Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-09-2005, 15:54
botulismf
botulismf is offline
het is toch wel weer zo'n 6 maanden geleden...

mijn mening, nog steeds: 'Geklooi In De Garage' klinkt niet en dekt de lading absoluut niet.

ik heb geen zin om argumenten te hertypen, die zijn hier te vinden:
http://forum.scholieren.com/showthre...light=subforum
Oud 28-09-2005, 16:19
Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
botulism schreef op 28-09-2005 @ 16:54 :
het is toch wel weer zo'n 6 maanden geleden...

mijn mening, nog steeds: 'Geklooi In De Garage' klinkt niet en dekt de lading absoluut niet.

Zet zelf ook grote vraagtekens bij die benaming van het subforum, maar weet jij er dan een 'betere' naam voor?

Trouwens op de meeste forums dekt de vlag de lading niet!
Oud 28-09-2005, 16:29
Verwijderd
Je hebt eraan gedacht. Maar intussen ben ik geen muziekfb meer, dus ik laat dit aan mijn waarde collega's over. Niet dat ik me afzijdig zal houden, maar ik heb nu eenmaal niet echt meer iets te zeggen erover.
Oud 28-09-2005, 18:03
3rd Rock
3rd Rock is offline
He, die naam heb ik verzonnen en die moet dus blijven!
Oud 28-09-2005, 18:43
Verwijderd
Ik ben voor.
Huidige naam is flauw (sorry 3rd Rock), dekt de lading niet en is nogal onduidelijk voor nieuwe leden is me opgevallen.
Oud 28-09-2005, 18:55
Hakuna
Hakuna is offline
Mischien is .. Geklooi voor professionals een optie, alhoewel ik sterk twijfel aan de kwaliteit van de (zelf) maak muziek die daar besproken wordt.

Behalve dan Chameleon, dat is wel...
Oud 28-09-2005, 19:03
Verwijderd
Ik heb een topic op Admin geopend erover.
Oud 28-09-2005, 19:05
Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Ufke schreef op 28-09-2005 @ 20:03 :
Ik heb een topic op Admin geopend erover.
Dus dat wordt weer een onderonsje voor de forumbaasjes.
Oud 28-09-2005, 19:06
Verwijderd
Citaat:
Cornel schreef op 28-09-2005 @ 20:05 :
Dus dat wordt weer een onderonsje voor de forumbaasjes.
Dan kun jij je er in ieder geval niet in mengen.
Oud 28-09-2005, 19:11
Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Ufke schreef op 28-09-2005 @ 20:06 :
Dan kun jij je er in ieder geval niet in mengen.
Maar anderen leden ook niet.

We zullen wel zien welke niets zeggende naam dat subforum weer krijgt.
Oud 28-09-2005, 19:13
Verwijderd
Discussie zal hier ook gewoon verder gaan, was de vorige keer ook het geval, en is niet meer dan logisch.

En je moet niet zeiken over niets zeggende namen als je Geklooi voor professionals als tip geeft.
Oud 28-09-2005, 19:33
Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Ufke schreef op 28-09-2005 @ 20:13 :

En je moet niet zeiken over niets zeggende namen als je Geklooi voor professionals als tip geeft.
Toch lijkt het mij de meest geschike naam voor dat subforum, of vind jij bv.. Prutsforum voor amateurs een beter voorstel? (kan toch )
Oud 28-09-2005, 20:17
cha0s
cha0s is offline
Ik vind 't nog steeds 'n klote naam, net als destijds. En ben nog steeds voor verandering van die naam.
Oud 28-09-2005, 20:57
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Ik dacht dat dit onderwerp niet meer mocht nadat we de FB's aldaar eruit geluld hadden?
Oud 28-09-2005, 21:55
Wammus
Wammus is offline
Ik vind het ook een kutnaam. Hoe kom je erop. Het lijkt me toch duidelijk dat je hier in nederland niet in een garage gaat zitten kutten om muziek te produceren...

