Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ok tnx
maar ik heb nu uitgevonden hoe ik m over ken clocken met de drivers zelf en daar geeft ie aan dat de core hetzelfde is maar dat het mem op 293 mhz draait en op de doos van de kaart staat 350 mhz nou snap k er nix meer van
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
ok dan gebruik ik die van de drivers wel.
en dan powerstrip voor de gamma correcties en die shit ![]() nou alleen nog ff een ouwe 233 koeler erop plakker ![]() en dan gaan we nog hoger als core 200 en mem 293 [Dit bericht is aangepast door MBrulez (30-12-2001).]
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
heel simpel; wanneer je geen beeld meer krijgt of strepen/crashende spellen: dan ben je te ver gegaan
trouwens, wat een verschrikkelijk lage basissnelheid heeft je geheugen man.. ik heb een Hercules 3D Prophet II MX en die draait op 175/183 *standaard*.. in tegenstelling tot wat andere lui hier vertelden over RAMDAC, het is niets meer als een chippie die je digitale beeldinformatie omtovert naar een analoog signaal voor je monitor.. dus hoe sneller je RAMDAC, hoe hoger je resoluties en refreshrates kunnen.. dat staat helemaal los van de core-memory en geheugen-memory.. |
![]() |
|
![]() |
Het programma Powerstrip geeft die verschrikkelijk lage mem snelheid maar de detonator drivers die ik er af gegooid heb omdat ze t niet deden (het overclock gedeelte is dus blijven staan) geven 293 MHz aan en dat lijkt er meer op want op de doos van de kaart staat 350 MHz
|
Nu we toch over 3D kaarten bezig zijn; ik heb een CREATIVE SAVAGE 4 met 32MB helaas op PCI... Bij unreal tournament blijft mijn PC soms hangen, ... ik kies nochtans de special optie voor mijn 3D kaart (S3 Metal voor SAVAGE 4...)
Zou het helpen als ik aan koeling denk ? zo ja ? Op welke manier ?
||
Verwijderd
|
Citaat:
zoek het liever in een bug in het spel.. check de laatste patches voor UT, installeer de laatste direct-x, installeer de laatste drivers voor je videokaart.. wellicht dat je probleem dan al uit de wereld is.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
dat heeft geen ruk met core-snelheid en memory-snelheid te maken.. maak anders eens een screenshotje waar dat staat |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
de 293 valt af ben ik net achter [Dit bericht is aangepast door MBrulez (30-12-2001).]
|
![]() |
je kan niet linken van je hd gek
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|