Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-09-2005, 19:14
Q8
Q8 is offline
Ik gebruik mijn compaq presario laptop al 4 jaar zonder problemen. Maar ik heb een probleem nu. Wanneer ik mijn laptop aanzet hoor ik duidelijk de windows-theme en de theme van een voicechat programma die automatisch opstart maar ik heb totaal geen beeld. Het is net of er ruis op mijn beeldscherm is net als op T.V Weet iemand waar dit aan kan liggen? Thanks
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-09-2005, 21:59
Hakuna
Hakuna is offline
Ik gebruik ook al zo'n 3 jaar een Compaq presario laptop (staat zo'n 10 uur per dag aan online) het is de goedkoopste uit die serie (Presario 700). maar heb tot nu toe geen enkel probleem kunnen vaststellen met het scherm, zoals pixeluitval oid!

Welke presario heb jij dan uit die serie?

Je zou eens kunnen kijken naar de beeldinstellingen of die beeldresolute wel goed staat.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2005, 13:15
very drunk driver
very drunk driver is offline
Citaat:
Cornel schreef op 15-09-2005 @ 22:59 :
Je zou eens kunnen kijken naar de beeldinstellingen of die beeldresolute wel goed staat.
zo makkelijk als jij dat zegt is dat niet he maatje als je beeldscherm het niet doet kun je moeilijk kijken of de beeldresolutie goed staat.

je moet eerst in veilige modus zien te komen. gelijk nadat je de aan knop hebt ingedrukt druk je op F8 heel vaak en dan krijg je een scherm te zien met "wilt u in veilige modus opstarten" en nog wat opties. als je dit beeldscherm niet te zien krijgt denk ik dat de hardware kapot is. dit beeldscherm zie je altijd ook al staan de instellingen van het beeldscherm niet goed ingesteld. helaas kun je in veilige modus weinig beeldinstellingen doen en is het misschien noodzakelijk om een herstelpunt terug te gaan .
Oud 18-09-2005, 18:54
J-roenn
J-roenn is offline
zit er toevallig niej een plug voor gewone monitor op die laptop ? dan zou je even kunnen checken of r hardware/software is.

maar als je zelfs bijv. het scherm waarin hij t geheugen gaat checken niet eens te zien krijgt is het denk ik een hardwarematig probleem.
weinig aan te doen want door de leeftijd van de laptop is het denk ik niet meer echt rendabel om m te laten repareren...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten