Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Eten & Drinken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-06-2005, 21:14
saartjeh
saartjeh is offline
mijn vraag is: hoe kom je aan??

na aanleiding van mijn veelvreten vandaag nog exclusief mijn hoeveelheid snoep:

2 beschuitjes (kaas en hagelslag)
1 kopje thee
1,5 bolletje (halve jam en hele hagelslag)
0,5 kommetje tomatensoep
1 kopje thee
subway broodje van 30 cm!!
1 flesje cola
1 flesje spa&fruit
2 kopjes thee
wortelen en veg. burger
2 glazen cola
5 broodjes

Ik moet volgens arts (heb reuma en kan invloed hebben op je gewicht dus ging ff checken) ondertussen zo'n 50 kg wegen.
Gister bleek dat ik, na het avondeten nog wel, 44,5 kg was dus zonder kleren en zonder avondeten () zo'n 43 kilo. Das dus zo'n 7 kilo te weinig.
Ik eet normaal gesproken beter dan hierboven. Ik drink zelden water, altijd sap ofzow, laatste tijd eet ik zelfs meer hollands (aardappelen) dan de normaalgesproken pasta's die ik naar binnen werk.
Ik heb altijd na 2 uur weer honger en kan dus in princiepe wel veel eten alleen eet ik nooit heel veel omdat ik niet echt honger heb vaak. Ik zal het jullie sterker vertellen: ik moet 3 dagen niet eten (uitgeprobeerd een keer) om het honger-gevoel te voelen. Ik heb wel eens trek of 'gerommel' in mijn buik maar zelden of nooit echt honger.
Ik kan dus niet veel eten maar wel vaak. Ik eet meestal ook best wel vet (volle of halvolle melk) en dus nooit water en ook vaak kaas en dergelijke. Ik ben altijd al zo geweest, skinny for ever, dus het heeft niet zo veel met reuma te maken, en ik ben ook vegetarier dus ik kan niet vet vlees eten.

Maar is er hier iemand die hetzelfde probleem heeft ipv de rest van nederland die te dik is. Ik heb verder geen ziektes ofzow, italiaans bloed, maar zit er wel een beetje mee. Het probleem is: het vetgehalte blijft gelijk of gaat er af, maar het komt er nooit aan. Vroeger waren er nog van die lekkere shakes, had mijn vader nog gehad, maar die fabriek is failliet .

Iemand enig idee....
Hebben jullie zoiets meegemaakt...
Wat weet je zelf om dik te worden...
Of waar werd jij (desnoods ongewenst) dik van...

Ik eet verder gezond, mag niet te veel melk en dus nooit water, ik snoep daarnaast ook heel veel en snack veel. Maar heb dus verder geen idee.
Heb je ideeën, post ze dan please

Alvast bedankt,
liefs, saar
Oud 11-06-2005, 11:12
Roos
Roos is offline
Je kunt evt. (via je arts/apotheek) van die pakjes astronautenvoeding toevoegen aan je dieet. In 1 zo'n pakje zitten wel 600 calorieen (evenveel als een flinke avondmaaltijd).
Die pakjes heb je van o.a. Nutricia, op melkbasis (soort shake) en op waterbasis (soort sap).
Succes.
Oud 11-06-2005, 11:22
Mrs Mojo Risin
Mrs Mojo Risin is offline
Je kan ook de ongezonde manier van vet worden proberen
vetten eten met suikers erbij
dan kan het best snel gaan

Maar, even een andere tip, voor met het wegen. Als je je na een maaltijd weegt klopt er echt niks van dus dat is alleen jezelf flashen.. het beste is 's ochtends na je eerste keer pissen als je verder nog niet gegeten/gedronken of gedoucht heb.
Want zo hou je alleen maar jezelf voor de gek.
Oud 11-06-2005, 18:19
Popgamer1989
Popgamer1989 is offline
Hetzelfde probleem! Wil ook graag dikker worden, maar niet op een 'slechte', vettige manier... Dit is wat ik vandaag allemaal heb gegeten, denken jullie dat het goed is om aan te komen?

