Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-09-2005, 13:03
Dobomobo
Dobomobo is offline
En jawel hoor, daar is Dobomobo weer. Probleem 1 is inmiddels opgelost, ik heb me over jongens heengezet, en heb er veel minder problemen mee. Maar probleem 2 dient zich aan.
Het gaat over tijd. Ze heeft veel minder tijd voor me als eerst. Ik zal eens de week in een grove schets weergeven.

Maandag : We komen op school, en hebben maar 30% van de lessen, les met elkaar, waarvan de helft dat we naast elkaar zitten. (oftewel, tijdens de lessen is er bijna geen contact).

In de pauzes zitten we dan naast elkaar, maar na enkele minuten is ze alweer weg met iemand lopen(om over problemen te praten, roddelen, enzovoorts.) (ook omdat de relatie tussen haar vriendin en haar vriend op het rantje van een afgrond staat.)
We zien elkaar dus ook weinig in de pauzes

Na school : Ook na school hebben we geen contact, dit omdat zei van haar ouders niet na school mag afspreken, omdat school (huiswerk) belangrijker is.

Dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag (zie maandag)

Zaterdag . Mijn vriendin doet aan sport( 5x per week) en daardoor is ze ook de hele morgen en een gedeelte van de middag bezet. Meestal komt ze na het trainen naar mij toe, om af te spreken.

zondag . Huiswerk dag.

Samenvatting voor de mensen die dit verhaal niet willen lezen:
Ik heb bij 15% van de lessen contact met haar, in de pauzes ongeveer 20% van de pauze. Na school de hele werkweek niks, zondag ook niet. En op zaterdag spreken we af. (soms ook op donderdag, omdat we dan weinig uurtjes hebben, ze verzint dan een smoes bij haar ouders om bij mij te komen.)

Ik vind dit te weinig, en mis haar heel erg vaak. Ik snap dat ze ook tijd wil hebben met haar vriendinnen enzo, maar ik vind dit wle jammer. Ze heeft gewoon te weinig tijd, en ze weet zelf ook niet wat ze eraan moet doen. Iemand een oplossing?

Bedankt voor het lezen van dit lange verhaal.
Oud 23-09-2005, 13:21
Roos
Roos is offline
Sorry hoor, maar als jullie nooit buitenschool afspreken vind ik niet echt dat je een leuke relatie hebt. Je zit dus naast elkaar op school en spreekt elkaar in de pauzes.
Je wilt toch ook wel eens wat leuks gaan doen? Samen?
Maar ja als je vriendin niet met je af mag spreken heb je wel een probleem.
Oud 23-09-2005, 13:25
fractuur
fractuur is offline
Ik vind het wel overzichtelijk zo.

OT: Het lijkt misschien wel weinig, maar ik snap wel dat zij zich niet op laat eisen op school. Eigenlijk vind ik dat ze het wel "goed voor elkaar heeft", gezien de percentages. Je moet niet alle lessen naast haar willen zitten. School is school, en daar ga je ook nog met vrienden/vriendinnen om. Je ziet elkaar wel, maar dat moet niet te veel worden. Ehm.. ik kan het niet zo goed onder woorden brengen eigenlijk.. Als je veel naast elkaar zit, of elke pauze samenloopt/staat/zit, dan wordt je echt zo'n vastgelijmd stelletje, en ik maak uit jouw verhaal op dat je vriendin daar veel te onafhankelijk voor is. Probeer vaker op donderdagavond wat af te spreken, misschien een keer op zondag (ouders zijn al een stuk toegeeflijker als je een uur of wat achter je huiswerk zit 's ochtends, en dan aan het eind van de middag bij haar langsgaat ofzo). Claim haar niet te vaak op school, ga zelf ook nog veel met vrienden om enzo.

