Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Succes ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Maarja, het volgende moment kan ie ook weer heel gezellig doen en lief. maar bedankt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ergens issie ook wel een beetje fout... maar dit kan ik cker niet FOUT noemen... ![]()
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Kijk, hij is gewoon een hele lieve bijzondere jongen. Maar die problemen kunnen het naast hemzelf ook een relatie moeilijk maken. Hoe dan ook, ik geloof dat ik het toch maar ga proberen. Ik krijg hem toch niet uit mn kop en dan moet ik het zelf maar ervaren ofzo ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hij is aan de drugs geweest, is depressief geweest, heeft in een inrichting gezeten, is nooit echt eerlijk tegen je, liegt meisjes voor en heeft geprobeerd zelfmoord te plegen. Van zo'n exemplaar zou ik maar mooi wegblijven tenzij je ervan houdt in hopeloze en pijnlijke relaties verzeild te raken.
|
![]() |
||
Citaat:
Psychische problemen is niet eens zo erg. Die hebben de meeste mensen wel. Maar de rest van het verhaal: drugs, depressie (zeer lastig!), inrichting (hallo ![]() ![]() Die jongen zit zo diep in zijn eigen shit dat hij daar eerst zelf maar eens moet uitkomen voordat hij aan een relatie begint! Niet doen dus ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
En ik ken iemand die uit een psychiatrische inrichting komt en die is echt heel eng ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
I'm falling for a bad boy. AwesomeDude | 0 | 18-06-2011 19:15 | |
Lifestyle |
sneakers..... Fossilsurf | 27 | 10-11-2005 16:07 | |
Films, TV & Radio |
[drama] Bad Boys Diesel | 6 | 04-10-2003 18:07 | |
Films, TV & Radio |