ontbijt: appel en muesli
lunch: banaan en boterham
diner: 4 broodjes met kaas, ham, paté

Best wel veel, want ik zit nu echt dicht...
Met citaat reageren
Oud 11-06-2005, 18:24
P&C
P&C is offline
Citaat:
Popgamer1989 schreef op 11-06-2005 @ 19:19 :
Hetzelfde probleem! Wil ook graag dikker worden, maar niet op een 'slechte', vettige manier... Dit is wat ik vandaag allemaal heb gegeten, denken jullie dat het goed is om aan te komen?

ontbijt: appel en muesli
lunch: banaan en boterham
diner: 4 broodjes met kaas, ham, paté

Best wel veel, want ik zit nu echt dicht...
nou sorry maar als je het zo aan mij vraagt is het niet veel..

eten kan je namelijk ook af/aan leren, in mijn 9 maandne in het buitenland at ik bijvorbeel veel minder dat ik hier in nederland at (nu eet ik hiet ook weer minder) maar ik kan wel gewoon meer eten puur om het eten, terwijl het niet extra voldoening (stilling honger gevoel) geeft
Oud 11-06-2005, 23:48
mijnheer beer
mijnheer beer is offline
en dan te bedenken dat er heeeel veel mensen bezig zijn om minder dik te worden...
maargoed, je kunt het beste, asl je snel vol zit, je eetpartoon verspreiden over de hele dag. sochtends een boterham, anderhalf uur later weer een, anderhalf uur later weer een, enz..
Oud 12-06-2005, 12:40
Mara
Mara is offline
Hoog in koolhydraten en (goede) vetten gaan zitten. Geen slechte vetten, aankomen betekent niet dat je maar ongezond moet gaan eten.

Je moet meer kcal binnenkrijgen dan je nodig hebt. Mogelijkheid om dat te realiseren:

Ontbijt
2-3 boterhammen

Tussendoor
2 boterhammen
1x fruit

Lunch
3-4 boterhammen
1x fruit

Tussendoor
2 boterhammen
50-100 gram nootjes

Avondeten
Tsja, weinig over te zeggen, gewoon zorgen voor een flinke portie

Avond
Zoet tussendoortje, bijv. wat koekjes of snoep
100g nootjes

Beleg 't liefst zóet beleg. (Room)boter op je brood doen. Geen dieetproducten gebruiken.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2005, 18:08
saartjeh
saartjeh is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 12-06-2005 @ 13:40 :
*schema*
deze ga ik zeker eens proberen

@mijnheerbeer
dit probeer ik indderdaad wel, vroeger wou dit nooit dus ik ga dit nu maar eens proberen. Gister ook nog gedaan, om half 1 had ik echt HONGER (terwijl ik dat nooit heb) en heb ik 4 broodjes gegeten
@Dark_Princess
jah is indd waar, s'ochtends is beter om te wegen, maar tis zoiezo, s'ochtends of s'avonds niet veel
Maar vet eten werkt dus niet bij mij, ik heb alles vet (melk, yoghurt of vaak vla, slagroom, etc) en gebruik van alles meerdere of grote porties (taart ect) maar ik kom niet aan
@roos
ik heb al wel vaker ook andere shakes van nutricia gehad op advies van de arts, soort babyvoeding. het hielp amper en daarnaast was het ook ongeveer het gadverdamme goorste wat ik ooit gegeten heb en at ik nog liever kots, zo goor.

