![]() |
|
Grotere of andere foto's zijn altijd mogelijk vraag het even.
Bieden excl verzendkosten! en die zijn dan voor de koper. Geld overmaken via bank. Ik stuur de dingen snel op. Alleen bieden als je ook echt gaat kopen,en ik niet een half jaar op geld hoef te wachten. detail: http://show.imagehosting.us/show/709..._-1_709691.jpg wat: bandshirtje van guttermouth, 3/4de mouwen staat: prima, amper aangehad, want te groot. maat: m ![]() wat: lagwagon girlie met 3/4de mouwen staat: prima, wel gedragen maar zie je er totaal niet aan af ook de print is nog mooi maat: officieel maat m, maar valt wat kleiner uit. ![]() wat: strung out girlie. mooie pasvorm, iets langer dan standaard en wat getailleerder. staat: lang geleden gekocht maar niet heel veel gedragen, ziet er prima uit. maat: m, maar valt als een s. wat: green lizard girlie staat: is wel oud maar nooit veel gedragen dus goed. ook de print ziet er nog netjes uit maat: zit geen kaartje in maar valt als s wat: rancid girlie staat: super, als nieuw maat: youth medium wat: saves the day girlie staat: erg goed maat: er staat m in, maar hij is vrij kort en ik heb hem wat getailleerder gemaakt dus het is nu een sje. wat: new found glory shirtje zonder mouwtjes staat: super, nooit gedragen maat: s wat: grappig frenzal rhomb shirtje op de voorkant dus die 'fan' met al die kinderen en op de achterkant staat "frenzal rhomb told me their boys coudnt swim" staat: erg goed, weinig gedragen en de print is nog mooi maat: er staat s/m in, ik vind het gewoon een s
|
|
|