Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als hij jouw aandacht ontwijkt, dan is hij waarschijnlijk ergens anders mee bezig... Hij zegt het natuurlijk wel tegen zijn vriendin, hij heeft immers een reputatie hoog te houden als het om meiden versieren gaat. |
![]() |
||
Citaat:
En zelfs al verlaat hij zn vriendin voor jou (of zegt dat te doen), wie zegt dat hij niet net zo snel met een ander meisje iets 'erbij' neemt als nu?
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
kan jij ook een zin typen,liefst meerdere, die níet op een ! eindigd? dat bedoelde ik in en ander topic met Tina-style, ook achter elke zin ! En verder denk ik, helaas voor je, dat hy je gewoon gebruikt wanneer zn vriendin niet in de buurt is ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Uit ervaring:
Once a cheater, always a cheater. Dus maakt het je niet uit dat je bedrogen wordt, ga er dan voor zou ik zeggen. verder, succes met het oplossen van dit probleem, want ondanks dat het dom is, zit je toch nog met de gevoelens voor die jongen. En hij is natuurlijk heel wat moeilijker te vergeten als hij je steeds opzoekt.. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
players info Kleine Tulp | 88 | 24-06-2003 11:12 | |
Seksualiteit |
Fantasie werkelijkheid maken? Experimenteren met je fantasie over sex? Bambino | 42 | 05-05-2003 13:52 |