Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
eten kan je namelijk ook af/aan leren, in mijn 9 maandne in het buitenland at ik bijvorbeel veel minder dat ik hier in nederland at (nu eet ik hiet ook weer minder) maar ik kan wel gewoon meer eten puur om het eten, terwijl het niet extra voldoening (stilling honger gevoel) geeft
||
Citaat:
@mijnheerbeer dit probeer ik indderdaad wel, vroeger wou dit nooit dus ik ga dit nu maar eens proberen. Gister ook nog gedaan, om half 1 had ik echt HONGER (terwijl ik dat nooit heb) en heb ik 4 broodjes gegeten ![]() @Dark_Princess jah is indd waar, s'ochtends is beter om te wegen, maar tis zoiezo, s'ochtends of s'avonds niet veel ![]() Maar vet eten werkt dus niet bij mij, ik heb alles vet (melk, yoghurt of vaak vla, slagroom, etc) en gebruik van alles meerdere of grote porties (taart ect) maar ik kom niet aan @roos ik heb al wel vaker ook andere shakes van nutricia gehad op advies van de arts, soort babyvoeding. het hielp amper en daarnaast was het ook ongeveer het gadverdamme goorste wat ik ooit gegeten heb en at ik nog liever kots, zo goor. en tot slot @Popgamer1989 dat is echt veeeel te weinig ik at vroeger heel weinig en ben toen langzamerhand meer gaan eten, nu kan ik bijna een normale portie op ![]() maar het probleem blijft dat ik niet aankom, ik eet misschien normaal maar kom niet aan. Ik eet dus de laatste tijd meer en meer verspreid en dan blijkt dus dat zelfs na het eten, ik alsnog ernstig afgevallen ben of zoiezo weinig weeg ![]() in ieder geval bedankt voor de tips tot nu toe heeft iemand ook enig idee wat voor dingen zorgen voor extra vet, ik bedoel bijv kaas of jam of pindakaas op brood (ben dus wel vegetariër) en drinken weet ik zelf wel geen water en veel sap, maar verder welk avondeten bijv? ik eet wel italiaans meestal. Ik ben verder niet zo'n melk fan, niet zo gezond ook voor mij dus. Ik weet wel dat ik altijd, surprisingly enough, heel veel ijzer in mijn lichaam heb ![]()
||
Citaat:
ben vegetarier maar pindakaas is dus wel goed ![]() ![]() oh en we hebben geen blender oid meer ![]() maar ik neem altijd milkshakes bij patatzaak, ik snoep enzow ook altijd veel, al dat extra vet komt er zoiezo maar schijnbaar helpt het weinig, dus vandaar dat ik opzoek ben naar alle andere 'gezonde' vetten zeg maar in de hoop dat dat wel werkt. iemand zei laatst btw ook iets tegen mij over dat kinderen dikker worden van halfvolle melk dan volle, stond in de spits van woensdag. ik heb het donderdag in het kort in de metro zien staan maar verder niet ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
vooral veel saus nemen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Iemand die dik is heeft vergif in z'n lichaam dat opgeslagen wordt. Dit zorgt voor o.a. suikerziekte en vele andere ongezonde ziektes. Dit is zeer ongezond en zoals je weet hebben veel mensen hier last van.
Er is een verschil tussen dik zijn en zwaar zijn. Iemand die goede spieren heeft is doorgaans wat zwaarder dan een mager persoon zonder spieren. Gewicht op zich zegt dus niet veel. Er is meer informatie nodig om een analyse uit te voeren of iemand te zwaar of te licht is of gezond is in dat opzicht. Wil je meer wegen, kun je bijvoorbeeld op een sport gaan of naar de sportschool gaan. Dat is een stuk gezonder dan 'vetter' worden. Toch even wat ''tips'' * Gebakken/verbrand voedsel eten. Inclusief melk, vlees, groente, granen. Daarmee zorg je dat je een slechte spijsvertering krijgt door je darmflora te vernietigen. * Geen koffie drinken, niet roken, speed gebruiken, of wat voor adrenaline of dopamine gerelateerd product dan ook. * Zorgen dat je het adenovirus-36 (AD-36) virus krijgt (1, 2). * Geen rauw voedsel eten zoals fruit, noten, algen. Neem ook vooral geen probiotics en vreet af en toe wat anti-biotica om je darmflora nog meer naar de mallemoer te helpen. Om het tegenovergestelde te bereiken kun je (deels) het tegenovergestelde doen. Ie. ik zeg niet dat je speed moet gaan gebruiken om af te vallen, dat is zo jaren tachtig. Probeer ephedra ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Je spijsvertering kan nu veel gemakkelijker alle vitaminen en koolhydraten eruit halen. Je hebt juist heel veel koolhydraten nodig om dikker te worden. Eet vooral veel (bruin)brood en aardappelen, deze zijn rijk aan koolhydraten. Eet ook heel onregelmatig, dit helpt heb ik gehoord. Door het vele kauwen wordt je eetlust wel minder maar als je de hele dag door eet dan krijg je voldoende koolhydraten binnen. Eet vooral zoete dingen en eet veel roomboter en kaas. Je kan ook lekker lui op de bank gaan liggen zodat je bijna geen calorieën verbrandt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
dat over boter is zeker waar ja, alleen helaas van mij kan ik die geur van boter alleen al niet uitstaan
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Moest zelf op gegeven moment 9 kilo aankomen, is me uiteindelijk gelukt met iedere dag min. 3 borden met spagetti en kaas eten. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En nee, ik krijg dat schema niet weg, maar ik hoef ook niet aan te komen he ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
[GoW] Hoe word je 'goed' Pufsnuivert | 39 | 26-12-2006 20:59 | |
Psychologie |
hoe houd ik mezelf van eetgestoorde gedragingen af? (trigger) Verwijderd | 20 | 02-12-2005 09:36 | |
Liefde & Relatie |
Hoe mijn relatie de puin in liep! Woestijnpinguin | 26 | 17-08-2003 20:54 | |
Lifestyle |
Hoe wordt ik een echte alto/wannabe-neger? Sir Smoke-A-Lot | 154 | 01-05-2003 10:13 | |
Lichaam & Gezondheid |
Vet op je rug Gwen. | 4 | 19-05-2002 16:51 | |
Lichaam & Gezondheid |
word gek van mezelf (mijn lichaam... al m'n vet gaat naar m'n buik!!) dolores_temp | 5 | 16-11-2001 19:55 |