Ik ben voorstander van bandleden gezocht en wel om de reden dat dit gewoon het duidelijkst is. De beschrijving die er nu bij staat volstaat dan prima en iedereen weet metteen waar het over gaat.
Oud 28-09-2005, 22:00
Verwijderd
Bandleden gezocht is niet geschikt omdat mensen er ook eigen nummers kunnen posten voor tips en kritiek en info over hun eigen shows kunnen plaatsen.
Bandleden gezocht dekt dan slechts een klein deel van de inhoud van het subforum.
Oud 28-09-2005, 22:03
Maurice
Maurice is offline
noem het gewoon "Amateur".
Oud 28-09-2005, 22:04
Gimme more beer
Oh btw, ik heb nog een "leuke" naam voor seksualiteit.

"Friemelen op de achterbank"
Oud 28-09-2005, 22:05
Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
wammus schreef op 28-09-2005 @ 22:55 :
Het lijkt me toch duidelijk dat je hier in nederland niet in een garage gaat zitten kutten om muziek te produceren...

Veel (amateur) bands moeten het vaak met minder doen, tenzij je als hobbyband de middelen hebt om in bv de Wisseloord studio's van Hilversum opnames te mogen maken.
Oud 28-09-2005, 22:11
Gimme more beer
Citaat:
Cornel schreef op 28-09-2005 @ 23:05 :
Veel (amateur) bands moeten het vaak met minder doen, tenzij je als hobbyband de middelen hebt om in bv de Wisseloord studio's van Hilversum opnames te mogen maken.
Onzin, een overwegend fatsoenlijke oefenruimte kost je nog geen tientje per maand per persoon.
Oud 28-09-2005, 22:18
Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 28-09-2005 @ 23:11 :
Onzin, een overwegend fatsoenlijke oefenruimte kost je nog geen tientje per maand per persoon.
Zal wel een Mp3 opnamestudio zijn.
Oud 28-09-2005, 22:20
Gimme more beer
Niet eens, maar het is geen garage...
Oud 29-09-2005, 08:16
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 28-09-2005 @ 21:57 :
Ik dacht dat dit onderwerp niet meer mocht nadat we de FB's aldaar eruit geluld hadden?
Jij lult. Ik heb toen gezegd het onderwerp een half jaar te laten rusten om het tijd te geven, misschien wennen, zoniet een nieuw topic te starten dan. En ziehier.

En over eruitlullen. Met zijn allen de ene persoon die nog moeite deed om fatsoenlijk te antwoorden aanvallen, kun je moeilijk eruitlullen noemen. Maar als je daar trots op wil zijn . Ga je gang.
Oud 29-09-2005, 09:22
Verwijderd
geklooi in de garage is absoluut kut, een beter idee heb ik helaas niet.

alhoewel : je eigen muziek/bands
maar dat klinkt ook zo billig
Oud 29-09-2005, 09:53
Gimme more beer
@ Mutant: Je had ook gewoon je conclusies kunnen trekken.
Oud 29-09-2005, 10:07
Nona
Nona is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 29-09-2005 @ 10:53 :
@ Mutant: Je had ook gewoon je conclusies kunnen trekken.
Je had ook gewoon niet zo'n zeikstraal kunnen zijn die alleen zijn eigen gelijk wil halen.

Maar ik ben voor de naam 'professionals in de garage'. Lekker suggestief.
Oud 29-09-2005, 10:20
Gimme more beer
Citaat:
Kruimel schreef op 29-09-2005 @ 11:07 :
Je had ook gewoon niet zo'n zeikstraal kunnen zijn die alleen zijn eigen gelijk wil halen.
Ik wilde alleen een andere naam en was (en ben nog steeds) van mening dat dat geen onredelijk verzoek was. Ik was niet zo'n "zeikstraal" geweest, als er gewoon op een normale manier over het onderwerp was gediscussieerd
Oud 29-09-2005, 10:33
Nona
Nona is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 29-09-2005 @ 11:20 :
Ik wilde alleen een andere naam en was (en ben nog steeds) van mening dat dat geen onredelijk verzoek was. Ik was niet zo'n "zeikstraal" geweest, als er gewoon op een normale manier over het onderwerp was gediscussieerd
Nu weet ik gelukkig dat jij heel goed in staat bent op normale manier te discussiëren, dus als je wat minder op de man speelt krijg je vast meer gedaan.
Oud 29-09-2005, 10:45
Verwijderd
Als het forum heel alleen van mij was geweest en het helemaal mijn beleid was geweest, ok, dan had ik mijn conclusie kunnen trekken, maar het hangt/hing niet alleen van mij af, dat weet jij ook heel goed.

