Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-09-2005, 20:22
Verwijderd
"Het filmen van Universal's American Pie - Band Camp is net afgerond, maar er is nog geen release-datum bekend gemaakt. Waarom dit nog niet gebeurd is, is echter wel bekend. Bronnen binnen de productie melden dat de film gepland voor een release naar DVD, echter was het acteerwerk dermate goed dat er overwogen wordt om de film in de bioscoop uit te brengen...

In het script, dat geschreven is door nieuwkomer Brad Riddell, komen geen personages voor uit de eerdere films. Deze keer zal de focus van de film liggen op Matt Stifler, het jonge broertje van Steve Stifler. Matt wordt naar het band-camp gestuurd wanneer er gedreigd wordt om hem van school te zetten.

In het begin probeert Matt het camp uit te rusten met verborgen camera's om zijn eigen Girls Gone Wild-video te gaan maken, maar wanneer hij valt voor Elyse beginnen zijn Stiffmeister-ambities hem op te spelen. En uiteraard leidt dit tot hilarische taferelen.

De nieuwe cast bestaat uit Arielle Kebbel, Laura Mayhew, Richard Keith, Eugene Levy, Angela Little, en Jennifer Walcott."

bron: http://www.indebios.nl/viewitem.php?id=654

great...deel 3 vond ik zelf een afsluiting van de reeks, maar dat ze nu ook al een andere cast hebben is nog minder.
Een paar oude bekenden doen nog mee maar geen Jim, Oz, Kevin, Nadia, Michelle en nog een paar.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-09-2005, 21:54
*** Sido ***
*** Sido *** is offline
gedoemd om totaal,, maar dan ook echt compleet te floppen !
Oud 25-09-2005, 22:39
Verwijderd
Het is natuurlijk belangrijk dat we een nieuwe generatie acteurs opleiden om de komende generatie college-films te voorzien van een goede cast. De tijden van American Pie, Road Trip, Van Wilder, 100 Girls, ... zijn voorbij.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2005, 22:42
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Snees schreef op 25-09-2005 @ 23:39 :
Het is natuurlijk belangrijk dat we een nieuwe generatie acteurs opleiden om de komende generatie college-films te voorzien van een goede cast. De tijden van American Pie, Road Trip, Van Wilder, 100 Girls, ... zijn voorbij.
gelukkig wel zeg
Oud 25-09-2005, 23:19
Dexter_M
Dexter_M is offline
Zal hopelijk een direct to video release krijgen.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2005, 13:14
Uice
Uice is offline
Oftewel: een nieuwe dertien-in-een-dozijn tienerfilm die om beter te verkopen het opschrift 'American Pie vervolg' krijgt.
Oud 26-09-2005, 13:23
Verwijderd
Bleh, ik hoop dat het hard gaat floppen.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2005, 13:45
Verwijderd
Ik stel voor om elke regisseur die met (een voorstel voor) een nieuwe college-film komt preventief te ruimen.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2005, 18:54
Ici-Paris_#
Ici-Paris_# is offline
Tuurlijk gaat die floppen
Met citaat reageren
Oud 26-09-2005, 19:12
Ketjing
Ketjing is offline
ik vind hem nu al vet
Oud 26-09-2005, 21:46
Floris_22
Floris_22 is offline
Ik ben wel een fan van collegefilms alleen ben ik bang dat deze het niet gaat redden. Onder andere omdat de originele acteurs er niet in meedoen en omdat de naam American Pie nog wel genoeg uitgemolken is. Je kunt geen succes blijven hebben met dit soort films. Ik ga hem zeker niet in de bios kijken, maar misschien dat ik hem wel een keer ga huren.
Reageren

Regels voor berichten