Advertentie | |
|
![]() |
|
ACT-Labs Force Feedback
Is wel redelijk stuurtje, alleen bagger in vergelijking met dit: ![]() ![]() http://www.thomas-superwheel.com/prods/01fml.html ![]() http://www.ecci.net/ecci_25.htm -Desecrator
||
Citaat:
![]() -Desecrator
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
wat komt ie dan tekort?
het stuurtje voelt stevig aan en de knopjes zijn makkelijk te bereiken. Ook kun je de Force Feedback heel makkelijk uitschakelen. De pedalen zijn stevig, maar kraken een beetje. Je kunt alleen de voeding niet "normaal" uitzetten (je moet de stekker van de voeding er uit trekken) De installatie gaat heel gemakkelijk (hardware- en software deel). o ja, het kalibreren in de originele versie van Gp3 gaat heel moeilijk. En als je het stuur dan eindelijk gekalibreerd hebt, kun je alleen maar een pedaal gebruiken. Intrappen is dan gasgeven en door het los te laten remt ie van zelf. Volgens mij is dat opgelost in de 1.13 patch (of hij dan ook heet) [Dit bericht is aangepast door TR (08-07-2001).] |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Microsoft Sidewinder FF Wheel Net als het andere Microsoft-stuur gaat dit FF-stuur al enige tijd mee. De zeer eenvoudige en effectieve bevestiging is goed, maar dan hebben we al het positieve wel gehad. De pedalen schuiven op een gladde ondergrond en de FF-effecten zijn slap, maar wel correct. Het stuur is een beetje rammelig, minder dan het Logitech FF-stuur, maar het doet niet solide aan. Zeker gezien de prijs biedt Microsoft met dit stuur veel te weinig. Daarom raden wij hem niet aan. Uit: Gamez.nl Dat zeggen ze dus over de Microsoft Sidewinder FF Wheel |
![]() |
|
![]() |
Ik ben het eigenlijk helemaal met de reviewer
eens. Vandaag heb ik het stuur zelfs geruild. Ten eerste rammelt het stuurtje nog al. Ten tweede zijn de effecten niet echt schokkend. Dat waren de twee belangrijkste punten voor mij om het stuurtje te ruilen. Ook vind ik, dat ik veel te veel (f 320,-) heb betaald voor veel te weinig. [Dit bericht is aangepast door TR (10-07-2001).] |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #93 Fantôme | 79 | 20-03-2013 16:48 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #87 deel 2 Verwijderd | 470 | 15-08-2011 14:29 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal]schrijftstijl T_ID | 10 | 28-10-2005 21:52 | |
Lichaam & Gezondheid |
Maatjesproject voor langdurig en/of chronisch zieke kinderen en jongeren t/m 18 jaar Dreamerfly | 24 | 08-09-2004 22:26 | |
Software & Hardware |
[Internet] Uploaden foto geeft problemen Envy | 30 | 25-08-2004 16:09 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaaltje..zal die goed genoeg zijn voor verhalenwedstrijd... Carlie | 5 | 30-12-2003 12:56 |