Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Klinkt niet echt leuk... Mja ik ga met 2 vriendinnen en ik hou van pretparken, shoppen en strand ![]() @TS: als je 2 maanden wilt gaan, begin dan maar met sparen, want dat zal niet goedkoop worden. Zeker niet wanneer je in m/hotels gaat slapen. Ik weet niet of er een minimumleeftijd is voor het kopen van een auto als buitenlander, maar voor het huren ervan moet jeminimaal 23 zijn. Maar waarom wil je zo graag naar Amerika als je niet eens weet wáár je dan heen wilt? is er niet iets waar je veel liever heen zou willen?
||
Citaat:
![]() @TS: Het is idd wel zo handig om van tevoren precies te weten waar je eigenlijk naar op zoek bent.. als je niet eens weet wat je wil doen, hoe weet je dan dat je naar Amerika moet (en niet naar China, Uganda of Belgie))? Ga je voor de natuur? Zo jah, wat voor natuur? Bergen? Bossen? Meren? Tussen de Grand Canyon en de Wetlands van Oregon zit namelijk nogal een verschil... Ga je voor de steden? Bedenk dan dat de meeste (middelgrote) steden nogal op elkaar lijken, en alleen de grotere en bekende steden echt iets aparts hebben.. (NYC / LA / Las Vegas) Ga je voor cultuur? Zo jah, wat voor cultuur? NYC en LA hebben heel veel art galleries. New Orleans staat bekend om z'n blues muziek, en in Seattle heb je het Experience Music Project.. Een roadtrip? Welke dan? Route 66? Coast to Coast? Pan-American Highway? Etc... Zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan natuurlijk.. ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het horeca systeem is daar gewoon anders, fooi geven is verplicht, obers krijgen daar echt super weinig, misschien maar een paar dollar per uur. Verder, er zijn alleen al in Orlando een stuk of 7 pretparken, waarvan 5 al van Disney. Daarbij zitten ook Disney Quest (indoor) en Animal Kingdom. In Kissimmee heb je The Old Town, wat ook zeker een bezoek waard is, je hebt de timeshare wijk, ook leuk om heen te gaan, winkelen is fantastisch. Miami ken ik niet, maar de stranden schijnen daar ook geweldig te zijn. Ik ben nu over de 50 keer in Orlando geweest en het blijft geweldig. Ik snap niet dat je het daar niet leuk vond, tenzij je museumfreak oid bent.. dan kan ik het me voorstellen. En voor wie het zei: voor het huren van een auto moet je geen 23 zijn, maar 25. |
![]() |
|
Kun je niet een wat kortere vakantie plannen en dan via een organisatie gaan reizen, of vindt je dat suf?
Bijvoorbeeld: http://www.kilroytravels.nl
||
Citaat:
Zonder verzekering geen registratie. Dus dat hele auto idee gaat niet echt werken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Edit: Hoe rijk ben je wel niet? ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
enne, rijk, mn ouders verdienen goed en geven weinig geld uit aan dure kleding / dure sport / dure auto / etc, dus dan houd je geld over.. |
![]() |
||
Citaat:
Waar ben je in geïnteresseerd, wil je natuur of steden zien? Wil je gaan rondreizen? Twee maanden is erg veel en als je alleen gaat, kan ik me goed voorstellen dat je je zult gaan vervelen op een gegeven moment (niet dat ik de VS nou zo saai vond - maar dat komt waarschijnlijk ook omdat ik niet alleen was). Ik ben in ongeveer 15 staten geweest (verdeeld over 3 reizen). Ik heb familie in Cleveland, Ohio. Armste stad van de VS, maar de omringende steden zijn heel mooi, er is veel natuur, een aantal mooie winkelcentra, veel musea, uitgaansgelegenheden.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||