Advertentie | |
|
![]() |
|
Genoemde resultaten zijn onder voorbehoud. Raadpleeg URL http://owinfo.tue.nl/ ter controle van de juiste resultaten.
Wij wijzen u op het inzagerecht zoals bedoeld in de Onderwijs en Examen Regeling van de opleiding waarvoor u bent ingeschreven. Tegen deze beslissing (i.c. beoordeling tentamen) kunt u binnen 4 weken nadat de beslissing bekend is gemaakt in beroep gaan door indiening van een beroepschrift bij het College van Beroep voor de examens van de TU/e. Het beroepschrift dient met redenen omkleed te zijn. Dit staat onderaan het mailtje wat je krijgt als er een cijfer bekend is gemaakt. Het kan dus zijn dat in het mailtje een fout staat, maar......er staat toch duidelijk dat owinfo dus het juiste cijfer herbergt. Wat kan ik hier nu evt. tegen doen? Ik vind dit namelijk een erg rare gang van zaken. Inzage vragen in het tentamen doe ik sowieso (dat leverde vorige deeltentamen 7/8 van de mensen een hoger cijfer op....) |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik snap dat het balen is, maar ik denk niet dat je er veel tegen kunt doen. Is bij ons ook een keer gebeurd, en de mensen die toch hun studiepunten gingen vragen, konden er alsnog naar fluiten (RU Nijmegen). |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En natuurlijk snap ik ook wel dat je je studie niet hoort te halen door hun fout, maar ik vind dit gewoon zo'n kutstreek ![]() Ik ga iig wel m'n correctie zeer kritisch bekijken, er is een kans dat ik dan uiteindelijk wel die 6 heb. (Zoals ik ook al eerder aangaf). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed, ik probeer je de les niet te lezen. Ik heb volgens mij ook al wel gezegd dat ik denk dat je weinig kans van slagen hebt als je een bezwaarschrift indient, hooguit kun je proberen het te gooien op opgewekt vertrouwen, maar zoals juno zegt zal dat waarschijnlijk ook niet lukken. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Anywho, ik wilde alleen maar weten of er een mogelijkheid was, maar die is er volgens de ruime meerderheid niet. Jammer, maar helaas, dan maar wachten totdat ik die zooi kan inkijken en anders evt. herkansen. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Nuttigheid van school? Syn | 16 | 18-09-2009 17:52 | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-Je-Hart-Topic #120 Verwijderd | 492 | 08-02-2008 17:14 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
Verhalen & Gedichten |
Nina & Sara Giles | 18 | 24-07-2003 22:37 |