en tot slot @Popgamer1989
dat is echt veeeel te weinig
ik at vroeger heel weinig en ben toen langzamerhand meer gaan eten, nu kan ik bijna een normale portie op
maar het probleem blijft dat ik niet aankom, ik eet misschien normaal maar kom niet aan.
Ik eet dus de laatste tijd meer en meer verspreid en dan blijkt dus dat zelfs na het eten, ik alsnog ernstig afgevallen ben of zoiezo weinig weeg

in ieder geval bedankt voor de tips tot nu toe

heeft iemand ook enig idee wat voor dingen zorgen voor extra vet, ik bedoel bijv kaas of jam of pindakaas op brood (ben dus wel vegetariër) en drinken weet ik zelf wel geen water en veel sap, maar verder welk avondeten bijv? ik eet wel italiaans meestal.
Ik ben verder niet zo'n melk fan, niet zo gezond ook voor mij dus.
Ik weet wel dat ik altijd, surprisingly enough, heel veel ijzer in mijn lichaam heb
Oud 12-06-2005, 18:41
Mara
Mara is offline
Pindakaas is goed, veel kcal maar uit goede vetten
Kaas is ook wel goed ja

Vette vleeswaar kan je ook doen, boterhamworst, salami etc. Moet je even op de verpakking kijken

Trouwens: Kijk uit met sap. Voor kcal is 't goed, maar voor je tanden niet!
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 19:56
gekmeisje18
gekmeisje18 is offline
maak eens een lekkere milkshake!

2bolletjes ijs, beetje melk (ook al ben je er geen fan van) en fruit en dat in de blender..
lekker, gezond, maar toch ook n dikmakertje!
Oud 13-06-2005, 20:11
saartjeh
saartjeh is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 12-06-2005 @ 19:41 :
Pindakaas is goed, veel kcal maar uit goede vetten

Kaas is ook wel goed ja

Vette vleeswaar kan je ook doen, boterhamworst, salami etc. Moet je even op de verpakking kijken

Trouwens: Kijk uit met sap. Voor kcal is 't goed, maar voor je tanden niet!

ben vegetarier
maar pindakaas is dus wel goed mooi

oh en we hebben geen blender oid meer helaas
maar ik neem altijd milkshakes bij patatzaak, ik snoep enzow ook altijd veel, al dat extra vet komt er zoiezo maar schijnbaar helpt het weinig, dus vandaar dat ik opzoek ben naar alle andere 'gezonde' vetten zeg maar in de hoop dat dat wel werkt.

iemand zei laatst btw ook iets tegen mij over dat kinderen dikker worden van halfvolle melk dan volle, stond in de spits van woensdag. ik heb het donderdag in het kort in de metro zien staan maar verder niet
Oud 13-06-2005, 20:26
Mara
Mara is offline
Klopt, blijkt uit onderzoek. Waarschijnlijk komt dat omdat kinderen dan vaker melk pakken omdat het dan 'gezonder' is en minder vet bevat. Het ligt dan dus aan de kcal, niet aan het vet.

Probeer 't eerst maar 's 2 maanden. Zie je geen verbetering dan zou ik naar de dokter gaan, doorverwijzen naar een dietist.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2005, 09:50
Verwijderd
eet meer snoep en zo.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2005, 09:59
Jolt
Jolt is offline
Gewoon gaan sporten, spier massa weegt meer dan vet massa.

Nadeel is wel, eerst wordt al je vet verbrand, daarna kom je weer aan.
Oud 21-06-2005, 11:02
Pietha
Pietha is offline
Je kan ook veel red bull enzo gaan drinken, word je behoorlijk dik van, alleen ik vind et nogal smerig en je wordt er ook wel een beetje hyper van
Met citaat reageren
Oud 23-06-2005, 11:06
Snow White
Snow White is offline
Citaat:
Roos schreef op 11-06-2005 @ 12:12 :
Je kunt evt. (via je arts/apotheek) van die pakjes astronautenvoeding toevoegen aan je dieet. In 1 zo'n pakje zitten wel 600 calorieen (evenveel als een flinke avondmaaltijd).
Die pakjes heb je van o.a. Nutricia, op melkbasis (soort shake) en op waterbasis (soort sap).
Succes.
een betere benaming is 'nutri drink'
Oud 27-06-2005, 10:11
Summerlover
Summerlover is offline
*kent 't probleem

Ik probeer ook al jaren aan te komen, maar het jammere is dat als ik één dag niet goed eet ik gelijk twee kilo kwijt ben en er dan weer wéken moeite voor moet doen om weer een halve kilo aan te komen.

