eigenlijk niets, 't is gewoon een beetje glanzend spul. Het moet dus wel echt een beetje bleken.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2009, 19:44
marrel
marrel is offline
Je hebt bij de kruidvat ook een klein flesje van guhl, shampooachtig (weet eigenlijk niet of je wel of niet moet uitspoelen) met beetje bleek erin die je haar tot 2 tinten lichter maakt geloof ik. Maar weet niet hoe dat gaat met eventuele uitgroei als je die hebt. T lijkt me iig makkelijker dan blonderen. Blondspray heb ik geen ervaring mee)
Oud 14-06-2009, 20:04
LW
LW is offline
Ja maar als ik er iets van bleek over heen gooi ben ik heel bang dat ik dadelijk een hele vreemde haar kleur krijg.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2009, 21:09
Verwijderd
Ik had een beetje donkerblond/lichtbruin haar en ik heb blondspray (van de etos, staat helemaal onderaan geloof ik) en mn haar is gewoon natuurlijk blonder geworden en iedereen vraagt of ik t geverfd heb of iets. Ik zou niet elke dag heel je haar volsprayen maar gewoon 2 keer per week ofzo en dan langzaamaan wordt het blonder.
En hoe langer je spuit, hoe vaker dus, hoe blonder je haar wordt.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2009, 21:28
LW
LW is offline
Oke ik ga direct dat spul aanschaffen.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2009, 14:41
Myuki
Myuki is offline
Ik heb dat vroeger wel eens gebruikt, maar vind dat je daar geen mooie haarkleur door krijgt. Erg onnatuurlijk...
Oud 15-06-2009, 16:00
Verwijderd
die sprays zoals je die eerst kocht.. liggen er volgens mij niet meer. Daar zit zoon stofje in wat verboden is.. ghehe
Net als in haarverf.. kan even niet op de naam komen. Je haar word er minder mooi door.. geleerd uit ervaring.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2009, 20:43
Verwijderd
Citaat:
Ik heb dat vroeger wel eens gebruikt, maar vind dat je daar geen mooie haarkleur door krijgt. Erg onnatuurlijk...
Volgens mij ligt het er helemaal aan wat voor haarkleur je hebt. Als je je haar hebt geverfd, en je mikt er dan blondspray in, dan is het resultaat bijna altijd oranjeachtig, of iig een oranje/gele gloed. Als je donkerblond/bruin haar hebt, en je smijt er blondspray in, dan wordt het gewoon wat lichter.

Ik heb laatst ook blondspray gekocht, van de Hema. Werkt heel erg prima
Met citaat reageren
Oud 18-06-2009, 08:48
31337
31337 is offline
Gewoon uit laten groeien. Werkt het beste, heb ik ook gedaan toen ik ooit nog verf in mijn haar had.

En door je haar te wassen met anti-roos vervaagt het. Bij iig wel.

Regels voor berichten