En ipv nu weer tegen mensen te lopen zieken, wacht gewoon even af, het is duidelijk dat de gemoederen bedaard zijn en dat de naam niet voldoet.
Oud 29-09-2005, 10:51
Gimme more beer
Citaat:
Kruimel schreef op 29-09-2005 @ 11:33 :
Nu weet ik gelukkig dat jij heel goed in staat bent op normale manier te discussiëren, dus als je wat minder op de man speelt krijg je vast meer gedaan.
Laat ik het zo zeggen, de manier waarop de zaak toen is afgedaan, vond ik idioot. Wij waren allemaal van mening dat die naam erg denigrerend was tegenover ons en daar wilden we wat aan doen. Als je dan niet serieus genomen wordt, gaan de reacties tegen elkaar op zonder uiteindelijk iets gedaan te krijgen. Onze redenering toen was heel duidelijk, we hadden een groot gedeelte van de doelgroep achter ons en, laten we heel eerlijk zijn, de redeneringen van de FB's waren gewoon krom. Als er dan niet naar je geluisterd wordt, voel je je wel in de zeik genomen.

Okee, ik blader één topic verder en ben het alweer vergeten, maar als mutant, of weet ik veel wie van de muziek-FB's indertijd, dan weer met zo'n (ik nuanceer) ronduit belachelijke reactie komt, begin ik opnieuw.

We voelden ons in de zeik genomen, eerst door de naam, daarna door het FB-team, dan houd je er niet over op. Of mutant dat nou wil of niet.
Oud 29-09-2005, 10:52
Gimme more beer
Citaat:
Mutant schreef op 29-09-2005 @ 11:45 :
Als het forum heel alleen van mij was geweest en het helemaal mijn beleid was geweest, ok, dan had ik mijn conclusie kunnen trekken, maar het hangt/hing niet alleen van mij af, dat weet jij ook heel goed.

En ipv nu weer tegen mensen te lopen zieken, wacht gewoon even af, het is duidelijk dat de gemoederen bedaard zijn en dat de naam niet voldoet.
Het gaat mij erom dat dat na het eerste uur ook al duidelijk was en dat wist jij ook heel goed. Jij was het ook niet eens met de naam, maar jullie redenering om de naam toch te behouden was echt té slecht.
Oud 29-09-2005, 10:57
Verwijderd
Je trekt het je overigens wel heel erg aan he?

En wat betreft niet eens zijn of niet, jij vond het een drogreden, wij niet. Uiteindelijk doet dat niets meer ter zake, want die discussie is voorbij, we zijn een half jaar verder en de naam staat opnieuw ter discussie waarbij het duidelijk is dat er iets aan moet gebeuren.
Ik had het eerlijk gezegd zelfs al eerder verwacht.
Oud 29-09-2005, 11:03
Gimme more beer
Ik trek het me aan omdat ik me in de zeik genomen voel.

Ik snap niet dat indertijd niet gewoon de juiste conclusies getrokken zijn. Dan was er gewoon geen gezeik geweest.
Oud 29-09-2005, 11:12
Ieke
Ieke is offline
Het heeft geen zin om alles nu weer op te halen. leidt helemaal nergens heen.
Ook is het onzin om het je allemaal zo aan te trekken. Kom op zeg, het is maar een naam op een forum. Denk dat hier de opmerking "Internet" ook heel goed past.
Verder gaat dit topic nu dicht, ik ben het gezeur een beetje zat. (en met name van jou GMB)

We hebben het er op Admin over en wat het wordt horen jullie wel.

Regels voor berichten