![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben een beetje uitgekeken op een aantal videobanden van me, en deze wil ik graag verkopen. Ze zijn nog helemaal goed, er is met de kwaliteit niets mis. De meeste heb ik maar 3 of 4 keer gezien.
Verzendkosten zijn voor de koper, genoemde prijzen zijn exclusief verzendkosten en ik ben wel bereid om te onderhandelen ![]() Voor 3 euro mag je hem hebben. verkocht 2) Film 'The Parent Trap', eerste film van Lindsay Lohan, waarin ze een dubbelrol speelt. Erg vermakelijke film. Voor 3 euro mag je de film hebben. Voor 2 euro mag je hem hebben. verkocht 4) Serie 'Friends', serie 4, episodes 5-8, nog in zeer goede staat. Gaat niet weg voor minder als 4 euro. 5) Serie 'Friends', serie 6, episodes 17-20, nog in zeer goede staat. Gaat niet weg voor minder als 4 euro. 6) Serie 'Friends', serie 6, episodes 21-24, nog in zeer goede staat. Gaat niet weg voor minder als 4 euro. Als je meerdere banden tegelijk koopt, dan worden we het wel eens over de prijs. Reageren en bieden kan hier, of via PM. Laatst gewijzigd op 26-09-2005 om 17:18. |
Advertentie | |
|
|
|