Heb alle mogelijke oplossingen al geprobeerd maar merk ook dat ik gewoon blijf 'hangen' op een bepaald gewicht wat dan kennelijk gewoon 'mijn gewicht' is en blijft voorlopig, ondanks alle tips die ik nog gekregen heb van de dietiste als:

1) Nutri-drink

2) Erop letten dat áls je eet, je iig boter op je boterham doet etc. De kleine dingetjes kunnen ook nog wel eens een verschil maken! Zelfde als broodbeleg: Kies een beetje 'strategisch' zoals de dietiste dat zei..

3) Niet meer drie keer per dag eten, maar tussendoor ook nog 3 keer op vaste tijden een tussendoortje. En echt die tijden aanhouden, omdat je anders geneigd bent het te vergeten omdat je niet zo'n trek heb. Maar juist tussendoortjes zijn belangrijk!

4) Je kan ook naar je huisarts gaan; die willen ook nog wel eens medicijnen voorschrijven tegen allergie waar je niets van merkt en je lang kan blijven gebruiken zonder problemen, maar een van de bijwerkingen is dat je onwijs honger krijgt.

Maar weet hoe vervelend het is dus hoop dat je er wat aan hebt! Succes iig!
Oud 27-06-2005, 11:16
Bruut
Bruut is offline
elke dag patat met sate doet wonderen
Oud 27-06-2005, 12:58
Muzzle
Muzzle is offline
Misschien kan je weightgainers nemen, dit zijn eigenlijk fitnesssupplementen voor krachttraining. Ik weet niet of je deze ook kan nemen als je niet traint... maar je zou er eens naar kunnen kijken.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2005, 13:20
Verwijderd
Citaat:
Bruut schreef op 27-06-2005 @ 12:16 :
elke dag patat met sate doet wonderen

vooral veel saus nemen
Met citaat reageren
Oud 27-06-2005, 16:10
Roos
Roos is offline
Citaat:
Snow White schreef op 23-06-2005 @ 12:06 :
een betere benaming is 'nutri drink'
Dat is een voorbeeld ja. Je hebt veel verschillende merken/dranken.
Oud 30-07-2005, 15:02
Stevill
Stevill is offline
Drankjes drinken met zoveel mogelijk koolhydraten en suikers worden heel snel opgenomen en daar kun je per dag makkelijk 10 stuks van je kanaal in trappen.
Oud 30-07-2005, 18:49
Verwijderd
Zie de film Supersize me voor het antwoord.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2005, 16:19
niene
niene is offline
tussen de maaltijden door veel liga's eten ,dat helpt bij mij iig wel!
Altijd volle yoghurt en vla eten.
En van wit brood kan ik meestal ook veel meer eten dan van bruin brood, want het vult wat minder vind ik....dus das misschien ook t proberen waard...
Met citaat reageren
Oud 31-07-2005, 21:27
Vanima Estel
Vanima Estel is offline
Iemand die dik is heeft vergif in z'n lichaam dat opgeslagen wordt. Dit zorgt voor o.a. suikerziekte en vele andere ongezonde ziektes. Dit is zeer ongezond en zoals je weet hebben veel mensen hier last van.

Er is een verschil tussen dik zijn en zwaar zijn. Iemand die goede spieren heeft is doorgaans wat zwaarder dan een mager persoon zonder spieren.

Gewicht op zich zegt dus niet veel. Er is meer informatie nodig om een analyse uit te voeren of iemand te zwaar of te licht is of gezond is in dat opzicht.

