Advertentie | |
|
![]() |
|
Als ik het goed heb is dat een APS-camera?
Ik zal eerlijk zijn: Ikzelf ben niet zo te spreken over APS. Dus dat vind ik al matig. Verder is het een prima camera, gewoon standaard zeg maar, met niet al te veel zoom, maar wel genoeg voor standaard gebruik. Voor huis-, tuin- en keukengebruik is het echt een prima camera, maar professionele resultaten moet je er niet van verwachten. Pluspunten: - autofocus - flitser zelf aan of uit zetten - datum/tijd afdruk (op de achterkant) (is altijd bij aps, maarja) Minpunten: - niet zo heel erg lichtgevoelig (is altijd met die kleine lensjes) - APS - de sluiter gaat maar tot 1/300 - je kan maximaal films van 400 asa d'r in doen - je kan geen films onder de 100 asa erin doen Zoals ik al zei: echt een prima camera voor huis-, tuin- en keukengebruik. Je kunt er leuke plaatjes mee schieten, leuk dat ie een zoomertje heeft. Maar voor mij zou ie niet voldoen (ik stel dan ook hoge eisen aan een camera). Voor anderen: hier is ie te zien. Ohja, ik heb het over de 320ix, ik weet niet precies hoeveel verschil dat is met de ixZ, maar dat zal wel niet zo heel veel zijn.
|
een sluiter die tot 1/300 gaat is echt een gebrek..
Het komt heel vaak voor dat ik met sluitertijden van 1/4 1/15 1/30 1/60 of hoger fotografeer Het is met de 1/300 bijna verplicht een ISO 400 film te nemen en aangezien het geen lichtsterk objectief is, snap ik niet dat dit kan werken (of is dat de techniek van APS(lijkt me sterk) Weet je zeker dat dit klopt, die 1/300 |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
heeft iemand van jullie dan ook ervaring met de Canon EOS 3000?
Ik heb nl een 'aangeboden' gekregen en weet niet goed wat ik ermee moet.. Of hij goed van kwaliteit is , en je er toch wel beetje enigzins aritstieke foto's mee kan maken, goed qua opties? Goede rvaringen? wat zou zo een ding tweedehands waard zijn? ( wat zou hij ervoor meoten rvagen volens jullie ) ( evt incl telelens) |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Digitale camera/fototoestel - waar moet ik op letten? Verwijderd | 1 | 03-10-2004 14:24 | |
Software & Hardware |
Digitaal fototoestel. The Crash Bash | 7 | 09-08-2004 21:51 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
komen er al mobieltjes met een normaal fototoestel G.T.C. | 30 | 01-02-2004 02:58 | |
Software & Hardware |
Digitaal fototoestel als cam? Jerre | 7 | 18-11-2003 17:36 | |
Verhalen & Gedichten |
Snijden zozze | 36 | 27-08-2003 20:52 | |
Software & Hardware |
[Digicam] Digicam van Aldi/Medion Michael_oud | 8 | 03-04-2003 11:16 |