Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
die strakgesneden mannenpakken zien we echt al voor het zoveelste jaar op rij. volgens mij trekken ze elk jaar een nieuw stofje voor hetzelfde patroontje uit de kast.
|
ik ben geen tegenstander van strakgesneden pakken, integendeel, maar ik had gehoopt op een vernieuwing in pakkenland. in elk geval qua uitvoering. want met een patroon kan je nog alle kanten op.
|
![]() |
@ Jimmy, vet die gucci's
Hoewel ik maatpakken zeker ook mooi vind heeft Tons ergens een punt. Het is inmiddels erg achterhaald. Ik vind dat je bij een man een karikatuur moet maken van de counturen die een man onderscheiden van een vrouw. Dus brede shouderjassen met lange getailleerde broeken en roffe schoenen. Dit soort gestilleerde jassen/pakken zijn mooi maar maken een man iets te sophisticated, terwijl je een beschermheer moet zijn voor chickies! Maar goed ik kan alle stijlen wel waarderen zolang het maar naar mijn smaak is uitgevoerd. Als het aan mij ligt moet de mannen mode meer richting blade runner post apocalyptische taferelen gaan, we zitten immers nu in de toekomst van toen .... Hier zie je een klein beetje wat ik bedoel: Yohji Yamamoto ![]() ![]() ![]() Taishi Nobukuni ![]() ![]() mercibeaucoup ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Japanse Street fashion doet het idd erg goed, check http://www.highsnobiety.com/, hier komt het regelmatig voorbij en vaak worden de retailers er bij vermeld. Alleen de prijs is mij vaak te hoog gegrepen.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Cool zit je op fashion artez? Ik zou graag in de toekomst misschien op die/een academie willen studeren (waarschijnlijk ook fashion), nu voel ik mij nog niet skillfull/artestiek genoeg....zoiezo heb ik vrij weinig om te laten zien, omdat mijn interesse voor design pas een klein jaartje serieus speelt heb ik enkel wat sculpturen gemaakt. Als ik me al zou aanmelden is het pas over 2 jaar na mijn huidige studie. Heb je misschien tips wat ik in die 2 jaar zou kunnen doen om mijn kans tot toegang te vergroten...? Aight peace out. |
![]() |
||
Citaat:
en aah over 2 jaar ben ik al afgestudeerd jammer. ![]() |
![]() |
|
![]() |
Raf Simons
![]() Yohji Yamamoto ![]() ![]() Agnes B ![]() ![]() Alleen die sandalen. Die broek is mooi en dan opeens *bam* van die walgelijke stengels eronder, weg harmonie... Bij een boomstam wil je toch ook niet die wortels zien, kom op zeg. Adrew Gn ![]() ![]() En dassen sucken asswipe, het zit niet lekker en het bengelt afschuwelijk wanneer je loopt, alsof 1 of andere weirdo rubs pesterig aan je nek hangt! Enkel zoals hierboven bij die t-hilfiger vind ik het wel mooi. Laatst gewijzigd op 06-10-2007 om 14:20. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Die laatste jas is erg mooi! |
![]() |
|
|