Wil je meer wegen, kun je bijvoorbeeld op een sport gaan of naar de sportschool gaan. Dat is een stuk gezonder dan 'vetter' worden.

Toch even wat ''tips''

* Gebakken/verbrand voedsel eten. Inclusief melk, vlees, groente, granen. Daarmee zorg je dat je een slechte spijsvertering krijgt door je darmflora te vernietigen.
* Geen koffie drinken, niet roken, speed gebruiken, of wat voor adrenaline of dopamine gerelateerd product dan ook.
* Zorgen dat je het adenovirus-36 (AD-36) virus krijgt (1, 2).
* Geen rauw voedsel eten zoals fruit, noten, algen. Neem ook vooral geen probiotics en vreet af en toe wat anti-biotica om je darmflora nog meer naar de mallemoer te helpen.

Om het tegenovergestelde te bereiken kun je (deels) het tegenovergestelde doen. Ie. ik zeg niet dat je speed moet gaan gebruiken om af te vallen, dat is zo jaren tachtig. Probeer ephedra
Oud 02-08-2005, 21:14
jd
jd is offline
*zucht*
Oud 06-08-2005, 15:53
brinta
brinta is offline
Doet me denken aan het volgende: ik zapte langs een Jambers-aflevering over een Pavarotti look-a-like, die 30 kilo moest aankomen om nog meer op hem te lijken. Hij stond in zijn totaal verwaarloosde tuin, zei met een droevig gezicht: "Ik zou wel wat willen tuinieren of wat hout hakken, maar ja, daar val ik van af"
Met citaat reageren
Oud 06-08-2005, 20:13
Verwijderd
dagelijks:
1 patatje met
2 bananen
halve liter volle yoghurt

Deze combinatie veroorzaakt een chemische reactie waardoor je binnen no-time aankomt. De broer van mijn vriend moet ook veel aankomen en heeft door dit 'dieet' (op doktersadvies) binnen een week tijd al 3,5 kilo erbij
Met citaat reageren
Oud 09-08-2005, 20:08
Fat_Bastard
Fat_Bastard is offline
Citaat:
Vanima Estel schreef op 31-07-2005 @ 22:27 :
Iemand die dik is heeft vergif in z'n lichaam dat opgeslagen wordt. Dit zorgt voor o.a. suikerziekte en vele andere ongezonde ziektes. Dit is zeer ongezond en zoals je weet hebben veel mensen hier last van.

Er is een verschil tussen dik zijn en zwaar zijn. Iemand die goede spieren heeft is doorgaans wat zwaarder dan een mager persoon zonder spieren.

Gewicht op zich zegt dus niet veel. Er is meer informatie nodig om een analyse uit te voeren of iemand te zwaar of te licht is of gezond is in dat opzicht.

Wil je meer wegen, kun je bijvoorbeeld op een sport gaan of naar de sportschool gaan. Dat is een stuk gezonder dan 'vetter' worden.

Toch even wat ''tips''

* Gebakken/verbrand voedsel eten. Inclusief melk, vlees, groente, granen. Daarmee zorg je dat je een slechte spijsvertering krijgt door je darmflora te vernietigen.
* Geen koffie drinken, niet roken, speed gebruiken, of wat voor adrenaline of dopamine gerelateerd product dan ook.
* Zorgen dat je het adenovirus-36 (AD-36) virus krijgt (1, 2).
* Geen rauw voedsel eten zoals fruit, noten, algen. Neem ook vooral geen probiotics en vreet af en toe wat anti-biotica om je darmflora nog meer naar de mallemoer te helpen.

