Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Pruts: hetnet, planet, tiscali (netwerk wel goed), 12move |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Van Wanadoo heb ik niet altijd even leuke verhalen gehoord en is de eerste 6 maanden maar 19.95, daarna 34.95... Laatst gewijzigd op 03-01-2005 om 22:41. |
![]() |
|
kijk eens op www.adslwinkel.nl
||
Citaat:
20 euro per maand, goede service, als beste uit de test en momenteel geen aansluitkosten. Ik heb zelf ook demon en ze doen absoluut niet moeilijk over datalimieten. Ze werken volgens een AUP en zijn altijd hardstikke snel. Het 1024/512 pakket is ook in de aanbieding en die prijs is ook ronduit interessant te noemen. Dat pakket heb ik ook een tijd gehad en zelfs bij het downloaden van 40 GB in een maand heb ik nog geen e-mail gezien.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb liever een ADSL aanbieder die me geen e-mail adressen, webspace ruimte etcetc geven en dat het dan gewoon stuk goedkoper is (want ze hoeven geen mail/webservers meer te onderhouden). KPN heeft wel Direct ADSL, dan krijg je geen email en webruimte, maar is wel duurder dan een normaal abbo ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Overigens is webspace en e-mail adressen bij je provider helemaal niet interessant omdat het meestal gewoon bagger is. Ik ga liever voor een goede webhost dan speciaal voor een bepaalde provider omdat je er 20 MB hosting (!!) bij krijgt ![]() Zegt de webhost ![]()
||
Citaat:
Demon is goedkoper en als beste uit de test van de consumentenbond gekomen.
||
Citaat:
![]() Ik vind XS4All nogal duur... voor hetzelfde abbo als dat ik bij Demon heb, zou ik bij XS4All 20 euro per maand méér betalen, en dan is er ook nog eens een 150GB datalimiet. Dan mogen ze mij eens uit gaan leggen waar hem dan dat prijsverschil in zit...
Laatst gewijzigd op 04-01-2005 om 15:28. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar prijs/kwaliteit is demon misschien beter, want de prijzen daarvan zijn iets lager... Ik heb xs4all al een tijdje, en heb daarom gewoon hoge snelheden tegen de lagere prijs van vroeger ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
De pings vind ik nog steeds opvallend hoog en demon heeft er bij mij nog nooit uitgelegen. Daarnaast hebben ze ook het hoogste bereik dat ik in Nederland ben tegengekomen. Maar ik heb er verder geen belang bij als mensen voor demon kiezen, ik raad alleen maar iets aan. Mij zal het uiteindelijk worst wezen, echt waar.
|||
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
En die nieuwsserver, tja... Demon moet daar ook gewoon voor betalen (ze maken gebruik van de servers van Supernews), heb een beetje het idee dat het erg duur zou worden wanneer iedereen op volle snelheid warez gaat leechen ![]()
Laatst gewijzigd op 04-01-2005 om 17:37. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Hahahahahahahaha *tranen* Okee...
|||
Citaat:
Citaat:
![]() Het is bekend dat je bij online gaming bij ADSL altijd hogere pings hebt dan bij kabel, dat was dus bij Demon niet zo. En nog steeds zitten ze bij mij op een gemiddeld niveau, veel lager dan andere ADSL providers. Het aantal hops dat nodig is om NL uit te komen is klein, in elke richting. Dus ook internationaal kun je stevig gamen. Ik zou inderdaad geen servers hosten op het netwerk van Demon, maar dat hoef je niet te verwachten van een ADSL provider ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() een maand geleden zat ik nog bij planet en pingde ik naar mijn eigen server 25/30 ms gemiddeld. en dat is met demon idem.... gewoon even testen en anders hopen op een goed resultaat ![]() Laatst gewijzigd op 04-01-2005 om 20:42. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar nogmaals; daarover heb je zelf niks te zeggen, de kans is 19 op 20 dat je op BBNed aangesloten wordt wanneer je een Demon abonnement neemt, dus trek je daar maar weinig van aan. ![]() |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Wat ik alleen maar wilde zeggen is dat je van een thuisnetwerk niet kunt verwachten dat het buitengewone dingen kan en ik dus erg blij ben met de 100% uptime en de maximum downloadsnelheid van 1 MB/s die ik hier simpelweg haal. Het feit dat ik daar blij mee ben, daar bedoel ik alleen maar mee aan te geven dat het "leuk voor thuis is", maar om een server te draaien heb ik toch wel eens iets beter netwerk nodig.
||||
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Daarnaast kan je mij niet wijsmaken dat je met 1 Megabyte per seconde kan downloaden. Leuk zo'n theoretische snelheid, maar die haal je in de praktijk nooit. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[ADSL] modem detecteren Krook | 4 | 30-11-2004 17:05 | |
Software & Hardware |
[hardwaredetectie] ADSL Ethernet Modem Verwijderd | 2 | 28-02-2004 22:51 | |
Software & Hardware |
[ADSL] Alcatel Speedtouch 510 modem tweaken? Orion16 | 20 | 31-07-2003 14:45 | |
Software & Hardware |
ADSL draadloos?? Timon | 10 | 14-01-2003 18:15 | |
Software & Hardware |
Draadloos adsl delen Timon | 3 | 11-01-2003 17:23 | |
Software & Hardware |
ADSL vraagje slisje | 14 | 01-11-2001 20:55 |