Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
maar 't punt is dat ik met school de afgelopen 2 weken weg ben geweest, dus toen ook al niet kon werken. en daarom vind ik het echt zo over komen van dat m'n werk me weinig kan schelen. tenminste, ik kan me zo voorstellen dat m'n werkgever zo denkt. zo dacht m'n vorige iig wel ![]() maar dat is helemaal niet zo! maar probeer dat maar eens uit te leggen ![]()
||
Citaat:
alleen is er dan 1 klein probleempje....mijn contract ligt nog ongetekend in het laatje met post ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als jij meer wil werken dan 3 uur en het kan niet, kun jij ook gewoon fluiten naar die extra uren. Nu ben je gewoon extra nodig en doen ze een beroep op je, zeg je nee hebben hun pech, als je tenminste wel minstens 3 uur werkt. |
![]() |
||
Citaat:
En die 3 uur is júist om een 0-uren contract te vermijden.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik heb in een redelijk klein filiaal gewerkt en wij hadden op maandag en dinsdag (om de week: alleen met de actie) een vulavond en op donderdagavond koopavond. Het filiaal is nu verhuisd en heel groot geworden. Nu zijn er 4x per week vulavonden (en dus ook niet meer om de week, maar gewoon elke week) en nog één koopavond. @~LiefEngeltje~: bij ons ook een groot probleem, maar je kan altijd van te voren op internet kijken. Op zondag staat het krantje al online.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Werken of studie? tunechi | 5 | 17-03-2013 11:28 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
ER IS ZOVEEL MEER - Googlen met Robbert van den Broeke Char Margolis | 8 | 29-12-2005 22:18 | |
Werk, Geld & Recht |
Twijfels over opleiding [gaat eigenlijk over werk/stage] colors | 11 | 30-01-2005 09:26 | |
Turkije wel of niet bij de eu?? een dichter | 204 | 04-10-2004 12:13 | |
Hoger straffen werkt wel. Verwijderd | 81 | 27-06-2004 20:12 | |
De salarissen van ministers moeten omhoog MissCzechMeOut | 79 | 18-04-2004 17:22 |