Om het tegenovergestelde te bereiken kun je (deels) het tegenovergestelde doen. Ie. ik zeg niet dat je speed moet gaan gebruiken om af te vallen, dat is zo jaren tachtig. Probeer ephedra
Psychopaat
Oud 10-08-2005, 00:46
Kurogane
Kurogane is offline
je wordt ook snel vet als je spieren ook traint en zeker in de avond als je niks doet veel snacken enzo
Oud 12-08-2005, 14:30
siese
siese is offline
niet teveel kauwen op je voedsel
Met citaat reageren
Oud 12-08-2005, 18:05
niene
niene is offline
Citaat:
siese schreef op 12-08-2005 @ 15:30 :
niet teveel kauwen op je voedsel
HUH? net of dat veel uitmaakt
Met citaat reageren
Oud 12-08-2005, 18:31
Roos
Roos is offline
Citaat:
niene schreef op 12-08-2005 @ 19:05 :
Sommige mensen zeggen dat je minder eet, als je veel kauwt.
Oud 14-08-2005, 16:45
HTID
HTID is offline
Whahahah kom een weekje bij mn oma wonen, ben je gegarandeerd moddervet
Oud 14-08-2005, 17:12
FEARandLOATHING
FEARandLOATHING is offline
Citaat:
Roos schreef op 12-08-2005 @ 19:31 :
Sommige mensen zeggen dat je minder eet, als je veel kauwt.
Dit klopt wel maar je wordt er niet echt dikker van. Juist als je wel veel kauwt wordt je dikker. Je spijsvertering heeft het een stuk makkelijker wanneer het in kleine hoeveelheden wordt 'aangeleverd'.
Je spijsvertering kan nu veel gemakkelijker alle vitaminen en koolhydraten eruit halen. Je hebt juist heel veel koolhydraten nodig om dikker te worden.
Eet vooral veel (bruin)brood en aardappelen, deze zijn rijk aan koolhydraten. Eet ook heel onregelmatig, dit helpt heb ik gehoord. Door het vele kauwen wordt je eetlust wel minder maar als je de hele dag door eet dan krijg je voldoende koolhydraten binnen. Eet vooral zoete dingen en eet veel roomboter en kaas. Je kan ook lekker lui op de bank gaan liggen zodat je bijna geen calorieën verbrandt
Met citaat reageren
Oud 14-08-2005, 19:16
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik moet me ook maar eens strakker al dit soort voedsel houden. Maar op school zegt iedereen als ik met een berg boterhammen en koekjes (liga's/sultana's/enz.) dat ik een verschrikkelijk vreetzak ben. Zeggen ze dat dat niet gezond is. En ik maar zeggen dat ik aan wil komen en dan krijgen je allemaal van die vreemde blikken.

(Ik weet wel dat ik me er niets van aan moet trekken, maar dan verdwijnt je eetlus toch wel een beetje, en blijft het maar bij drie boterhammen. )
Met citaat reageren
Oud 15-08-2005, 21:47
Sylver-Myst
Sylver-Myst is offline
Pff ik wordt dik van chocolade (en nog heel veel andere dingen) En jij wil juist aankomen, maar het lukt niet. Hoe oneerlijk
Oud 15-08-2005, 22:21
Vanima Estel
Vanima Estel is offline
Citaat:
niene schreef op 12-08-2005 @ 19:05 :
De enzymen worden dan niet geactiveerd (dit gebeurd tijdens het kauwen) hetgeen je spijsvertering niet ten goede komt.
Oud 02-09-2005, 13:42
Anoukruless
Anoukruless is offline
Heel veel ben en jerry ijs eten
Oud 05-09-2005, 23:04
Chelsea
Chelsea is offline
mischien zou ik maar beginnen met Vast voedsel eten, ik zie meer dat je drinkt dan eet (ik bedoel daarmee dat je gewoon maaltijden moet eten dan iets te drinken)
Oud 05-09-2005, 23:08
Chelsea
Chelsea is offline
Citaat:
BMF schreef op 27-06-2005 @ 11:11 :
*kent 't probleem

