Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-06-2002, 14:07
wiebenik
wiebenik is offline
Is het normaal, dat ik na bijna 3 jaar weer gevoelens krijg voor een jongen die ik op vakantie ontmoet had en daarna nooit meer gezien heb, ik heb wel foto's enzo. We hadden na die vakantie nog 1 keer contact gehad. Ik snap er niks van, zullen het de zomerkriebels zijn ofzo? Ik zou hem in ieder geval weer graag willen zien, kijken of hij er veranderd is bijvoorbeeld. Ik zit er wel een beetje mee, want ik heb een lieve vriend en er is niks mis met onze relatie. Ik heb echt het idee dat dit niet normaal is.

xxx

Laatst gewijzigd op 18-06-2002 om 14:23.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-06-2002, 14:08
Gothic
Gothic is offline
wat is normaal? Ach het kan toch gewoon?
Oud 18-06-2002, 14:10
wiebenik
wiebenik is offline
Maar het is toch raar, dat ik ineens weer veel aan die gozer denk terwijl ik hem helemaal niet gezien of gehoord heb?
Met citaat reageren
Oud 18-06-2002, 14:11
Kubstudent
Kubstudent is offline
Citaat:
wiebenik schreef:
Maar het is toch raar, dat ik ineens weer veel aan die gozer denk terwijl ik hem helemaal niet gezien of gehoord heb?
Onderdrukte gevoelens?? Ben geen psycholoog, dus zeg maar wat...
Met citaat reageren
Oud 18-06-2002, 14:12
wiebenik
wiebenik is offline
Citaat:
Kubstudent schreef:

Onderdrukte gevoelens?? Ben geen psycholoog, dus zeg maar wat...
Hmmm zou best eens kunnen...
Met citaat reageren
Oud 18-06-2002, 16:09
ilsy
ilsy is offline
Hey!

Ik zou niet weten wat het betekent, maar misschien vond je die jongen toendertijd het einde en omdat je het in de zomer hebt meegemaakt wordt je er weer aan herinnerd!

Ik heb zelf ook zoiets mee gemaakt..2 jaar geleden vakantievriendje die ik écht helemaa het einde vond..totaal mijn type! Heb dus nog een poosje met hem geschreven en heb nog foto's van m.. kwam afgelopen weekend zijn mob.nr. tegen en besloot s te proberen of een smsje van mij aan zou komen in het buitenland..en 2 min later: piep piep..heb dus een poos met m gesmst en ik werd weer helemaal happy enzo!

Ondertussen heeft ie een vriendin en 'wij' hebben sowieso geen kans dat het iets wordt, alleen al om de afstand en het feit dat hij 'bezet' is..maar ik zal hem niet snel vergeten...hij heeft bij mij een tof beeld achtergelaten en was een type waar ik op val!

COnclusie: al kijkend naar mijn eigen ervaring denk ik dat je maybe ook zoiets hebt van: ik vond die jongen supertof en dat je door de zomer er weer aan moet denken..Zegt natuurlijk niet dat je nix om je huidige vriend geeft, maar je haalt nu gewoon weer een voor jou mooie herinnering omhoog!!

Niet te druk om maken dus! Suc6 iig!

Greetzzz
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 10:39
wiebenik
wiebenik is offline
Citaat:
ilsy schreef:
Hey!

Ik zou niet weten wat het betekent, maar misschien vond je die jongen toendertijd het einde en omdat je het in de zomer hebt meegemaakt wordt je er weer aan herinnerd!

Ik heb zelf ook zoiets mee gemaakt..2 jaar geleden vakantievriendje die ik écht helemaa het einde vond..totaal mijn type! Heb dus nog een poosje met hem geschreven en heb nog foto's van m.. kwam afgelopen weekend zijn mob.nr. tegen en besloot s te proberen of een smsje van mij aan zou komen in het buitenland..en 2 min later: piep piep..heb dus een poos met m gesmst en ik werd weer helemaal happy enzo!

Ondertussen heeft ie een vriendin en 'wij' hebben sowieso geen kans dat het iets wordt, alleen al om de afstand en het feit dat hij 'bezet' is..maar ik zal hem niet snel vergeten...hij heeft bij mij een tof beeld achtergelaten en was een type waar ik op val!

COnclusie: al kijkend naar mijn eigen ervaring denk ik dat je maybe ook zoiets hebt van: ik vond die jongen supertof en dat je door de zomer er weer aan moet denken..Zegt natuurlijk niet dat je nix om je huidige vriend geeft, maar je haalt nu gewoon weer een voor jou mooie herinnering omhoog!!

Niet te druk om maken dus! Suc6 iig!

Greetzzz
Ja dankje, ik denk dat je gelijk hebt, ik heb nog wel z'n telefoonnummer, maar ik heb sterk het idee dat het adres niet meer klopt, maarja, ik ga toch geen contact zoeken, dat zou ik lullig vinden voor m'n vriend, maar ik denk idd dat het gewoon de zomerkriebels zijn (dat hoop ik tenminste).
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 14:29
*+*alleskits*+*
*+*alleskits*+* is offline
jep!!! is normaal(eb ik ook )
-xxx-...
Oud 20-06-2002, 14:31
casey
casey is offline
Ik denk ook dat je je niet al te veel zorgen hoeft te maken.
Leuke herinnering ana ene jongen die toch een verschil maakte in je leven.
Maar is voorbij. Hij woont ook ver, heeft misschien al ene vriendin.
En nu heb je je vriend en je houdt van hem, dus, no probs.
Oud 21-06-2002, 11:51
wiebenik
wiebenik is offline
Eigenlijk woont hij niet zo ver weg ongeveer 60km ofzow, maarja ik weet natuurlijk niet of hij daar nog steeds woont, als dat zo is zou ik contact kunnen zoeken, maarja eigenlijk heb ik daar niks aan en ik durf het ook niet. Het is idd een leuke herinnering en ik denk dat ik die beter ook maar leuk moet houden(dus geen contact zoeken).
Met citaat reageren
Oud 21-06-2002, 13:59
lake bodom
lake bodom is offline
heb ik met iemand uit portugal van vorig jaar.. ik mis hem gewoon en xie hem nooit meer
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten