Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
In PHP connect je meestal met je username en password naar localhost, of een andere machine in het netwerk, waar de database-server op draait. Je kunt dus als je bij bijvoorbeeld vuurwerk zit, deze DB-server NIET van buiten het vuurwerk-netwerk benaderen. Waar heb je het hosting account? Ik neem aan dat dat dezelfde machine is als waar de DB op draait? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En ik heb php en mysql aangevraagt en gekregen. Die vindt ie ook het gaat pas fout bij de derde stap van de installatie als die de database moet gaan maken c.q. activeren of hoe je dat ook zegt. Iedergeval bedankt iedereen voor de moeite en een goed nieuwjaar. Groeten Edwin ------------------ Goed of Slecht de vraag in je hoofd, hard of zacht, het gevecht voor wat je gelooft. Http://www.edjuh.nl [Dit bericht is aangepast door Edwin uit Kaasstad (01-01-2002).]
||
Citaat:
Van waaruit wordt die verbinding met de DB gemaakt? |
![]() |
|
![]() |
*gaaaaaaaaap*
Email nou gewoon ff naar de sysadmin, questor@endoria.net die kan je verder helpen. LMD ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Colour of Fire optredens Verwijderd | 152 | 14-01-2005 17:16 | |
Muziek |
Lostprophets @ Melkweg, 8 Maart 2003 Ninpo Otaku | 232 | 18-03-2004 12:19 | |
Software & Hardware |