2) Erop letten dat áls je eet, je iig boter op je boterham doet etc. De kleine dingetjes kunnen ook nog wel eens een verschil maken! Zelfde als broodbeleg: Kies een beetje 'strategisch' zoals de dietiste dat zei..

dat je er wat aan hebt! Succes iig!
ik ook, ik moet me volproppen met eten, vooral in de zomer val ik heel veel af
dat over boter is zeker waar ja, alleen helaas van mij kan ik die geur van boter alleen al niet uitstaan
Oud 13-09-2005, 11:40
Verwijderd
Citaat:
MeelFriek schreef op 12-06-2005 @ 13:40 :
Hoog in koolhydraten en (goede) vetten gaan zitten. Geen slechte vetten, aankomen betekent niet dat je maar ongezond moet gaan eten.

Je moet meer kcal binnenkrijgen dan je nodig hebt. Mogelijkheid om dat te realiseren:

Ontbijt
2-3 boterhammen

Tussendoor
2 boterhammen
1x fruit

Lunch
3-4 boterhammen
1x fruit

Tussendoor
2 boterhammen
50-100 gram nootjes

Avondeten
Tsja, weinig over te zeggen, gewoon zorgen voor een flinke portie

Avond
Zoet tussendoortje, bijv. wat koekjes of snoep
100g nootjes

Beleg 't liefst zóet beleg. (Room)boter op je brood doen. Geen dieetproducten gebruiken.
en smeer gelijk wat boter op je brood
Met citaat reageren
Oud 13-09-2005, 16:18
11568
11568 is offline
Zet een trechter in je keel en laat iemand daar frituurvet in gieten.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2005, 12:35
Codaz
Codaz is offline
Citaat:
11568 schreef op 13-09-2005 @ 17:18 :
Zet een trechter in je keel en laat iemand daar frituurvet in gieten.
Hahahaha Maar 2 tussendoortjes, krijg jij dat allemaal weg meelfriek of wat ?
Met citaat reageren
Oud 21-09-2005, 16:33
mish85
mish85 is offline
iedere dag een halve liter danoontje ( dat kinder spul).. tish nog lekker ook
of iets wat daar op lijkt...

en meer mag ook.of minder
Oud 24-09-2005, 08:43
Bonga
Bonga is offline
ik denk dat regelmatig een pak stroopwafels verorberen een aanzienlijk effect zou hebben, of andere koekjes natuurlijk.
Oud 25-09-2005, 13:40
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Citaat:
Anoukruless schreef op 02-09-2005 @ 14:42 :
jumjum!
Oud 26-09-2005, 00:53
Verwijderd
Citaat:
Anoukruless schreef op 02-09-2005 @ 14:42 :
Altijd

Moest zelf op gegeven moment 9 kilo aankomen, is me uiteindelijk gelukt met iedere dag min. 3 borden met spagetti en kaas eten.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2005, 12:29
Mara
Mara is offline
Citaat:
Codaz schreef op 21-09-2005 @ 13:35 :
Hahahaha Maar 2 tussendoortjes, krijg jij dat allemaal weg meelfriek of wat ?
Ik snap je zin niet helemaal?

En nee, ik krijg dat schema niet weg, maar ik hoef ook niet aan te komen he
Met citaat reageren
Oud 26-09-2005, 16:27
Ndimension
Ndimension is offline
Je moet niet vet worden, je moet massa aankomen.

De beste manier om massa aan te komen is: ontzettend veel boterhammen eten met een enorm dikke laag pindakaas erop en eet heel veel bananen. Dat moet helpen.
Maar ga geen onzin eten als chips, snoepjes (met suiker erin, dropjes dus ofzo) of snacks.
Let ook op het aantal calorieën: probeer zoveel mogelijk daarvan binnen te krijgen, maar op een gezonde wijze. Dus: zo min mogelijk suiker, en zo min mogelijk verzadigde vetten (onverzadigd is ok).
Reageren

Regels voor berichten