Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-09-2005, 15:59
Mois
Mois is offline
Hallo,
Ik zoek de manier om songteksten in Windows Media Player 10 in te voegen bij de nummers (van een tekstbestand dus)... Kan het niet meer vinden.
Kunnen jullie me helpen?

Laat maar! Heb het al!
Trouwens, ik kan deze niet verwijderen... Zegt 'ie dat ik niet bevoegd ben ofzow...

Laatst gewijzigd op 13-09-2005 om 16:06.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-09-2005, 16:48
Martin
Martin is offline
Vertel anders ook even hoe je het opgelost hebt?

(Je kan eigen threads trouwens niet meer verwijderen)
Met citaat reageren
Oud 16-09-2005, 09:50
Mois
Mois is offline
Ok. Zo voer je een songtekst in in WMP10. (Van de help)

Citaat:
Statische songteksten toevoegen aan een bestand
Klik op Afspelen.
Klik in het deelvenster met de afspeellijst op het bestand waaraan u statische songteksten wilt toevoegen.
Als het deelvenster met de afspeellijst niet wordt weergegeven, kiest u Opties voor afspelen in het menu Beeld en klikt u op Afspeellijst weergeven.

Volg in het deelvenster Weergave Infocentrum de instructies voor het toevoegen van statische songteksten.
Als Weergave Infocentrum niet wordt weergegeven, kiest u Weergave Infocentrum in het menu Beeld.

Opmerkingen

De gegevens die in het deelvenster Weergave Infocentrum worden weergegeven, zijn afkomstig van de standaard on line winkel. Mogelijk bieden bepaalde on line winkels niet de mogelijkheid statische songteksten toe te voegen.
Statische songteksten worden volledig weergegeven wanneer wordt begonnen met het afspelen van een bestand. Gesynchroniseerde songteksten worden weergegeven op de tijden die u opgeeft. U kunt zowel statische als gesynchroniseerde songteksten aan een bestand koppelen. In dat geval worden echter tijdens het afspelen alleen de gesynchroniseerde songteksten weergegeven.
Als er geen gedetailleerde mediagegevens beschikbaar zijn over de audio-inhoud die u afspeelt, verschijnt de visualisatie (of in sommige gevallen een andere invoegtoepassing) die u het laatst hebt geselecteerd.
U kunt ook statische songteksten aan een bestand toevoegen met de functie Codes bewerken - geavanceerd.
Maar nu... Ik heb de help van WMP10 doorgezocht maar ik kom er niet uit om de songtekst weer te geven...

Citaat:
Songteksten weergeven
Klik op Afspelen.
Klik in het deelvenster met de afspeellijst op het bestand waarvoor u de songtekst wilt weergeven.
Als het deelvenster met de afspeellijst niet wordt weergegeven, kiest u Opties voor afspelen in het menu Beeld en klikt u op Afspeellijst weergeven.

Klik in het deelvenster Weergave Infocentrum op de koppeling waarmee songteksten worden weergegeven.
Als het deelvenster Weergave Infocentrum niet wordt weergegeven, kiest u Weergave Infocentrum in het menu Beeld.

Opmerkingen

De gegevens die in het deelvenster Weergave Infocentrum worden weergegeven, zijn afkomstig van de standaard on line winkel. Mogelijk bieden bepaalde on line winkels niet de mogelijkheid songteksten weer te geven. Bovendien bevatten niet alle bestanden songteksten.
Als er geen gedetailleerde mediagegevens beschikbaar zijn over de audio-inhoud die u afspeelt, verschijnt de visualisatie (of in sommige gevallen een andere invoegtoepassing) die u het laatst hebt geselecteerd.

"deelvenster Weergave Infocentrum " dit zie ik dus nergens in m'n hele WMP10 staan!

Iemand een idee? Word er een beetje gek van...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten