Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-09-2005, 16:40
Thee Muts
Thee Muts is offline
Ik kreeg net een afschrift onder ogen en daarop zag ik dat er een bedrag was afgeschreven van FULL MEDIA SERVICE. Geen idee wat voor bedrijf/organisatie dis is en ik kan ook helemaal geen gegevens van hun terug vinden. Dus ben ik eens op internet gaan kijken, en kwam ik op een site allemaal verhalen tegen van mensen die door dit bedrijf zijn opgelicht en die dus geld van rekeningen afschrijven zonder dat daar toestemming voor is gegeven of er iets voor tegenover staat.

En nu heeft het bedrijf mij dus ook te pakken, ze hebben geld van mijn rekening afgeschreven en ik heb geen idee waarvan of waarom. Wat kan ik hier nu tegen doen? Naar de bank en vragen of zij transacties van betreffende bedrijf kunnen weigeren o.i.d?

Want ze kunnen toch niet zomaar geld van mijn rekening jatten
Oud 30-09-2005, 16:46
Martine1986
Martine1986 is offline
je kunt het geld terug laten zetten op je rekening (ik zou even langsgaan bij de bank, maar bellen kan ook denk ik) en ik zou ook aangifte doen als ik jou was.
Oud 30-09-2005, 16:46
Big Brother
Big Brother is offline
binnen 2 weken een geel kaartje (geld terug) en daarna een rood kaartje (machtiging opheffen) sturen. maar de bank kan je daar zelf het beste mee helpen denk ik.
Oud 30-09-2005, 16:54
Big Brother
Big Brother is offline
heb je waarschijnlijk zelf al gevonden, maar misshine niet en misschien heb je er iets aan:

http://www.opgelicht.nl/redactie/doc...rtagebrief.doc
Oud 30-09-2005, 17:00
Thee Muts
Thee Muts is offline
ja, die had ik idd al gevonden, maar toch bedankt

Ik ga zo gelijk even langs de bank, hopelijk kunnen zij het geld terugstorten en mij adviseren wat ik er verder het beste mee kan doen.
Oud 30-09-2005, 17:28
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Jep, je kunt de incasso ongedaan maken.
Oud 30-09-2005, 19:16
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Big Brother schreef op 30-09-2005 @ 17:54 :
heb je waarschijnlijk zelf al gevonden, maar misshine niet en misschien heb je er iets aan:

http://www.opgelicht.nl/redactie/doc...rtagebrief.doc
Pfff, dan moet je toch nog 6 euro betalen voor het aangetekend verzenden
Terwijl Thee Muts zegt niets te hebben gekocht of wat dan ook (ook niet aan de deur(.
Oud 30-09-2005, 19:36
Verwijderd
Als je internet bankieren hebt kan je al gelijk je incasso terugvorderen (bij de Postbank iig).
Met citaat reageren
Oud 30-09-2005, 19:53
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 30-09-2005 @ 20:36 :
Als je internet bankieren hebt kan je al gelijk je incasso terugvorderen (bij de Postbank iig).
Bij de Rabobank niet volgens mij. Ben net langs de bank geweest en daar bleek dat ze eerst mijn gegevens van de bank waar ik officieel ingeschreven sta over moeten zetten naar de bank waar ik nu ben geweest (ben een jaartje geleden verhuisd en was blijkbaar nog niet opnieuw ingeschreven). Over een week kunnen ze het geld dan terug boeken en dan kan ik ook een rode kaart invullen en opsturen naar de organisatie. Ben benieuwd of ze in de tussentijd nog meer geld van mijn rekening gaan halen....
Reageren

Regels voor berichten