![]() |
||
Citaat:
Deze hoest waar vixen het over heeft is simpelweg een hoest waarmee slijm opgehoest wordt, maar dat slijm is gruwelijk taai. Toch mag je deze vorm van hoesten nooit stoppen of tegenhouden, daar wordt het alleen maar slechter van. Codeine stopt het hoesten dus als je het gebruikt om te kunnen slapen, oke, maar verder mag je het eigenlijk nooit gebruiken bij deze vorm van hoesten. Dus dat zou ik niet aanraden.
||
Verwijderd
|
Citaat:
wat voor mij soms wel werkte was een soort bruistablet, het heet fluimocil en volgens mij kun je het zonder recept bij de apotheek krijgen. ik ben nooit gestopt met roken, maar volgens mij krijg je van stoppen juist de eerste weken heel erge rokershoest, dus alleen maar erger. af en toe een aspirientje kan ook geen kwaad want dat remt de ontsteking voor zover die er is. je kan ook proberen op je ademhaling te letten hoe irritant dat ook is, bijvoorbeeld je buikspieren aanspannen en die loslaten en dan niet inademen, maar zodra je je spieren loslaat stromen je longen vanzelf vol met lucht en heb je niet die prikkel in je keel. is heel vervelend om te oefenen maar het helpt wel. en altijd door je neus ademen, vaak keelsnoepjes enzo. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
En Roos, dankjewel, ik zal dr op letten.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Niet normaal meer... (hoesten) steffanx3 | 9 | 30-12-2012 16:58 | |
Lichaam & Gezondheid |
Bloed bij slijm (hoesten) en bruine slijm bij hoesten Suqeunse | 2 | 29-11-2012 07:53 | |
Lichaam & Gezondheid |
verschrikkelijke hoest richie-007 | 6 | 21-06-2011 09:42 | |
Lichaam & Gezondheid |
Dat hoesten is zo irritant Tripp | 5 | 07-10-2009 20:08 | |
Lichaam & Gezondheid |
Hoesten, heesheid Verwijderd | 3 | 20-05-2007 09:21 | |
Lichaam & Gezondheid |
erge hoest Kwekky | 5 | 18-05-2006 20:17 |