Kan iemand mijn verhaal even wat bondiger en beter samenvatten? Er is vast wel iemand die snapt wat ik bedoel te zeggen.
Oud 23-09-2005, 13:47
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Nou lekker dat ze in de pauzes weinig tegen je zegt. Ik zou juist de oren van zijn kop lullen als dit bij mij het geval was. Je kunt er met haar over praten, waarom ze zo weinig af wil spreken?
Oud 23-09-2005, 14:08
verwijderddeze
verwijderddeze is offline
Lijkt me dat er iets niet goed zit. Ik zie mijn vriend erg vaak, mss zelfs overdreven vaak, maar zo weinig is ook niets. Vooral niet als jullie bij elkaar op school zitten
ze heeft wel gigantisch veel huiswerk dan hoor
Met citaat reageren
Oud 23-09-2005, 14:38
bj0etiejfreak
bj0etiejfreak is offline
pfft lekkere relatie dan...
Hoelang hebben jullie al wat?
Oud 23-09-2005, 16:25
Dobomobo
Dobomobo is offline
Citaat:
BrunetJuh schreef op 23-09-2005 @ 14:47 :
Nou lekker dat ze in de pauzes weinig tegen je zegt. Ik zou juist de oren van zijn kop lullen als dit bij mij het geval was. Je kunt er met haar over praten, waarom ze zo weinig af wil spreken?
Ze wíl niet weinig afspreken. als het kon wou ze vaker afspreken, maar door de week mag ze niet afspreken van haar ouders omdat ze dan huiswerk moet doen..
Oud 23-09-2005, 16:26
Dobomobo
Dobomobo is offline
Citaat:
bj0etiejfreak schreef op 23-09-2005 @ 15:38 :
pfft lekkere relatie dan...
Hoelang hebben jullie al wat?
T gaat verder wel goed hoor. We zijn alleen(vind ik) wat weinig samen de laatste tijd. We hebben 10 maanden nu.
Oud 23-09-2005, 16:50
Smobbo
Smobbo is offline
Euh, als de ouders van je vriendin het niet eens goed vinden dat jullie elkaar buiten school om zien (wat absurd is imho), dan wordt bij elkaar slapen wel heel lastig om er door te krijgen (zie andere probleempje van dobomobo).
Oud 23-09-2005, 17:24
Dobomobo
Dobomobo is offline
Citaat:
Smobbo schreef op 23-09-2005 @ 17:50 :
Euh, als de ouders van je vriendin het niet eens goed vinden dat jullie elkaar buiten school om zien (wat absurd is imho), dan wordt bij elkaar slapen wel heel lastig om er door te krijgen (zie andere probleempje van dobomobo).
I know. Gelukkig is ze zonet even langsgeweest We kwamen niet van elkaar af . Maarja. We proberen maar een oplossing te vinden.
Oud 23-09-2005, 21:51
Verwijderd
beste man, in de les hoor je op te letten, en niet te kletsen met je vriendinnetje
Met citaat reageren
Oud 23-09-2005, 22:35
Dobomobo
Dobomobo is offline
t is gewoon f*cking uit!
Oud 23-09-2005, 22:39
Smobbo
Smobbo is offline
Citaat:
Dobomobo schreef op 23-09-2005 @ 23:35 :
t is gewoon f*cking uit!
WTF???
Waarom?
Het ging toch goed tussen jullie? (alleen niet met haar ouders?)
Oud 23-09-2005, 22:43
Dobomobo
Dobomobo is offline
Citaat:
Smobbo schreef op 23-09-2005 @ 23:39 :
WTF???
Waarom?
Het ging toch goed tussen jullie? (alleen niet met haar ouders?)
Dat dacht ik ook. MAar ze zegt nu dat ze al zo'n 2 weken niet smeer voor me voelt. En t uit medelijden maar aan liet.
Oud 23-09-2005, 22:44
Smobbo
Smobbo is offline
maareuh, ze was toch net (paar uur geleden) nog bij je geweest? En toen deed ze nog gewoon leuk .
Hoe heeft ze het dan uitgemaakt? gebeld ofzo?
Ze is dan waarschijnlijk wel erg goed is 'doen alsof', tering zeg.
Oud 23-09-2005, 22:52
Verwijderd
damn das wel ontzettend kut voor je zeg
maar als ik zo je verhaal lees denk ik dat ze je aan het ontlopen was ofzo. Misschien voelde ze al een tijd minder voor je en had ze daarom zo weinig tijd ofzo.
Nja super veel sterkte ermee!
Met citaat reageren
Oud 24-09-2005, 09:09
Verwijderd
Hu? Wat een doos. Zeg dat dan metéén, aan medelijden heeft niemand iets.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten